středa 11. dubna 2012

Výběr agentury

Jelikož moje rozhodnutí přišlo na konci ledna, což je čas, kdy už je většinu exchange studentů zařazená do programu a hledá se jim rodina, všechno to mělo velkou rychlost. Dva dny jsem hledala na internetu snad uplně všechny možné i nemožné informace, porovnávala ceny a balíčky všech agentur, které podporují tyto exchange programy. Nakonec jsem si udělala žebříček tří vybraných, kde jsem si domluvila schůzku a 25.1. jsem se s rodičema vydala do Prahy. První jsme byli ve Student agency. Paní byla moc vstřícná. Asi hodinu jsme se jí vyptávali i na ty největší podrobnosti. Potom jsme se rozloučili a pokračovali dál do Coolagentu, kde jsme strávili asi další hodinu. Třetí v řadě byla Study line. Této agentuře jsem od začátku přikládala nejmenší šance, ale když už jsme byli v Praze, tak jsme zamířili i tam. Studyline u nás nakonec zvítězila. Zvažovali jsme ještě i Student agency, ale obě tyto agentury na nás udělali stejně dobrý dojem. Studyline měla o víc jak 35 000Kč lepší cenu.
Ještě ten den jsem absolvovala SLEP testy, které jsou povinné k přijetí do programu. Ty mi pán ještě na místě opravil, takže jsem hned věděla, že jsem test složila. Následovalo interwiev, samozřejmě v angličtině. To trvalo asi 10 minut a nebylo to nic složitého. Dostávala jsem otázky typu, jaké jsou tvé záliby nebo co očekáváš od pobytu, jestli mě rodiče podporují atd.. Opravdu žádné záludnosti.
To bylo pro ten den vše. Na email mi pak přišly přihlašovací údaje na mojí elektronickou přihlášku do programu.

3 komentáře: