pátek 30. listopadu 2012

15. týden

Pondělí po Thanksgivingu bylo příšerný. Ve škole jsem se dozvěděla, že druhej den píšu dva velký testy a ještě mám odevzdat dlouhou esej. Taky jsem dostala svojí první zprávu od svojí koordinátorku, ve který sama sebe vyzvedla až do výšin a ze mě udělala barbie, která nechce bejt v bowling teamu, protože uniforma jsou khaki shorts and red t-shirt (ani to tak není), ale tohle rozhodně nebyl důvod proč jsem to nezačala. Prostě jsem odmítala dát 100 dollarů za koule, dalších 30 za dráhy, dalších 50 škole atd.. pro něco, z čeho jsem nebyla nadšená. To mojí koordinátorce ale uniklo, takže mě totálně odsoudila. A to rozhodně nebyla jediná věc. Přiznávám, že mě to rozhodilo. Ze školy jsem pak přišla v 6 a začala se učit na Human bio, který mě zabíjí, rychle prolítla matiku, napsala esej a totálně vyčerpaná zalehla do postele.
Úterý byl daleko lepší den, ačkoliv jsem psala dva testy, ani jeden mi nepřišel nějak extra těžkej a tak nějak ten den prostě šel líp.
Středa rozhodně stojí za zmínku. Dostala jsem výsledky obou testů a oba A, takže jsem měla velkou radost. Po škole jsem šla s Raffí znova do cardio room. Něco takovýho bych opravdu ocenila i na svojí škole doma. Tenhle cardio room má větší kapacitu lidí, jak celý fitko, kam chodim doma. Takže jsme spálili nějaký kalorie z toho skvělýho jídla tady, v pět jsem dorazila domů a začala se chystat na schůzku s mojí organizací. :) Měli jsme vyfotit společný fotky na vánoční karty pro naše školy a tak. Bylo to fajn.. konečně jsem potkala všechny z tý skupiny. Co mě fakt dostalo, když jsem si se Slovákem radši povídala v anličtině, než v češtině. Prostě nám to oběma bylo pohodlnější. :D
Ve čtvrtek zase pohoda. Po škole jsme s Raffí prvně vyzkoušeli americkej city bus. :D Samozřejmě jsme absolutně netušily, kde máme vystoupit, takže o nás věděl celej autobus, ale zvládly jsme to a dorazily jsme, kam jsme potřebovaly. :D Pak, že tu city busy nefungujou. :D
Jinak jsme si daly další cardio room trénink a pak plavání. Konečně jsem si koupila jednodílný plavky, takže se ted opravdu dávám na plavání. :) Strašně mě to baví. :)
Dneska byla pohodička. S Andjelou jsem byla na svý první basketball game. Bylo to fajn. Potkala jsem spoustu lidí atd. Taky jsem dostala Neenah shirt. Jen tak ho házeli mezi lidi a představte si.. Já ho chytla :D :D
Anyway uplně jsem se tu změnila. Když jeden den po škole nic nedělám, což bylo třeba tohle úterý, připadala jsem si najednou strašně divně. :D Tohle by se mi doma nikdy nestalo. :) Doma někdy vydržim celej víkend prostě doma a jsem v pohodě, tady se cejtim divně a jsem z toho celá rozladěná! :D To je velká změna, kterou tu na sobě pozoruju. Rozhodně si nemyslim, že jsem doma celý dny seděla na zadku. Měla jsem několikrát tejdně tréninky, ale tady jsem stejně aktivnější.
S Raffi v city bus

city bus vypadá v podstatě stejně jako ty naše :)


our first basketball game (aneb we lost :/)

group from ISE

gangster picture :D

the best Christmast decoration I have seen

Užívejte advent! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat