neděle 10. února 2013

Super víkend

Mám za sebou super víkend. Všechno se zase zdá v pořádku a je fajn se zase jednou necejtit jako ten "navíc". Víkend jsem si krásně užila. Včera jsem si ráno zase skypovala s rodičema a po dlouhý době jsem viděla i babičku. :) Dostala jsem super překvápko na léto. Jinak děkuju babi!! (vim, že to čteš :D) a potom jsem udělala aspon něco do školy. Stal se tady ze mě uplně jinej člověk, protože úkoly nejenže dělám, ale ještě ke všemu většinou ne na poslední chvíli. :D
Potom jsme se s Grace domlouvaly, co budeme doma, protože jsme byly doma sama. Ona chtěla jít bobovat nebo stavět sněhuláka. To se mně moc nechtělo. Tak jsme se nakonec domluvily a vyrazily do YMCA. Nejprve jsme si zaběhaly, pak zaposilovaly a nakonec zaplavaly. Byla jsem ráda, protože jsem si aspon vynahradila páteční trénink, kterej jsem musela přeskočit, protože vybouchly všechny holky na Lacrosse (moc jich ještě neznám). Celkově nám to všechno trvalo asi 2 hodky a bylo to fajn. Pak nás Jodi obě vyzvedla po cestě z práce a hned jsme se začaly připravovat všechny tři na večer. Mariana (exchange z Brazílie) bohužel musela odjet předčasně z vlastního rozhodnutí, a tak jí koordinátorka uspořádala rozlučkovou párty. Musim říct, že jsem nejprve nechápala, proč odjíždí tak brzo, ale když jsem s ní včera mluvila a dozvěděla se, co zažila se svojí hostrodinou, vůbec se jí nedivim. Je mi to ale líto, protože Marianu jsem měla z celý tý skupiny nejradši. Jsem ale strašně ráda, že jsem jí včera ještě viděla a navíc jsem poznala i její strašně příjemnou mamču, která sem za ní do USA přiletěla. Nedá se nic dělat, Mariana už je dneska v Brazílii. Domů jsme pak přišly v 10 a ještě jsme koukali na nějakou show v TV i s Johnem.
Dneska ráno jsem se probudila a neměla žádný plány. John se strašně nudil a tak byl šťastnej, když jsme se s Grace konečně vyhrabaly z postele. :D Někdy kolem 11 jsme vyrazili směr Johnova práce.. Potřeboval něco udělat. My s Grace jsme si zatím udělaly nějaký fotky, snědly nějaký donuts a poslechly pár písniček. Když byl John hotovej, vydali jsme se na Lake Winnebago, který je uplně zamrzlý, takže jsme autem dojeli dost daleko od břehu a udělali zase nějaký fotky. :) Pak jsme snědli cheesecurds (moje oblíbený) a vydali se do Noodles and Company na Mac and cheese. Mňam. :) Ještě jsme navštívili Jodi v práci a jeli domů vařit večeři. :) Na plánu bylo vepřo-knedlo-zelo. Dost po americku, ale fajn.. Pokusila jsem se o knedlíky, bohužel se mi to moc nepovedlo. Chutnalo to dobře, ale nedržely mi pohromadě. Dávám to teda za vinu mouce, která je jiná. :D
Ještě před večeří jsem ale poprvé řídila. John mě vzal na velký parkoviště, kde skoro nikdo nebyl a já si mohla trénovat. Paráda, o to víc se teď nemůžu dočkat na vlastní řidičák. :)
Byl to fajn den. Navíc ted mě čekaj dress up days. Bohužel zejtřek je tak zmatenej, že jsem se ho rozhodla ignorovat a začnu od úterka, kdy je twin day. V sobotu pak máme dance. :)
Uvidíme, co další týden přinese, ale vypadá to dobře, tak dobrou noc. :)
snad ne poslední fotka s Marianou

strong ladies :D

rozlučková párty


uprostřed zmrzlýho jezera :)



těsto na knedlíky :D


Žádné komentáře:

Okomentovat