středa 11. dubna 2012

Jak to všechno začalo

Odkud začít. Můj život se od prosince úplně změnil. Už od malička jsem věděla, že se do USA jednou podívám, nikdy by mě ale nenapadlo, jak brzo. Všechno a vlastně i celou cestu do Ameriky zavinila docela paradoxně moje nemoc.. :D Nejprve jsem myslela, že pro mě "končí" svět, protože všechno, čemu jsem se doted věnovala jsem najednou kvůli jedný nemoci musela opustit. Moje všechno je tancování a i to pro mě momentálně skončilo, protože ještě dlouho nebudu moct sportovat. Doma jsem ležela víc jak dva měsíce, tak jsem měla spoustu času na přemýšlení.. :D Závěrem celého mého přemýšlení tedy byla cesta do Ameriky. Pokud bych měla tanečního partnera, nikdy bych se nesbalila a neodjela, ale nakonec "díky" této nemoci ho nemám, a tak si můžu splnit svůj dětský sen - ROK NA STŘEDNÍ ŠKOLE V USA!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat