neděle 26. května 2013

Rodina v USA

Tak jakmile jsem mela za sebou uzasnejnvikend s posledni hrou, cekali me posledni tri dny do prijezdu rodiny. 
Celej tyden jsem mela spoustu ukolu a muj ukol byl to zvladnout nez mi prijede rodina, abych na ne pak mela cas, protoze jsem tak jak tak vedela, ze jeste musim dokoncit skolu. V pondeli si teda nic specialniho nepamatuju krome toho, ze jsme po skole mely posledni rozluckovej trenink. :( To bylo opravdu smutny a musim rict, ze mi Lacrosse bude opravdu chybet!! Sezonu jsme mely uzasnou, vetsinu her jsme vyhraly a ja mam spoustu nezapomenutelnejch zazitku na celej zivot! :) 
V utery a ve stredu jsem nemela nic extra dny, hoavne ve skole se tak nejak vsechno obracelo proti me. Treba mi ve skole rekli, ze High school diploma tisknou az v den, kdy ja uz odjizdim, coz je trochu pozde vzhledem k tomu, ze ji musim jeste pred odjezdem apostilovat v Madisonu. V utery jsme pak sly s Raffi po skole do Mallu. Trochu jsme si ponakupovaly, ja vymyslela prijezdovej darek pro rodinku, koupila darek sestricce k narozkam, najedly se a asi v 7 jsem se pak dostala domu. 
Ve stredu po skole uz se nedelo nic zajimavyho, jen se uklizel celej barak, vyvesila se ceska vlajka a byli jsme pripraveny na prijezd cesky delegace. :D 
Ve ctvrtek jsem silela celej den. :D kdyz jsem se konecne prokousala skolou, napsala prvni final z fym class, tak jsem netrpelive cekala na sms, ze rodice odjizdi z Chicaga, kterou mi slibili. Cekala jsem marne, a tak jsem jen doufala, ze se nic nestalo, a ze jenom zapomneli. Diky bohu ani nezapomneli, akorat textovani z ceskyho cisla na americky nefunguje. Mamca mi pak volala kolem sesty cela vydesena,mze se jim sekla automaticka prevodovka uprostred dalnice a ze nevi co delat, ale ze jsou skoro v Neenah. Nic jinyho pro me nebylo dulezity nez to, ze jsou skoro v NEENAH!!! Setkani po 9 a neco mesicich bylo about to come jen v nekolika minutach. Kazdopadne problem se vyresil, a kdyz prijeli,mja uplne vybehla z baraku jak silena a skocila na ne!! To byl uzasnej moment!! Pak jsme je akorat provedli domem, pokecali si s Jodi a Johnem, ja predala uvitaci darek a spolecne s segrou jsme mely jeste darek za den matek. :) Snedli jsme cookie cake, kterej teda rodinu neuchvatil tak jako me. Libil se jim hlavne vzhled! :D 
Kdyz jsme se konecne dostali do postele, mne uz bylo jasny, ze se na senior trip moc nevyspim. Rano jsem vstavala v 5:45, abych se pripravila a v 7 uz byla nastoupena pred skolou. Pred autobusem kazdymu zkontrolovali tasky, jestli nekdo nahodou neco nepasuje a vyjelo se. :) Cesta byla v pohode a do Six Flags jsme dorazili pul hodiny pred otevirackou. Zacaly se tvorit sileny fronty, tak mi zacalo bejt jasny, ze to podobne bude i vevnitr. A mela jsem pravdu. Fronty vsude uplne sileny, takze hodina a pul ve fronte nebylo nic nenormalniho. Nakonec jsem si to ale i tak uzila a byl to fajn den. Po vyletu me pak vyzvedli rodice u skoly, coz je pro me ted neobvyklej zazitek a oni i vlastne poprve videli moji obrovskou skolu. Pak uz jsme jen chvili povidali, hlavne o tom, jak jsem se mela a tak a slo se spat. 
V sobotu jsme pak rano uvarily snGrace pancakes, shlidli Pitch Perfect ( jeden z nejlepsich filmu na svete), a vydali se do Waupaca na obed, podivat se na nejaky jezera a tak. Vecer uz jsme pak jen odpocivali s jahodama ve virivce. :) 
Dneska jsem rodice vzala do kostela, aby videli, jak moc jinej kostel tady je. To se jim libilo, ackoliv jsme uplne nenabozensky zalozeny. :) fakt to maj hezky jak vsichni zpivaj a tak. Potom na obed prijeli Jodin tatka s Donnou.. Ty mam fakt strasne rada. Dali mi muj graduation gift, protoze tu pak nebudou moct bejt na moji Graduation party. :( dostala jsem dve krasny americky tricka. :) pak se jen jedlo a povidala, hral se stolni fotbalek, kulecnik atd.. :) proste fajn.. 
Zejtra je Memorial day, tak hned rano se jdeme podivat na pruvod a oslavy, a pak asi do Mallu. :) Doufam, ze se mi zlepsi nalada, protoze mi zacina dochazet, ze to vsechno konci a sama od sebe se mi i zhorsuje nalada. :( utika to strasne rychle a ja mam pred sebou jen poslednich 14 dni. :(
Pridavam jeste fotky a jdu spat. Je dost pravdepodobny, ze dalsi clanek bude az z domova, protoze ted nebudu mit fakt ani minutu casu nazbyt. V nadchazejicih 14 dnech mam takovejch planu, ze jsem zvedava, jestli je vsechny stihnu. 
Pridavam fotky. Paa 

Žádné komentáře:

Okomentovat