pátek 8. února 2013

Když přijde menší krize

Trochu na mě zase přišla krize. Začalo to už minulou neděli, když jsem mluvila s Jodi o odvozech na tréninky na ten tejden, tak jsem měla pocit, že se jí do toho vůbec nechce. Už dopředu mi řekla, že může maximálně třikrát týdně. Říkala jsem si, že to je v pohodě, že přeskočim jenom jeden trénink a to je ok. Minulý týden jsem teda musela vynechat středu, protože bylo "moc sněhu", ale tak ok. Ve čtvrtek jsme se pak domluvili, že mě Jodi vyzvedne v 7:15 po tréninku. Když jsem se pak po tréninku podívala na mobil, zjistila jsem, že nepřijede a místo toho mi domluvila Johna, kterej ale může přijet nejdřív v 8. Takže jsem na trénink čekala před 2 a půl hodiny a ještě skoro hodinu po tréninku. Byla jsem opravdu nadšená. To se pak člověk cejtí, že si ho přehazujou, jak horkej brambor. V pátek jsem pak byla u Raffi a dodělali jsme spolu memory box a všechno bylo super. Pak jsem napsala Jodi, jestli by mě mohla vyzvednout a ona mi napsala, že to nestíhá, že je na nákupu (potravin), a že potom se převlíkne a nebude mít čas. Ok.. Jak se teda sakra mám dostat domů? Poprosila jsem teda Vicki (Raffi hostmom), jestli by mě vzala domů. Ta s tim problém neměla, ale já se prostě cejtim blbě, když otravuju ještě někoho cizího. Doma jsem jenom vzala peníze a s Jodi a Grace jsme vyrazili na zimní drama do školy. To bylo skvělý. Musim říct, že máme ve škoule opravdu skvělý herce! Pak bylo zase všechno v pohodě.. Jak s Grace, tak s Jodi.. Já ale nějak pořád nemohla zapomenout, že by mě prostě nechala u Raffi a dělej si, co chceš.
V sobotu jsem teda nevydržela a zeptala se, co se děje.. Odpověd, že pracuje každej den do pěti a pak se kvůli mýmu divingu dostanu domů každej den v 7:30 nejdřív mi přišla odůvodnitelná. Nakonec jsme se domluvili na kompromisu pro obě strany přijatelnym. Objetuju diving, ale budu moct dělat školní Lacrosse, kterej bude na dojíždění jednodušší. Tak ok. Pak tu byla na večer Raffi, tak jsme skoukli film, pokecali a ona pak asi v 10 odjela. :) Nakonec to byla fajn sobota. Jodi a John navíc měli velkou párty u Jodi kámošky, tak jsme jí pomáhali připravovat a tak. Vypadala úžasně!! :)
V neděli jsem si objednala svoje šaty na prom a nemůžu se dočkat, až přijdou. K večeru jsme pak vyrazili na Super Bowl (největší fotbalovej zápas roku) k Johnovo kámošovi. Tam jsem se krásně napucla, protože vaří fakt výborně, ale nebyl tam nikdo v mym věku, takže dobrovolně bych tam asi nebyla no. :D
Hned v pondělí jsem potom šla na trénink Lacrossu, což byla pěkná makačka a pak na diving. Můj poslední diving. :( Každopádně jsem si ten trénink krásně užila. Mám spoustu fotek a i nějaký videa, tak budu moct vzpomínat. S holkama jsme si slíbily, že určitě musíme něco podniknout, tak doufám, že něco vyjde. :) Pak opět tři dny pokračovala moje krize. Asi se mi prostě i stejská, už je to strašně dlouho, co jsem neviděla nikoho z lidí, se kterejma jsem se vídala strašně dlouho.
Dneska byl fajn den. Po škole jsem šla teda hned domů, ale hrála jsem s Grace chvíli Wii a pak jsem šla s Johnem a Jodi na večeři - na rybu. :) Bylo to dobrý, ale už jsem jedla i lepší. Každopádně jsem se zase nasmáli a všechno, tak mi to pomohlo a doufám, že dneškem je moje krize definitivně ukončená a čekají mě jen lepší zítřky. :) Ono to tady asi musí přijít na každýho.
 Přidávám pár fotek a přeju dobrou noc. :) 
Becky :)

nahřejvání :D

moje divingový zlata .. už teď mi chybí :(

:D




bohužel nás ten den spousta chyběla :(

6 komentářů:

