sobota 10. listopadu 2012

Election, sickness and awesome weekend

V pondělí a v úterý jsem měla dopoledne volný - bez školy. Díky testování sophomores jsme si my všichni ostatní mohli krásně přispat. Škola začínala v 11:47, což je opravdu docela pohodička. :)
Obě rána jsem strávila na skypu a pak se vydala do školy. Nic zajímavýho se v podstatě nestalo nebo si to minimálně nepamatuju.
V úterý jsem se probudila a nebylo mi dobře. Do školy jsem se ale i tak vypravila. Odpoledne jsem pak s Amandou finally doděla project na human bio. Dalo nám to fakt zabrat. Celkově jsem na tom strávila tak minimálně 7 hodin. V 6:30 začínal Gracin koncert jejího sboru. Moc se mi nechtělo, nebylo mi dobře a ještě jsem od toho neočekávala nic zázračnýho. Grace ale opravdu chtěla, abych šla, tak jsem šla. Dobře jsem udělala. Bylo to fakt dobrý. Nemělo to opravdu nic společnýho se sborem třeba mojí základní školy.. To fakt ne. Tady jsem měla místama husí kůži. Potkala jsem tam navíc i někoho z mojí školy, tak to bylo fajn. Kromě special needs kluka, kterej zrovna seděl vedle mě a každou chvíli do mě kopnul nebo vydával různý zvuky to bylo fajn. :) Po koncertu jsme jeli vyzvednout večeři do čínský restaurace a domů rychle sledovat volby. Bylo to fakt napínavý a moje rodina (hlavně Grace) to teda opravdu prožívali. :D Mně to bylo vcelku jedno, tak jsem jen se zájmem sledovala, jak to vnímaj Amíci. Jak asi víte, vyhrál Obama, a když Grace druhej den našla jeho samolepku na velkym plakátu před barákem, kterej všem oznamoval:"Volte Romney!" Byla z toho opravdu naštvaná.
Ve středu jsem se probudila s teplotou, bolestí krku a celkově mi nebylo dobře, takže jsem poprvé zůstala doma. Jodi mě nadopovala nějakejma přírodníma lékama (celkově Američani nemaj moc rádi léky) a do večera mi bylo daleko líp, takže jsem ve čtvrtek zase vyrazila do školy, ačkoliv jsem zase vynechala basket, protože mi pořád nebylo uplně do běhu. Jinak učitelé mě ve čtvrtek nabalili tolika úkolama, že to bylo uplně šílený.
Když jsem ve čtvrtek přišla ze školy domů, asi po 20 minutách se přihnala nestíhající Jodi. Měla mít banco (hra, která se pořádá každej měsíc v něčim domě) tentokrát u nás. To znamená navařit tunu jídla, připravit pití, vyzdobit a uklidit barák.. No prostě docela nestíhačky. Já teda odložila úkoly a dvě hodiny jsem jí pomáhala s přípravama. U toho jsme si i skvěle pokecaly, takže mi to zase až tolik nevadilo. :D Beru jí jako skvělou kámošku. Fakt je úžasná. :) Když se blížila 19. hod, odklidila jsem se do svýho pokoje a začala dělat aspon ty nejdůležitější úkoly, protože mě najednou přepadla lenost a hlavně v tom hluku, kterej těch 12 ženskejch dole tvořily, se nedalo fakt dělat skoro nic. :D
Pátek jsem měla úžasnej den. Ráno jsem napsala test z human bio (to tak úžasný teda nebylo), ale pak už to byla pohodička. :) Na oběd jsem pak vyrazila s Rafne, Alex a Emily ven. Bylo to super, uplně mi holky zase zlepšily náladu. Jsou fakt skvělý!! :) Hned další hodinu jsem si napsala uplně primitivní test, přežila ještě poslední hodinu a pak domů. :)
Odpoledne jsme pak odvezly s Jodi Grace ke kámošce a jela jsem s Johnem a Jodi na večeři. Mňam!! :)
Večer jsme si pak ještě pustily s Jodi film.. parádní relaxační večer!! :)
V sobotu jsem se probudila docela brzo. Jodi i John odešli do práce, tak jsem byla dopoledne sama doma. Udělala jsem aspoň nějaký úkoly do školy (tenhle víkend toho mám fakt tunu) a odpoledne jsem vyrazila s Alex do Mallu. :) Původně měla jít i Emily, ale ta nakonec usnula a nedovolaly jsme se jí. Parádně jsem nakoupila, s Alex jsme si to fakt užily. Nakonec jsme tam strávily pěknejch pět hodin. :D Po šestý jsem dorazila domů, najedla se a v podstatě hned po večeři zase odjela. Byla jsem pozvaná já, Alex a Caithlyn k Emily domů. Koukly jsme na nějaký filmy, ale nakonec jsme z toho stejně moc neměly a skoro celý to prokecaly. Byl to skvělej večer. Domů jsem dorazila kolem půlnoci a teď se chystám jít spát. :)
I´m really proud of our skeleton!! :D

John mi zapomněl říct, že fotí :D Jsem ráda, že aspoň zrovna jím brokolici! :D

jedna normální z páteční večeře :)

shopping with Alex

she is my star! :D

isn´t it so cute? :D
Dobrou noc

5 komentářů:

  1. Ta pilulka musela být přímo zázračná, že ti tak rychle pomohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono je do mě cpala dva dny a stejně jsem měla ve čtvrtek zvýšenou teplotu a šla jsem. :D

      Vymazat
    2. Tady se na nějaké rýmečky moc nehraje. Chodíš dokud nepadneš. I když pokud by ti nechyběly kredity na diplom tak bys asi mohla být v klidu doma.
      Jája

      Vymazat
  2. Páni, ta kostra je super! :D To jste dělali z moduritu?

    OdpovědětVymazat