úterý 11. června 2013

Poslední 3 dny školy

Po Memorial day jsem měla před sebou ještě tři dny školy. Ostatní měli mnohem víc, ale já si ten školní rok trochu zkrátila a finals si udělala napřed, abych pak měla na všechno víc času.
V úterý jsem šla do školy ještě sama. Měla jsem toho dost co udělat a hlavně si zařídit ty finals, abych si to mohla dodělat dřív. Taky jsem konečně dokončila speech s tim klukem, kterej mi byl přidělenej, ale kterej prostě nic nedělá. Nevim, jestli jsem to tu už předtim zmiňovala. Prostě neudělal vůbec nic. No ale konečně jsme to dokončili, tak jsem se ukliďnovala tim, že já se připravim a je už na něm, jak se připraví, hlavně když prezentace už byla hotová. :) Rodiče mě pak vyzvedli, zajeli jsme si na zmrzku do Tom's a já se pak doma už jen učila, učila, učila.
Ve středu jsem zařídila, aby se mnou mohla ségra do školy. Chtěla jsem, aby viděla ten obrovskej rozdíl mezi českou a americkou školou. Byla naprosto nadšená. Všichni učitelé z ní navíc měli atrakci, a tak to byl fajn den. :) Taky jsem ten den měla první final ze speech, kterej šel ale docela dobře. :) O mojí volný hodině jsem pak byla domluvená s Runquistem, že mi pomůže s přípravou na final, kterej jsem měla psát další den. Místo přípravy se ale celou hodinu vyptával na ČR atd, takže jsme se k testu ani nedostali. Nakonec jsem teda final z US History dostala za domácí úkol. :D Říkala jsem si, jak je to super, ale to jsem ještě nevěděla o čem mluvim. Když jsem přišla domů, okamžitě jsem začala test dělat a zjistila jsem, že to taková sranda nebude. Dělala jsem to teda až do doby, kdy jsem musela odcházet na Gold tassel ceremony, na kterou jsem byla pozvaná za to, že mám GPA vyšší než 3,0. Upřímně si myslim, že by to mělo bejt vyšší GPA, protože takhle to dostala tak polovina školy, ale to asi není uplně na mě, no. :D Každopádně ta ceremonie trvala strašně dlouho. Já pak musela i mluvit před celou školou společně s ostatníma exchange studentama. :D Celkově jsem si to ale vůbec neužila, protože na mě toho doma čekalo strašně moc. Když jsem se pak domů dostala asi v půl desátý, okamžitě jsem začala dělat. Nakonec jsem skončila v půl druhý s tim, že mám hotovej test, naučenou speech, ale na final z ekonomie jsem se ani nepodívala.
Ráno jsem s sebou do školy zase brala ségru. Ačkoliv jsem spala asi 4 a půl hodiny, tak jsem vůbec nebyla unavená. Hned první hodinu jsem měla speech. Tu jsme díky bohu zvládli, i ten kluk se na to docela připravil, takže dobrý. Učitelka mě potom začala před celou třídou chválit, jak jsem skvělá a že většina exchange studentů tady maturitu nedostane a tak. Nakonec mi začala i třída tleskat, tak to bylo milý. Učitelka mě pak obejmula, a že jí budu chybět, tak to bylo fakt hezký. Druhá hodina byla v pohodě, protože test jsem už měla napsanej z domova. :D Třetí hodinu jsem opět šílela, protože jsem nutně potřebovala dodělat esej, která byla jako final z angličtiny. Všechno jsem nakonec zvládla, a tak jsem se na oběd s Nikčou a Raffí vydaly do Culvers. Z toho Nikča byla nadšená. :) Hned po návratu do školy mě čekal poslední final z ekonomie. Na tu jsem se fakt ani nepodívala, ale zvládla jsem to za B, což mi pořád bohatě stačilo na A z celkový známky, takže pohodička. Mně se tak ulevilo, když jsem to měla hotový. :) Pak už mě čekal jen tělocvik, kde učitelka udělala to samý co na speech a třída zase začala tleskat. :) Je to fakt hezkej pocit, když vim, že mě tam měli rádi. Poslední byl pak Government, kde se se mnou učitelka na konci taky hezky loučila. Celkově to byl fakt hezkej poslední den, i když i hodně stresující. Když jsem pak byla se školou hotová, tak jsem se s rodičema vypravili do Mallu, do města a do YMCA, takže super odpoledne. :) Docela zvláštní je pocit, že to byl opravdu možná můj poslední den na střední škole.

1 komentář:

  1. Ahoj,ráda bych jela také na studium do Ameriky a zajímalo by mě,na kolik Kč celý pobyt vyšel-opravdu se vším všudy.:) Kolik si dostávala jako kapesné?:) díky za odpověď!

    OdpovědětVymazat