  1. tvoje krize je to, že myslíš, že se kolem tebe bude pořád skákat. Jakmile ne tak je krize. Doma ti také dělá pořád někdo program, přepravuje tě? Cos myslela s těmi tréninky, že ti má být rodina pořád k dispozici? Co tak zeptat se někdy spolužáků na odvoz? Určitě ve tvém okolí někdo bydlí, chce to jen se rozhlédnout a více komunikovat nečekat jen na Jodi. Nejsi přeci malá holka. Promiň, že ti to píšu, ale tak to cítím ze tvých článků: kriza=nezájem okolí o mou osobu. Ty si ten pobyt máš užít ne prožít krizí.Rodina tě vezme někde a ty nejsi spokojená protože tam není nikdo tvého věku, ale nikdo tě asi nenutí tam jít, můžeš sedět doma u televize.A věř, že nemá každý tak výbornou rodinu jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela bych ráda věděla, jestli jsi taky exchange nebo ne.. Navíc jsi asi nečetl(a) celej článek, když jsem hned po tejdnu udělala kompromis a vzdala se divingu.. Ono navíc na ten diving nikdo z Neenah nejezdí. Většina lidí je z Appletonu a to pak se mnou do Neenah nikdo nepojede. Chtěla bych vidět tebe, když platíš za diving 100 dollarů měsíčně, jak pak budeš radostně přeskakovat tréninky, navíc kdyby ses na začátku s rodinou domluvil(a), že je to v oohodě. Z mýho blogu mi navíc přijde, že jsi četl(a) jen tenhle článek. O program tady opravdu nemám nouzi, a tak nevidim důvod, proč mě máš hned odsuzovat, když napíšu, že bych dobrovolně nešla někam, kde není pro mě nikdo (ne, že jsem tam nebyla spokojená). A máš pravdu, mohla jsem sedět doma u televize, ale takhle americký rodiny nefungujou, a když se někam jde, jdou všichni. Nevíš nic, ale umíš krásně odsoudit.

      Vymazat
    2. tyjo..Nechci tady do nikoho nějak.. rýt nebo tak, ale myslím si, že ten první komentář byl nemístně škaredej...
      Ja nevim, pokud si taky na rok pryč, tak jsi asi dost velkej kabrňák, že to-z tvé reakce- zvládáš tak dobře bez negativních emocí..
      Ale to co tady napsala v tomhle clanku je uplne logicke, proste pokud ti prestane neco vychazet, jeste ke vsemu s rodinou je vysoce pravdepobne, ze to poneses spatne, a muze to byt i takova "malickost" jako odvozy, clovek se proste najednou citi nesvuj a muze nabývat doujmu, ze ho tam nechteji, ze je jim na obtiz nebo z etam nepatri, a nam, z druhy strany zemekoule to muze pripadat jako naprosta kravina, ale tam, kdyz nikdo doopravdy neni tvoje rodina? mozna o tom zkus premyslet i z jejiho uhlu pohledu ;)
      a podle ostatnich slanku si to tam tahle holka sakra uziva, a myslim, ze tady byla nekolikrat velice vdecna sve host-rodince;)
      Jinak pro Klarku: taky se chystam na rok, jeste teprve vyplnuju prihlasku, vim, davam si nacas:) rozhodla jsem se proto ze dne na den..ale chci ti rict, ze tvoje clanky jsou uzasne, za den jsem se dostala az sem, je to dost poutave a proste uzasne...jsem rada, ze vim na co se mam zhruba potencialne pripravit, a moc ti za to dekuju:)

      Vymazat
  2. Anonymovi: Rude! Nevím jestli jsi někdy byl(a) exchange, ale jsou tu občas chvíle kdy se cejtíš jako ten navíc, a to není nic moc. Odsuzovat lidi a bejt na ně hnusnej ti jde ale ukázkově. Jen tak dál, karma ti to omlátí o hlavu. A ano, když si tě ta rodina vybere, tak ti maj bejt kurňa k dispozici. Neříkám že tě mají neustále obskakovat, ale odvézt studenta domů po tréninku, když se domluvili, že se tomu sportu bude věnovat, je tak trochu jejich zodpovědnost. Jdi prudit někam jinam, já to tady čtu pro potěšení, a ne aby mě někdo vytáčel.
    Autorce: Vyprdni se na ty blbý komentáře, já vim přesně jak ti je. Každej tu občas máme menší krizi. A když neřídíš, tak nejsi samostatná a pak musíš ikdyž nerada "otravovat" ostatní, aby tě vozili kam potřebuješ. Já mám štěstí, že mám kámošku s autem která mě občas vozí a na kratší vzdálenosti jezdím na kole. S tím divingem to je škoda, ale aspoň máš plán B. :) Kompromisy jsou tu bohužel každodenní záležitost. Měj se hezky, a jak pako nade mnou radí, musíme si to tu užít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sice nejsem v tvé situaci, ale rozumím ti a chápu tě. Nemám ráda, když se cítím jako někdo "navíc"...Snad budou jen lepší zítřky.)!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat