pátek 22. února 2013

Kings dance

Mám zpoždění, ale i tak konečně píšu. :) Jak jsem zmiňovala v posledním příspěvku, v sobotu byl po všech těch (ignorovanejch) dress up days Kings dance.
Hned ráno jsem s Jodi a Grace vyrazila na nákupy, kde jsme mimo jiné měly koupit poslední suroviny na večeři a hlavně kytičku na sako pro Kubu. :) Když jsme všechno sehnaly asi ve tři jsme se vrátily domů a já dostala skvělou zprávu od Raffi, že se ze Science Olympiad vrací o hodinu dřív, než předpokládala. Takže jsem se vysprchovala, udělala nehty, pomohla trochu poklidit kuchyň a nějak kolem 4. přišla Raffi. :)
Rychle jsem předpřipravila večeři a šly jsme se česat a malovat. To trvalo dýl, než jsme obě předpokládaly, plány jaksi nevycházely, ale nakonec jsme to stihly, a když Kuba přišel s jeho hostrodinou asi pět minut, před plánovanou hodinou, už jsme obě byly nachystaný. Tak jak tak jsme dolů ještě jít nemohly, protože Karlos napsal Raffi sms, že bude mít zpoždění tak 15 minut. 15 minut ok, ale nakonec mu to trvalo skoro víc jak půl hodiny a to už bylo dost. No každopádně, když konečně dorazil, ještě ani neměl kravatu nic - myslim, že si to mohl líp načasovat. Každopádně my jsme konečně mohly sejít ze schodů dolů. Jakmile jsme sešly, hned mi Kuba navlíkl na ruku kytičku a já mu připnula svojí na sako. Potom jsem ještě absolutně nečekaně dostala kytici na stůl :) Milý překvapení. :) Udělaly se fotky, dovařila večeře a šlo se jíst. :)
Večeře proběhla v pohodě, akorát jsem měla pocit, že Karlos se zrovna moc nebaví. Snažila jsem se ho zapojit do řeči, ale moc to nešlo. K večeři jsme měli salát od Raffi, hlavní jídlo ode mě a Brownie zase od Raffi. Všichni vypadali spokojeně. :)
Po večeři jsme se pak přesunuli do basementu a zahráli si na chvilku fotbálek. To bylo fajn, až na to, že Karlos opět vypadal, že ho to moc nebere.
Asi v 8:40 jsme pak vyrazili na místo Kings dance. Tam už byla spousta lidí. Hned u vchodu opět holky odevzdaly boty, takže mi hned bylo pohodlnějc a šlo se tancovat. To bylo super. Fakt jsem si to užila a na ten večer nikdy nezapomenu! Jsem strašně ráda, že jsem pozvala zrovna Kubu!

 Bylo to úžasný a nikdy na to nezapomenu! :)

už jdeme :D


náramek :)
snažim se :D


kytička :)


Raffi a Karlos

společná


s Raffi :)


i uvaří :D

1 komentář:

  1. Ӏf the ѕingle is already insаlubrious, аnd then аn o'er-stimulation of certain yes: Enjoy the Tantric Massage Massage... property 2 retentive pieces of plastic with the cryptical tissues embedded in the deeper layers of our muscles.

    Feel free to visit my site ... sensual massage London

    OdpovědětVymazat