pátek 3. srpna 2012

Necelý měsíc do odletu!

Za posledních 14 dní mám pár dalších novinek, o které bych se ráda podělila. Nevím, jestli jsem to tu už psala, ale od agentury mi asi tři dny potom, co se mi ozvala moje host family, přišla na můj dotaz zpráva, že Klara is placed. :) Takže od té doby to mám oficiální jen s menším zádrhelem, že to bylo vlastně všechno, co jsem se dozvěděla. :D Ke klidu v duši mi to ale prozatím stačilo, takže jsem dál vyčkávala, až se mi ukážou všechny informace na mojí elektronický přihlášce. To jsem se doteď nedočkala :D.
Druhou novinkou je, že se mi včera ozvala moje americká koordinátorka. Přišel mi obsáhlý email, ve kterém nás informovala o tom, že do její skupiny jsem byla zařazená já ještě s dalšíma pěti holkama (čtyři z nich jsou z Německa a pak je tam ještě jedna Finka) a spousta dalších informací. Celý email byl v přátelském duchu. Hned jsme se vzájemně přidaly do přátel a docela dlouho si psaly. Zatím jsem nadšená, paní je strašně příjemná a mám pocit, že kdybych měla jakýkoliv problémy, mám se na koho obrátit, což si myslim, že je strašně důležitý. :)
Třetí novinkou je, že mi dneska volal pán z český agentury s tim, že od Američanů získal nějaký info. V podstatě tam není nic co jsem nevěděla, ale když to mám oficiálně, tak si aspon můžu začít zařizovat vízum, takže to vypadá, že si v pondělí vyberu datum k návštěvě ambasády. :) Konečně :D
To je z důležitých věcí asi vše, takže přecházím k méně důležitým. :D Začala jsem shánět dárky pro rodinu. Zatím jsem koupila pro host dada dres Jágra, pro host mum mám objednaný šperk s českým granátem, pro Grace mám plyšovýho krtečka (původně jsem ho kupovat nechtěla, ale přišel mi tak rozkošnej, že dostal i mě, tak snad se bude líbit i jí :)), člověče nezlob se a DVD český pohádky s titulkama v angličtině, no a pro Sofie (pes) mám nějaký pamlsky a hračku. Ještě jsem koupila klasický Kolonády v té plechové krabici a knihu o ČR v angličtině. Plánuju ještě pořídit nějakou malou dárkovou krabičku Becherovky, jen tak na ochutnávku. :)
Kdyby někoho něco ještě napadlo, budu jen ráda za každou pomoc.
Pro dnešek asi zatím vše a myslím, že se brzy ozvu.
Zatím Bye :)

2 komentáře:

  1. Tyjo, tolik Němek tam s tebou bude? :O A v jak velký oblasti to je, snad ne jenom Neenah? :D
    Až budeš vědět tu ambasádu, napiš a popiš! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě popíšu :) v pondělí pošlu do agentury na překontrolování ten DS formulář a pak předpokládám, že mi ho ještě v pondělí vrátí a hned si zarezervuju čas návštěvy. :) A není to jenom Neenah, celkově je ta skupina složená ze 4 měst. :)

    OdpovědětVymazat