pátek 16. listopadu 2012

Týden 13.

Tak, jak už se stalo v podstatě tradicí, tak se po tejdnu znova ozývám. Většinou častějc nemám čas, ale chci si tuhle frekvenci udržet! :)
Začnu od neděle. Probudila jsem se do prázdnýho baráku, protože rodinka viděla, že se mi na výlet do Milwaukee moc nechce, tak mě nechali doma. Stal se tady ze mě strašně akční člověk (a to si nemyslim, že doma jsem celý dny seděla na zadku). Neměla jsem žádnej plán, navíc bylo deštivo.. nic moc. Když jsem obeslala několik kámošek a většina z nich něco měla nebo alespon musely do práce vzdala jsem to. Nakonec jsem teda začala dělat aspon úkoly do školy, kterejch bylo fakt docela dost. Když jsem byla jakž takž hotová, udělala jsem si oběd a začala se nudit. Překvapila jsem sama sebe, když jsem našla vysavač a začala teda nudou vysávat. :D Když byl hotovej celej barák, byly asi 4 hodiny a já furt měla čas. Takže další překvapení.. uklidila jsem kuchyň! :D Pak už jsem měla uklízení dost, tak jsem si našla film. Just go with it! Doporučuju. :) Když přijela rodinka, ocenily, co jsem udělala, takže jsem měla dvojí radost. Nevim, kde se to ve mně bere! :D
V pondělí to byl pohodovej den. Po škole jsme odvezli Grace na tancování a s Jodi jsme jely mrknout na plavání, o který bych měla zájem. Bylo to fajn a rozhodně o tom přemejšlim. Když jsem se pak vrátila domů, napsala mi ještě jedna holka ze školy, že někde tancuje a že by se mi mohla poptat na informace! Byla bych fakt nadšená, kdyby to vyšlo. :)
V úterý normální den. Měla jsem dost úkolů, takže to mi zabralo v podstatě celý odpoledne. :( Nakonec jsem se dozvěděla, že ani Rafne ani Andjela se nedostaly do týmu na basketu, takže jsem byla ráda za svoje rozhodnutí to ani nezkusit. Bylo to totiž uplně jasný na open gyms, že my tři jsme byly nejhorší. Ty holky to dělaj třeba od 1. třídy, takže to je jako moje tancování.
Ve středu jsem měla zase jeden z nejlepších dnů tady (už ani nepočítám kolikátej). Měli jsme ve škole zase testování sophomores, takže škola začínala až 11:47. Měly jsme teda perfektní příležitost jít před školou na oběd a u toho oslavit narozeniny Caitlyn. Bylo to fajn a jídlo výborný. Pak jsme se přesunuly do školy, která utekla strašně rychle. Jen 4 hodiny jsou prostě parádní. Hned po škole jsem se já, Rafne a Inna vydaly na bowling exchange. Pořádala to nějaká organizace, se kterou je tady většina těch lidí, co tam byli, ale pozvali i exchange z jinejch organizací. Jsem strašně ráda, že jsem šla. Potkala jsem prvního Čecha tady!! Bohužel můj mozek nebyl nějak schopnej přehodit na češtinu. Takže jsem mu řekla, že jsem taky z ČR v angličtině. Celkově mi ta čeština nějak nešla.. Ono je něco jinýho třeba psát, když kolem mě nikdo anglicky nemluví a pak mluvit, když všichni okolo mluví jen anglicky. Fakt jsem mluvila v češtině jak retard a celkově mi bylo pohodlnější mluvit anglicky! :D Fakt hodně zvláštní pocit, kterej bych nikdy nevěřila, že budu mít. Jinak jsem se tam poznala se spoustou dalších lidí snad z celý Evropy, Asie a Jižní Ameriky. Po hře jsme ještě dostali pizzu, pití a zmrzlinu a kolem šestý jsme šli domů.
Já domů dorazila vlastně nastejno s Johnem, kterej přijel z práce. Doma jsem jenom odhodila tašku a jeli jsme za Jodi a Grace do mallu. Domů jsem se nakonec vrátila kolem 9. večer, nic jsem nekoupila, ale dostala jsem spoustu nápadů na vánoční dárky domů. :)
Ve čtvrtek byl další perfektní den. Škola zase half day (poslední den testování sophomorů :(), takže jsem se ráno krásně vyspala a v pohodě dorazila do školy. Bylo to v pohodě, psali jsme jen jeden test, takže pohodička den. V 3 hodiny jsem měla bejt uvolněná do kanceláře, protože škola stále nedodělala můj rozvrh. Už jsem byla vážně naštvaná, hned první den mi sestavili špatnej rozvrh, takže jsem v tom původním neměla dostatek kreditů na graduaci. Já v kanceláři byla už tolikrát, že si paní na recepci pamatuje moje jméno mezi 2300 studenty a můj rozvrh pořád nebyl hotovej. V pondělí tam dokonce volala Jodi a oni jí slíbili, že mi ještě v pondělí rozvrh pošlou. Bohužel jsem do čtvrtka rozvrh pořád neměla, takže se Jodi rozhodla jít do školy. No a najednou to šlo. Získala jsem to přesně jak jsem chtěla, až na to, že mi moje councler odmítla změnit učitele na US History. Nechci mít v druhym semestru někoho jinýho na stejnej předmět! Ona prej ale přijímat žádosti studentů na učitele nemůže. Díky bohu ale Jodi se zná s jejim nadřízenym, tak to možná ještě vybojuju. :D
Jinak můj rozvrh je: 1) Speech - tuhle class jsem si nutně musela vzít ke graduaci a budu tam většinou se
                                                  sophomores.. nesnášim mluvit před třídou :D
                              2) Economics - taky povinná k maturitě
                              3) Composition 12
                              4) Senior release - to bude asi nejoblíbenější hodina :D
                              5) Government
                              6) Net Games - povinně musim mít jeden tělák
                              7) US History
 Většina těch class není moje volba, ale prostě ten diplom chci, takže asi tak. :D
Po škole jsem byla v podstatě celý odpoledne s Jodi. Ona je fakt skvělá, úžasná, nejlepší! :) Nasmály jsme se spolu, že jsme se válely po zemi a nemohly vstát. :D Pověsily jsme spolu zrcadlo a ponakupovaly! Taky jsme domluvený, že v sobotu jdeme na Twilight. Strašně se těšim. :)
V pátek to bylo všechno ok. Ve škole pohodička, divim se, ale dokonce ŽÁDNEJ test! Po škole jsem měla naplánovaný Cherry on Top. To je v podstatě zmrzlinárna, kde se dneska pořádala v podstatě školní sešlost. Bylo to pořádaný školním councilem. Mám tyhle akce strašně ráda.. Vždycky tam potkám spoustu lidí, studenti tam zpívaj studentům, u toho se v tomhle případě jedla zmrzlina.. Paráda. Kdyby si k našemu stolu nesedl totální retard a nezačal se ptát na otázky, jestli máme v Evropě počítače, mobily, Vánoce a podobně, nemělo by to chybu. :D V 8 pro mě, Raffí a Hilal přijel Raffin hostdad a všechny nás odvezl k nim domů, kde jsme měly naplánovanou movie night! Takže jsme připravily popcorn (samozřejmě jsme první spálily :D), cookies a pití, našly film a pak už je relaxovaly. :)
Pěknej relaxační víkend! :)


