neděle 4. listopadu 2012

Sleepover

Dneska jsem tu přesně 11 týdnů. Píšu to každej tejden, ale tenhle tejden byl zase úžasnej! :D Halloween jsem si užila uplně na maximum. :)
Čtvrtek byl fajn. Večer byl další basketbal trénink. Cejtila jsem se tam už líp, protože začínám odhalovat kdy kam běžet atd. Ted nemyslim hru, ale různý ty tréninky na hru. Je to strašně zmatený, a když vám to někdo vysvětluje v angličtině a ještě jak nejrychlejc může, je docela těžký to pochopit. Střílení už mi taky šlo líp. Bylo to fajn a hlavně mám radost z toho, že mám nějakej pohyb. :)
Pátek utekl strašně rychle. Psala jsem dva testy a oba byli v pohodě. Byla jsem na sebe tak strašně pyšná, když já měla z testu 95% a ostatní Američani kolem 75%. Test z knížky, která by pro ně měla bejt uplně primitivní, protože je v jejich rodnym jazyce a já mám lepší výsledek. :) Jinak po škole jsem jela domů asi po 14 dnech autobusem. Jsem uplně pitomá, ale nechala jsem tam mobila. Díky bohu když jsme tam zavolali, tak nám řekli, že ho maj, ale že mi ho můžou dát nejdřív v pondělí v autobuse. Ok, fakt super bejt celej víkend bez mobilu. Jinak páteční odpoledne jsem jednou neměla jinej plán, než sedět doma a relaxovat. Celkově jsem se celej den cejtila hrozně unavená, takže jsem to fakt ocenila. Bylo to strašně fajn, protože mi moje rodina ukazovala různý domácí videa a fotky. Strašně se mi to líbilo. Opravdu, opravdu se tady cejtim jako starší dcera. Už teď si neumim představit, že je budu muset v červnu opustit. Ten večer byl fakt skvělej, ačkoliv jsem byla jenom doma.
V sobotu jsem měla naplánovanej první hovor na skypu s babičkou a dědou za dobu, co jsem tady. Bylo to strašně fajn je skoro po čtvrt roce zase vidět. Nakonec jsem s rodičema a ségrou strávila na skypu asi 3 a půl hodiny, tak jsem za to byla uplně ráda. :) Ve dvě hodiny pak přijela Julie (exchange studentka z Německa, která nejdřív chodila na Neenah High School a pak změnila školu). Jeli jsme do Appletonu do Mallu. Strávili jsme tam asi 3 hodiny, bylo to fajn. Mám si s ní fakt pořád o čem podívat. :) Pak asi v půl šestý přijela i Rafné. Chvíli jsme si povídaly, pak jsme hrály biliárd, stolní fotbal, koukaly na filmy, jedly popcorn, večeřely pizzu a měly jsme jít ještě do vířivky, ale ta bohužel nefungovala. Bylo to fakt celkově super, akorát mě štve, že nemám žádný fotky, protože nemám mobil a tim pádem ani foťák. :( Nakonec jsme šly spát asi v 1:30.
V neděli ráno Julie musela odjet už po 8 a my s Rafné spaly dál. Asi v 9 přišli sousedi připravovat snídani. To bylo opravdu naveliko a opravdu výborný!! :) Slanina, pan cakes, ovoce, párky.. všechno. Po snídani jsme šly na chvilku na trampošku a asi v 11 přijel Rafné host dad.
My (hostfamily a já) asi v 11:30 vyrazili k Johnovo šéfovi sledovat Packer game. Bylo tam asi 11 lidí. Všichni strašně fajn, hrozně se mě vyptávali na ČR a tak. Jinak jsem se dozvěděla, že lidi tady platí 6000 dollarů za rovnátka. Nám v ČR se zdaj drahý rozvnátka v přepočtu za 600 dollarů. :D Trochu rozdíl no. Jinak naše odpoledne bylo jen o jídle a fotbalu. Samozřejmě všichni v Packer shirts. :D
Miluju Ameriku!!

2 komentáře:

  1. Tolik za rovnátka?! ÚÚ.). Je fajn, že se máš tak fajn.), tvoje články si vždy ráda přečtu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty rovnátka jsou fakt šílený.. několikrát jsem se ptala, jestli jsem rozumněla dobře :D .. děkuju :)

    OdpovědětVymazat