středa 25. dubna 2012

Nothing new

Tak dneska je to přesně 71 dnů od zařazení do programu (ne nepočítám to já, ale moje přihláška.. :D) a zatím od agentury nemám žádný nový zprávy, tak nezbývá, než čekat.. Začíná mě to celkem ubíjet, nejsem schopná myslet na nic jinýho, než na odjezd, nejradši bych mluvila jen o Americe, elektronickou přihlášku, jestli už nemám rodinu, kontroluju několikrát denně (pro jistotu :D).. Lidi kolem mě, už ze mě musí mít celkem nervy, a tak se jim omlouvám..snad to se mnou těch pár měsíců ještě vydrží.. :)
Vzhledem k tomu, že můj pas má platnost asi jen 2 měsíce po návratu, byla jsem si v pondělí zažádat o novej.. Chápu, že to asi není žádná převratná zpráva, ale pro mě cokoliv, co jenom vzdáleně souvisí s cestou je extrémně důležitý..
To je pro dnešek asi vše.. Předpokládám, že další zpráva se tu objeví až po nalezení rodiny. Tak mi držte palce, ať je to co nejdříve.
Zatím Bye Bye.. :)

5 komentářů:

  1. mám takový poznatek, že kdo nedostane rodinu v březnu či na začátku dubna tak čeká až do prázdnin
    ptej se v agentuře jestli se na tebe u americké strany někdo informoval

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš něco jako elektronickou přihlášku? Nice! :D Já musim čekat na email a nemám žádnou takovou moderní vymoženinu :/
    Mimochodem, souhlasim s Anonymem nademnou, buď dostaneš rodinu okamžitě, nebo se 2 tejdny před odletem stresuješ že ještě nikoho nemáš :D

    OdpovědětVymazat
  3. It´s very nice! :D za tu jsem vážně ráda, protože přijetí do programu se mi tam objevilo hned po 14 dnech a e-mail z agentury s tímto oznámením jsem dostala až o tejden později. Je dobrý, že tam i vidim, v který oblasti mě zrovna umisťujou. Zrovna ted jsem v Lake Shores, kam se mi zrovna moc nechce.. Radši bych volila jih, ale tak asi bych se nezlobila ani za ten sever.. :D Přece jenom lepší mít rodinu už ted, protože jestli to dopadne, jak píšete, tak mi asi doslova "hrábne".. Ty máš nějaký zprávy z agentury, jak to u tebe vypadá? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty letíš do USA místo čtvrťáku nebo místo jakýho ročníku?

    OdpovědětVymazat
  5. letím místo třeťáku.. přemýšlela jsem i o čtvrťáku, ale už bych nesplňovala věkovou hranici a navíc bych pak musela opakovat ročník.. takhle mám šanci udělat rozdílovky a pokračovat se svojí třídou dál.. :)

    OdpovědětVymazat