Caitlyn´s birthday lunch! :)

mezinárodní bowling! Na týhle fotce je česko zastoupený největšim poměrem! :D

já s Michalem a Raffí :)


5 komentářů:

  1. Měla jsi naprosto vážně říct, že v Evropě ještě lezeme po stromech a bydlíme v jeskyních a divíš se, že tu ty jeskyně nemáte.)...
    Jinak týden tedy nabitý, alespoň podle tvého vyprávění.). A diplom ti určitě vyjde, ale třeba té Economics bych se bála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se toho po zkušenostech z prvního pololetí taky bojim.. na druhou stranu to je téma, který mě zajímá a kterym se chci i dál zabejvat, takže jediná překážka je aj, ale ta bude v druhym pololetí rozhodně lepší, než na začátku pobytu tady :)

      Vymazat
  2. A budeš se hlásit v únoru na výšku u nás když budeš mít diplom?
    Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já o tom hodně přemejšlela, ale na většinu vysokejch teď potřebuješ Národní srovnávací zkoušky a nemám tušení, jak bych je odsud udělala.. navíc vzdělávání tady je dost jiný, než v ČR, tak se bojim, že by mi chybělo i dost vědomostí na vysokou v čr bez dvou let gymplu.. a hlavně ani nevim, jestli respektujou jako maturitu čecha zahraniční maturitní vysvědčení..

      Vymazat
    2. Určitě některé školy to respektují. Ale ty máš tedy jen dva roky u nás tak nevím. Ještě by šla zkusit škola kde se zkoušky nedělají nebo berou na průměr.Nebo soukromá (studium v angličtině)tam se ti bude hodit ten TOEFL
      Jaja

      Vymazat