čtvrtek 27. června 2013

6 Flags, Dance Recital a Nikči narozky!

Omlouvám se za zpoždění, ale je toho teď strašně moc! Každopádně tady těch posledních 14 dní určitě dopíšu a jinak už se můžete začít těšit na podrobný popis nostrifikace. To bude stát za to!
Každopádně, v ten pátek jsme si s rodičema a ségrou v pohodě vstali kolem asi 8. ráno a vyráželi směr 6 Flags! Počasí nám vyšlo krásný a tím, že už se blížil konec školního roku, tak tam bylo i míň těch školních výletů, což rozhodně zmenšilo fronty oproti tomu, co jsem tam zažila o týden dřív na svym senior trip. Projeli jsme toho spoustu. Naštěstí moje ségra je stejnej maniak, takže jsme byly opravdu i na těch největších šílenostech. Kolem pátý pak navíc odešly uplně všechny ty výlety, tak to byl náš čas. Už jsme pomalu ani nevystupovaly nebo vystoupily a hned šly znova. To jsem si pak opravdu užila! Jediný, co na celym dnu nebylo hezký, že nám zavřely o dvě hodiny dřív, než jsem předpokládala. Bylo totiž posledního května, ale sezóna začínala až první června. :D Domů jsme teda vyrazili nějak kolem půl osmý a přijeli asi kolem desátý uplně vyřízení.
V sobotu byl naplánovanej Gracin Dance Recital, což bylo pojatý opravdu naveliko. Je to vlastně vyvrcholení školního roku, kdy se udělá pro rodiče taková prostě přehlídka všech tanečních vystoupeních, který ty děti celej rok trénovaly. Trošku jsem se bála, že to bude uplná nuda, protože když jsem viděla pár tanečních hodin, tak jsem z toho opravdu odvázaná nebyla, i když tanec miluju. Akorát asi na to koukám trochu kriticky po asi 12 let, co se tancování věnuju. Každopádně účast byla povinná nejen pro mě, ale i pro celou mojí rodinu. :) Nakonec to ale bylo docela v pohodě. Měli to udělaný jako pohádku, do který se různě vkládaly ty taneční čísla, takže docela dobrý. Bylo to ale docela dlouhý, takže to skončilo později než se předpokládalo.
Hned po Dance recital měla bejt Nikči oslava narozenin, který měla den předem, když jsme byli v 6 Flags. Cestou z Dance recitalu jsme se teda stavili ještě ve zmrzlinárně, abysme jí vyzvedli nádhernej zmrzlinovej dort, a ne nepředstavujte si nanukáč! :) Pak už jsme jenom rychli pádili domů, aby se nám cestou ještě někde neroztekl. Doma už mezitím Jodi vařila večeři. Večeře byla dobrá a po večeři začala Nikči nejoblíbenější část dne - oslava narozenin v USA! Přinesli jsme jí teda dort, zazpívali Happy Birthday, nafotili spoustu fotek, předali dárky! No prostě klasická americká oslava! :D Moje host rodinka jí připravila uplně strašně moc dárků, který se jí strašně líbily! Bylo to opravdu fajn. Po oslavě jsme šly pak s Grace vyvenčit Sophie a všichni jsme začali balit do Chicaga!
Určitě dodám i fotky, ale ty teď bohužel vůbec nevim, kde jsou..

Žádné komentáře:

Okomentovat