sobota 21. července 2012

Farewell party

Tak včera se mi stalo něco, čemu bych opravdu nikdy v životě nevěřila. Připadala jsem si úplně jako v nějakym americkym filmu. :D
Byla jsem domluvená se sestřenkou, že si zajdeme pokecat na kafčo s tím, že pak měla jet se mnou domů, aby jí taťka něco vyřídil pro strejdu. :) Tak asi takhle jsem to viděla já. :D
V očích dalších 12 kamarádů a mojí sestřičky to vypadalo trochu jinak. Okamžitě žhavily telefony a sjížděli se na místo, aby stihli všechno za hodinu připravit. Jinými slovy jejich dvouměsíční plánování včera vyvrcholilo v mojí úžasnou farewell party, o který jsem neměla nejmenší tušení až do posledního okamžiku. :)
No každopádně jsem ve dvě vyrazila z domova za sestřenkou. Na hodinku jsme si pokecaly a vracela jsem se i s ní k nám domů, jak bylo domluveno. Uplně v klídku jsem obešla nás barák na terasu, kde měl taťka sestřence předat info pro strejdu. A najednou slyším "PŘEKVAPENÍ". V první chvíli jsem se strašně lekla a uplně nadskočila. Viděla jsem plnou terasu nejlepších kámošů, nazdobenej stůl plnej jídla a pití, všude balónky, girlandy. No prostě nádhera! :) Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomila, co se vlastně děje, když už mě objímaly Terka a Lucka. No samozřejmě jsem se já citlivka neudržela a ukápla i nějaká ta slza. :D Timhle začátkem mě úplně odrovnali. Musela jsem si sednou, jak se mi klepaly nohy.
Hned po tomhle úžasnym začátku jsem dostala nádhernej dort ve tvaru a zdobení americký vlajky a s nápisem Winsconsin (cukrářka tvrdila, že to prej umí napsat :D) no a mohlo to všechno začít.
Musím říct, že to bylo uplně úžasný a strašně děkuju holkám a sestřičce, že mi to takhle skvěle uspořádaly.
Přikládám ještě nějaký fotky a pro dnešek končím.
Užívejte prázdniny! :)


tak takhle tam na mě čekali :D
                                         
PŘEKVAPENÍ! :D






jedna společná :)

ve 4 ráno

2 komentáře:

  1. Překvapení! nejlepší fotka :) Máš fakt super kamarády, když pro tebe udělali takovou oslavu! :)
    Jinak jsem tě chtěla poprosit- Já možná (píšu možná, nechci nic zakřiknout :D) pojedu na rok 2013-14 do USA nebo do Kanady a ráda bych byla v kontaktu s někým kdo právě svůj výměnný rok prožívá, proto tě chci poprosit, jestli by sis mě nemohla přidat do přátel na facebooku? Byla bych moc ráda :)
    najdeš mě- http://www.facebook.com/miriam.benesova díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím pyšně uznat, že jsou opravdu skvělý a budou mi strašně chybět. Na fb jsem si tě přidala a budu moc držet palce, aby to příští rok vyšlo! :)

      Vymazat