úterý 11. června 2013

Memorial day

Tak se omlouvám za zpoždění, ale posledních 14 dní pobytu bylo tak naplněnejch, že jsem opravdu neměla na blog ani minutku. Teď už bohužel píše z ČR, ale i tak slibuju, že to všechno dopíšu.
Takže, na Memorial day jsme si ráno přivstali, abysme mohli všichni vyrazit na Memorial Day Parade. To bylo strašně fajn kromě toho, že to začalo pozdě, a že počasí nám extrémně nepřálo. Já tam potkala spoustu lidí, tak jsem konečně nějaký kámošky představila i svojí rodině. Celej průvod trval asi hodku, možná hodku a půl. Viděli jsme tam různý armádní vozy, ale i všechny možný reklamy na podniky z okolí Neenah. Mimo jiné tam byl i školní band, tak aspon rodiče viděli, jak takovej Americkej školní band vypadá. :D 
Po průvodu jsme byli všichni tak zmrzlí, že Jodi dostala úžasnej nápad jít se zahřát na horkou čokoládu a nějaký donaty do Donkin Donuts. To se povedlo a bylo to opravdu výborný, takže jsme to měli místo oběda. :D
Když jsme dorazili domů, Jodi se šla natáhnout, tatka s Nikčou a Grace šli hrát fotbálek a já pomohla mamče s přípravama na svíčkovou. Když jsem zjistila, že se chystá dělat svíčkovou s knedlíkem, tak jsem byla absolutně nadšená. Konečně Svíčková po víc jak devíti měsících. :D Po celodenní práci se nakonec svíčková povedla, a tak jsme si na tom všichni pochutnali. Myslim, že i moje host rodinka si opravdu pochutnala, protože o tom pak pořád všude mluvili a vyprávěli ostatním, jak je to dobrý, tak snad. :)
Po večeři jsem potom šla s Jodi vyvenčit Sophie, tak jsem si u toho pokecaly a bylo to fajn. 
Večer jsme se pak s rodičema a ségrou sebrali a jeli si prohlídnout Downtown Appleton, Lawrence University a na zmrzku do Orange Leaf, což je něco jako Cherry Berry. Prostě skvělý zakončení skvělýho dne.:)
waiting for the parade 



mnam!! 
a další mnam! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat