pondělí 28. ledna 2013

Novy semestr

Tak za minuly tejden jsem si nenasla opravdu ani chvilicku na napsani clanku.
Od pondelka nam zacal novy semestr. Pred skolou jsem byla docela nervozni, jaky to bude, protoze jsem neznala jedinyho clovicka, o kterym bych vedela, ze ma se mnou nejakou class.
Muj finalni rozvrh na druhy pololeti:
1) Speech
2) US History
3) Composition 12
4) Release
5) Economics
6) Net games
7) Government
Bohuzel jsem moc na vyber nemela a musela brat tridy, ktery mi skola naridila, abych mela dostatek kreditu a mohla dostat High School Diploma. Jestli se divite, ze jsem si musela k maturite vzit Net games - ano, musela. Zrejme je to pro skolu dulezitejsi, nez treba matematika, na kterou mi v rozvrhu uz nezbylo misto.
Kazdopadne zpet k pondelku. Dost se mi ulevilo, kdyz jsem zjistila, ze je muj rozvrh v pohodicce a ze i znam spoustu lidi, ktery jsou se mnou ve třídách. I ta ekonomie, který jsem v prvnim pololetí nerozumněla ani slovo je najednou v pohodičce. Oběd mám s Raffí, takže jsem fakt spokojená. :)
Nepamatuju si během prvního týdne nic nějak zázračnýho. Kromě toho, že jsem si napsala první testíky.
Co bylo ale super, tak to byl pátek. Po škole jsem zůstala s Raffí po škole. Na plánu bylo jít se někam najíst před basketball game a potom 5th quarter. S ní bylo všechno skvělý, jediný kdo mě trochu obtěžoval byla její hostsestra, na který jsme bohužel byly obě závislý, protože má auto. No každopádně hry jsme vyhráli uplně všechny - naše škola je v basketu fakt dobrá a potom jsme se vydali na 5th quarter. Akce organizovaná školou, která začala v půl devátý večer. Skvělý jídlo a pití zadarmo a super zábava. Vždycky se tam navíc potkám se spoustou dalších lidí, takže je čas si pokecat. Dokonce se mnou promluvila i Alex, což mě opravdu překvapilo.
V 11 jsme to tam opustily a já s Raffí jsme jely k nám domů, protože u nás přespávala. Prokecaly jsme skoro celou noc, takže jsme ráno byly obě krásně mrtvý. Přes den pak Jodi a Grace odjely nakupovat něco s Jodi mamčou a my s Raffi zůstaly doma. Zkoušely jsme si nějaký ukázkový TOEFL testy a upřímně, čekala jsem to daleko horší, takže to byla pozitivní zpráva. Pak jsme chvíly hrály na klavír, pokecaly a asi ve tři pak odcházela.
Já s rodinkou jsem pak ještě v sobotu v pět odjížděla do Milwaukee na Kayla´s engagement párty. Jestli si pamatujete, myslim, že jsem tu zmiňovala, že Kayla je moje "oblíbená" členka rodiny. Takže si asi dokážete představit, jak jsem se těšila. :D Ale hrál se bowling a nebylo to tak špatný. Potom jsem přespávali u Johnovo mamky a tety a druhý den měly holky jít vybírat s Kaylou svatební šaty a kluci střílet (něco, někoho :D), nevim. S Johnem jsme se tak nějak shodli, že se nám ani jednomu nechce dělat, co se očekává, tak jsme se trhli a udělali si vlastní program. :D
Šli jsme spolu do kina na Les Miserable a to bylo opravdu skvělý. :) Jeden z nejlepších filmů I have ever seen. Doporučuju! Byla jsem navíc pozvaná, tak o to lepší!
Pak jsme nějak kolem 7 přijeli domů a já se začala chystat na test, co jsem psala dneska.
Jinak dneska v pohodičce, můj novej schedule mi připadá jednodušší, než v prvnim semestru. Odpoledne trénink, tak super! Miluju Diving! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat