pátek 15. února 2013

Winterfest week

Za tenhle týden hlásím jen to nejlepší!! :) Krize z daleka překonaná a skoro to vypadá, jak když ani žádná nebyla. :)
Začnu od začátku. Každej den jsme měli dress up days. Bohužel lidi na mojí škole to uplně ignorujou, což je mi líto, ale nic s tim neudělám. Každopádně v pondělí byl blázinec. Dva testy a z toho jsme s Raffi vymejšlely, co uděláme se sobotou. Máme totiž v sobotu Kings dance, kam holky zvou kluky. My se teprve v neděli poprvé seriozně bavily o tom, že bysme někoho pozvaly. :D V pondělí jsme se už rozhodly a já hned jednala. Vybrala jsem si Jakuba, kterej je exchange student ze Slovenska, ale nechodí na naší školu. Uplně vystresovaná jsem absolutně neoriginálně (na originalitu nebyl čas) sebrala telefon a zavolala. Hádejte, jakou jsem dostala odpověď - jednoznačně ANO! Super. Taky jsem měla v pondělí další Lacrosse trénink a už se nemůžu dočkat, až nám začne sezóna.
Úterý bylo fajn. S Raffí jsme si dodržely Twin day, já měla zase nějaký testy a pak čekalo na Raffi zeptání se jejího vyvoleného. Odpověd - ANO! Takže super, obě máme někoho, takže double date!
Ve středu jsme celý odpoledne po škole plánovaly, jak to všechno uděláme, koupily lístky a pak měly trénink. Tak nějak se od holek očekává, že zaplatí všechno, protože kluka pozvaly, takže jsme se souhlasem Jodi a Johna naplánovaly večeři tady. Já budu vařit hlavní jídlo a Raffi připraví salát a dezert. Jinak trénink byl opět super. :)
Včera byl Valentýn! Krásnějšího Valentýna jsem za celej život nezažila. Hned ráno jsem se probudila a dostala dárek od rodinky. Dva nový přívěšky na náramek k narozeninám a Valentine´s card, ve který mi řekli, jak jsou strašně rádi, že mě můžou mít a že jsem skvělá atd. :) Měla jsem strašnou radost, ale zároveň jsem se cejtila špatně, že já nic nepřinesla, protože jsem nevěděla, že si dávají dárky i v rodině. Odešla jsem ale do školy a dostala skvělou zprávu od Raffi. Pak jsem se domluvila s Jessie, že mě po škole hodí do Walmartu, abych mohla rychle něco rodince koupit. S výsledkem nákupu jsem byla naprostě nadšená. Pro Grace jsem koupila červenej hrneček s popisem, jak moc mám ráda "sestru" a pro Jodi a Johna čokoládu ve tvaru srdíčka a kartu. Byli nadšený. Jodi mě hned objala a Grace hrneček hned umyla, aby z něj mohla pít. Fakt skvělej den.
Dneska jsem vstávala v 5:30, protože jsem měla ráno practise před školou. Kromě toho vstávání opět skvělý. :) Jinak dneska jsme měli ve škole assembly. To je vždycky úžasný, až mám z toho husí kůži. :) Potom šel den v pohodičce, někdy kolem 5:30 jsem si jela zkusit šaty k Jodi kamarádce a ty nejkrásnější šaty na světě mi padly jak dělaný na mě! :) Taky mi k tomu půjčila boty a kabelku. Jsem uplně nadšená. :) K večeři jsme pak dělali fondue. První kuřecí a pak čokoládu s jahodama. :) Mňam!
Zejtra musim zařídit kytičku pro Kubu na sako, ale už se nemůžu dočkat. :) Everything is going to be perfect!
Dobrou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat