pondělí 13. května 2013

Prom and TOEFL week


Dalsi tyden zase utekl jak voda, tak se ozyvam. 
Celej tyden se nesl v duchu Promu nebo TOEFLU, a to doslova. 
V pondeli jsem byla na vylete s US History. To teda by
A absolutni nuda, ale tak asi lepsi, nez sedet ve skole. Jeli jsme se podivat na atomovej ukryt z Cold war. Jinak si nic extra zajimavyho nepamatuju, jen na treninku jsme resily hry, co kdo kde udelal spatne nebo dobre a tak. Proste klasika. :)
V utery bylo asi nejzajimavejsi to, ze jsem si konecne koupila raminka na saty na prom. Taky jsem sehnala nadherny nausnice, tak jsem je rovnou taky koupila. :D Jinak trenink byl totalne nudnej, protoze jsme ani nemely couch, ale jen seniorky z lonska nas trenovaly. 
Ve stredu jsem hnedka po treninku vyrazila za Jodi kamaradkou, aby mi ty raminka pridelala. Po ceste domu pak Jodi byla nejaka nenaladena, ale aspon ne diky me. :)
Ve ctvrtek jsme o release s Raffi vyrazily koupit neco hostmamkam na den matek. Ja nakonec skoncila s cokoladou a Starbucks gift card. :) Odpoledne jsme pak mely prisernej trenink celej v desti. :( Byla i zima, takze to se mi vubec nelibilo. Po treninku jsme s Jodi dozdobily ty pridelany raminka a ja si vyzehla saty. :) kdyz jsem byla hotova, jeste jsem sla rychle na Toefl a spat. :)
V patek jsem mela silenej den, ve skole totalne busy. Po skole jsem prvne preskocila trenink a jela domu. Potrebovala jsem nutne venovat posledni odpoledne toeflu. Vecer jsem se navic dozvedela prisernou pomluvu. :( pomluvy jsou fakt vsude. Spat jsem sla docela brzo, abych mela dostatek casu na spanek. 
V sobotu jsme vstavalanuz v 6 a v 6:35 jsme vyrazely smer Oshkosh. Byla jsem tam uplne prvni a taky test jsem zacala psat prvni. Lidi tam ruzne prichazeli pozdejc, tak to me docela rusilo. Celkove ten test asinnehodnotim spatne tak uvidime, co reknou vysledky. 
Hned doma jsem se pripojila na skype a postupne zacala chystat na prom. :) Asi kolem treti pak prisla i Raffi. v 5:30 jsme mely zacit delat fotky, tak jsme to samozrejme nestihly, ale nebyly jsme jediny. :D V 7 jsme pak mely veceri. Jinak na prom jsem sla se skupinkou asi 15 holek, zadny date a zadna limuzina, ale i tak to bylo super krome Dj teda. :D Po veceri jsme na prom dorazily nejak pred devatou a to trvalo do 11:30. Jinak skola nadherne vyzdobena, fakt nadhera!! od 11:45 byla naplanovana After party ve YMCA. Ta byla ve vysledku nejlepsi cast promu. Vsude vsechno zadarmo a fakt skvele vymysleny. Nejlepsi zaver byl, kdyz jsem vyhrala iPad!! :) domu jsem pak prisla nejak po treti hodine a samozrejme jsem nemohla jit spat driv nez jsem vyzkousela, jak to funguje. :D jsem absolutne nadsena! 
Na den matek pak rOdinka vyrazila k Jodi mamce a me nechali doma, abych si odpocinula a tak. byla jsem fakt mrtva. Takze jsem si udelala krasne relaxacni den! 
Uzivejte tak jako ja! 
ran

2 komentáře:

  1. Určitě to muselo být náročné, doufám, že napíšeš, jak dopadly TOEFL a mohla by si dát nějaké fotky z promu.)...Mimochodem, mám takovou itázku: Zmiňovala jsi, že ve ěkole máte drama club. Dá se do něj přihlísit? Nemyslím teď, ale pokud bys chtěla na začátku školního roku, dalo se tam dostat, třeba stejně ajko na sporty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď se dívám na fotky a musím říct, že ti šaty sluší, hlavně s emi moc líbí barva. A jde taky dobře vidět, jak jsi vysoká, snad nejvyšší ne.)?

      Vymazat