pátek 23. listopadu 2012

Thanksgiving

Ve středu jsme ve škole měli jenom half-day, takže konec ve 12:10 a pak už jenom dlouho očekávaný Thanksgiving break! :)
Celý odpoledne jsme pak vařily, pekly, uklízely.. V podstatě nic jinýho. Přípravy opravdu naveliko. :D Už večer pak dorazily dvě Johnovo sestřenice. Obě uplně skvělý, takže jsme si pokecaly a asi o půlnoci se šlo spát.
Druhej den ráno Jodi vstávala brzo, aby dodělala krocana a připravila snídani. Snídaně byla výborná. Pak se ještě dopřipravovaly poslední části oběda (místo večeře jsme měli Thanksgiving oběd). Kolem 11 přijeli poslední hosti. S některejma jsem se ještě neznala, tak se strašně vyptávali. Bylo to fajn, všichni byli strašně milí. :)
Obědvali jsme asi po 12. Poprvé za dobu, co jsem tady jsme před jídlem poděkovali Bohu, že jsme všichni zdraví a spolu, řekli Amen a začalo se jíst. :) Při jídle pak každej ještě řekl, za co tenhle rok děkuje, tak jsem řekla, že děkuju za to, že tu můžu bejt a že mám tak skvělou hostfamily. :) Reakce: It´s so cute! :D.. Můj první krocan i nádivka skvělá! Po obědě jsme se šli všichni projít i Sophie, abysme spálili aspon nějaký kalorie a mohli si dát dezert! :D Můj oblíbenej apple pie se zmrzlinou mě opět nezklamal, takže za to, že jsem se nepřežrala u oběda jsem si dala double porci apple pie. :D
Kolem 4. pak všichni odjeli. Zahrála jsem si s Grace fotbálek a šly jsme si zchrupnout, abysme byly odpočinutý na noční nakupování. Black Friday, kterej následuje hned po Thanksgivingu jsou totiž obrovský nakupovací šílenství, protože většina cen klesne i o 70%. Lidi jsou opravdu jako šílený. My jsme vyrazily s Jodi a Grace už ve 22:00 ve čtvrtek, protože Mall v Oskhosh otevíral už v 10. :D Bylo to uplně šílený. Lidí uplně přehnaně, na parkovišti nebylo místo na auto. Navíc na obchody s těma nejlepšíma cenama se čekaly fronty před vchodem, protože těch lidí bylo tolik, že je ani nemohli všechny pustit dovnitř najednou. Když už jste se dostali dovnitř a něco si vybrali, za odměnu jste si mohli počkat klidně v hodinový frontě u kasy. :D Já tyhle obchody jednoznačně přeskakovala, takže ve výsledku mám dvě trička, ale za uplně normální cenu. :/
V půl jedný ráno jsme opustily Oshkosh a vydaly se do Mallu do Appletonu, kterej otevíral o půlnoci. No domů jsme nakonec přijely asi v půl čtvrtý - uplně mrtvý.
Upřímně, tohle nakupování není pro mě, protože kolem sebe potřebuju takovej ten osobní prostor, ale jsem ráda, že jsem šla, protože jsem to chtěla zažít! :D
Jinak Vánoce jsou tady už v plnym proudu. Většina baráků už má i výzdoby a je to fakt naveliko, v Mallech jsou všude Santa mails atd. Zatim se snažim Vánoční náladě vzdorovat, protože ještě neskončil ani listopad, ale přestává mi to jít. :D Dneska jsme večer koukali i na první vánoční movie a zejtra zdobíme barák. :D Začínám přemejšlet, co koupim rodině k Vánocům, ale zatim mě fakt nenapadá nic. :D


Thanksgiving předkrm


let´s go shopping! :D




Přeju hezkej víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat