neděle 5. května 2013

Busy, busy, busy

Mám za sebou další týden, ale co je horší už mi nezbývá rok nebo měsíce, ale týdny a dny. Od zejtřka mi zbývá přesně 5 tejdnů, než nasednu na letadlo a poletim zpátky.
Tenhle týden musim celkově hodnotit skvělej. :)
V pondělí asi nic zajímavýho, jen jsme se na tréninku hodně bavilo o hrách z minulýho víkendu, na čem musíme zapracovat a co naopak bylo dobrý a tak.
V úterý přišel mnou dlouho očekávaný den. Už nějakou dobu dopředu jsem věděla, že ten den se konečně dočkám svýho vysněnýho cap and gown! Když jsem nedočkavě šla vyzvednout mojí zásilku už po první hodině, musela jsem to vzdát, protože takovej nedočkavců bylo víc. Počkala jsem si teda na volnou hodinu a konečně jsem se dočkala. :) Jsem nadšená! V úterý taky začala hlasování pro tu Graduation speech, tak uvidim. :)
Ve středu asi nic lepšího, než že hlasování pokračovalo asi nemám. Na gym class jsme pak běhali pacer, ve kterym jsem se oproti prvnímu výkonu nehorázně zlepšila (díky lacrossu). Na tréninku si pak pamatuju, že jsme běhaly jak šílený. A po tréninku jsme se celej tým přesunul na hru kluků, který hrály doma. Domů jsem se pak dostala asi v 9, neudělala vůbec nic a šla spát.
Ve čtvrtek si nepamatuju opravdu nic záživnýho, kromě příšernýho tréninku v dešti. Když pak začalo fakt lejt jak z konve, tak jsme se na poslední půl hodinu přesunuly dovnitř. :D Doma jsem pak pokecala po nějaký době pořádně s Jodi a odnesla sousedům cookies jako poděkování za pomoc. :) U sousedů jsem se nakonec zdržela daleko víc, než jsem očekávála, ale zjistila jsem spoustu informací o Chicagu, protože už začínáme plánovat, kde co a jak uděláme, až tu budu mít mojí rodinku. :) Když jsem pak přišla domů, zjistila jsem, že se pokoje  už pěkně zaplnujou a že by bylo dobrý to zarezervovat co nejdřív. Jodi souhlasila.
Ráno jsem teda vstala o chvíli dřív, abych se spojila s rodičema a udělali jsme tu rezervaci. Pak škola byla klasika. Nějaký testy atd. Po škole trénink a po tréninku týmová večeře. :) Výborný! Týmový večeře jsou moje oblíbená část Lacrossu :D Domů jsem se pak dostala asi v 7:30, zkoukli jsme film, sbalila jsem si věci na druhej den a s budíkem nařízenym na 5:05 jsem šla spát.
Ráno jsem vstávala fakt brzo, protože jsme měly už v 6 sraz u školy a odjíždělo se do Sun Prairie na hry. Tentokrát jsme všechny tři hry prohrály, ale hrály jsme s týmama, který hrajou několik let. My jsme uplně novej tým, kromě toho, že pár holek začalo už loni. Coach nás chválila, že jsme hrály naší hru, ale že máme ještě kus cesty před sebou. Když jsme asi ve 3 odpoledne vyrazili zpátky, zastavili jsme ve Starbucks a pak už rovnou domů. Dojela jsem asi v 5, osprchovala se, připravila se, navečeřela se a v 7:30 už jsem byla zpátky u High school i s Grace a Jodi na Vintage finale. Vintage je Show Choir (tancování a zpěv dohromady), kterej je pátej nejlepší v celý USA, takže to pochopitelně bylo ÚŽASNÝ!! Domů jsme pak přijely asi v 10, takže jsem šla mrtvá spát.
Dneska ráno jsem konečně měla na skype čas víc, než 10 minut, takže jsem se spojila s domovem. Jodi udělala výbornou snídani, vyvenčily jsme Sophie a rodinka odjela. Mě nechali doma, protože jsem si nutně potřebovala vyzkoušet celej TOEFL test. Už se mi blíží datum testu, tak jsem si to chtěla vyzkoušet celý v kuse. :) Potom jsme se chvilku s Grace a Jodi opalovaly, a pak jsme jeli i s Johnem na večeři k Johnovo šéfovi. :) To bylo vynikající, protože vařit teda on fakt umí. :) Maj navíc miminko, takže kromě totálně otravný 3 letý rozmazlený holky, to bylo fajn. :) Po večeři jsme navíc všichni vyrazili do Orange leaf, což je něco jako Cherry Berry, takže to bylo super zakončení. Navečer jsme ještě vybrali film, takže celkově zakončeno - perfektní, uplně naplněný týden! :)
V nadcházejícím týdnu mě čeká TOEFL a prom! :)
Přidávám nějaký fotky, dobrou noc!
připravený k odjezdu

já v pozadí podle výrazu velmi nadšená stát před školou v 6 ráno :D :D

týmová porada :)


očividně se mi nelíbí prohrávat :(

fandim na střídačce :D


bránim, co mi síly stačí :D




2 komentáře:

  1. Jen tak pro zajímavost, kolik stojí TOEFL zkouška? V ČR 240 USD.
    Jája

    OdpovědětVymazat