pátek 12. dubna 2013

Arizona

Konečně nacházím trochu času zase všechno sepsat dohromady. Arizona byla skvělá, horká a nádherná!!
Odjížděli jsme v úterý po Velikonocích. Asi kolem 10. jsme vyrazili do Milwaukee, odkud jsme měli odlítat. Po cestě jsme odvezli Sofie k Jodi taťkovi, tak na nás byla naštvaná. Když jsme dorazili do Milwaukee, tak jsme ještě navštívili Johnovo mamču a tetu, najedli se s Johnovo sestřenicí a ta nás pak odvezla na letiště, abysme nemuseli platit parkovný. :D
Na letišti šlo všechno v pohodě, až na můj nelegální body cream. :D Let byl v pohodě, a když jsme dorazili a vyzvedli si kufry, už na nás čekal Johnovo tatka. :) Noční Phoenix byl úžasnej. :) Hlavně všude krásně teplo, palmy, prostě léto (narozdíl od zimního Wisconsinu). Jízda trvala asi 20 minut, a když jsme dojeli, už na nás čekala Gracina babička (vlastně ne uplně babička, prostě manželka Johnovo taťky, která je z Německa) s výbornou večeří. Šli jsme spát asi kolem 10., i když pro nás to už vlastně byla půlnoc, protože jsme měli dvě hodiny posun.
Druhý den ráno jsme se jeli projet po Sun City a koupit vstupenky k bazénu, taky jsme mimo jiné nakoupili nějaký potraviny a udělali první pictures. :) Už před obědem jsme se s Grace začaly opalovat a po obědě jsme vyrazily i s Jodi k bazénu, takže jsme chytly první bronz. :D Potom nás John vyzvedl a šli jsme všichni navštívit nějaký známý (pro mě neznámý :D). Cestou jsme si natrhali čerstvý pomeranče, který byly opravdu vynikající!
Druhý den jsme jeli do Cave Creek. Krása. :) Poprvé jsem za deního světla viděla víc z Arizony. Myslim, že už jsem cestovala dost, ale obrovský kaktusy jsem ještě nikde neviděla. Takže jsem samozřejmě musela fotit každej kaktus, a že jich tu je. :D Na oběd jsme zašli do mexický restaurace a po obědě jsme jeli navštívit město, kde moje rodinka dřív bydlela. To byla pro mě trochu nuda, protože jsem nikoho neznala. Když jsme se odtamtud konečně dostali, hned jsme jeli na večeři k Johnovo strejdovi. To bylo super. Strašně milý lidi, výborný jídlo a koně. Bohužel jsem se teda nesvezla, ale aspon viděla. :)
Další den jsme dopoledne jen leželi na zahradě a opalovali se a odpoledne jsme vyrazili zase k nějakejm známej, který maj ale bazén. Bohužel byl teda pro mě nepřekonatelně studenej, takže víc než nohy do vody nešly, ale bylo to fajn. :) Kolem 6. jsme se pak všichni sebrali a jeli na večeři na pizzu s výbornym dezertem!! Fakt vynikající. :)
Další den Grace chtěla vidět ještě nějakou kamarádku. Mně se ale moc nechtělo, protože ty lidi opravdu vůbec neznám, tak jsem zůstala doma s babičkou. Chvíli jsem se opalovala, pak jsem jí trochu pomohla, a pak jsme si jen povídali. Je strašně milá. :) Porovnávali jsme spolu Ameriku a Evropu a tak. :) Pak ve 3, když se Grace a Jodi vrátily, začala párty, kterou babička připravila pro nás, abysme potkali nějaký její kamarády a byli tam i ty známí, který jsem do tý doby poznala. :) Večer jsme se pak jeli projet golfovym vozíkem, sebrali nějaký grapefruits a šlo se spát brzo, protože se ráno muselo brzo vstávat!
Jelo se totiž na Grand Canyon!!! :) Už v 6 se odjíždělo, protože cesta měla trvat 4 hodiny. Už cesta byla krásná, protože Arizona je fakt bohatá na krásný prostředí! :) Když jsme asi před 11 došli ke Grand Canyonu, JOdi a Grace mě se zavřenejma očima dovedly až k zábradlí! Já pak otevřela oči a VIDĚLA GRAND CANYON!! Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Věděla jsem, že to bude nádherný, ale fotky tohle fakt nepopíšou. Vůbec jsem nemohla mluvit. :D Asi hodku jsme se pak procházeli kolem, některý části ani neměly zábradlí, takže se fakt dalo jít až uplně na kraj. Já vyfotila asi milion fotek a kolem 12. jsme se vrátili do auta, jeli najíst a připravit na to nejlepší! Helikoptéra!! :) Nemohla jsem uvěřit, když jsem zjistila, že mám to uplně nejlepší místo. :) Vepředu! To bylo něco, na co doufám za celej život nezapomenu. Když jsme se dostali nad Canyon, měla jsem uplně husí kůži. Pustili nám k tomu úžasnou písničku a já jen nevěděla, kam koukat (a co fotit) dřív! Přála jsem si jen, aby to bylo never ending. :D Bohužel to ale skončilo a já zjistila, že ne všichni jsme z toho byli tak nadšení jako já. Jodi se udělalo blbě, takže si to docela protrpěla. Celá se klepala, a tak jsme se rozhodli jet si odpočinout na hotel. Tam jsme strávili asi hodku, Jodi se uklidnila a jeli jsme zpátky poznávat krásy Grand Canyonu. Plánovali jsme ještě ten skleněnej most, ale to nakonec nedopadlo, protože si tam člověk ani nemůže vzít foták. Asi kolem 6. jsme se hladoví rozhodli jet někam najíst. :D To byl pro mě další zážitek - zastavil na policeman. :D Jodi překročila limit o 15 mil/hodinu. :D Trošku dost, no. V ČR by dostala pokutu na 100%, tady jí policajt doporučil, aby přibrzdila, že srážka s jelenem v týhle rychlosti není nic moc. :D Na večeři jsme měli pizzu, a pak jsme utahaný zalehli do postele a spali až do rána.
Druhej den přišlo dost ošklivý počasí, dokonce jsem zažila i kroupy. Měli jsme na plánu Sedonu, kam jsme opravdu jeli. Ty hory tam byly opravdu nádherný. :) Udělali jsme poslední fotky, prošli Sedonu a kolem 4. jsme se vrátili zpátky do Sun City. Měli jsme k večeři výborný steak, dojeli si na zmrzku a předposlední den byl fuč.
Poslední den bylo počasí zase lepší. Ráno jsme všechno sbalili do kufrů, abysme se ještě mohli jít opalovat a užívat si sluníčka. :) Po obědě jsme se přesunuli znovu k bazenu, kde jsme strávili čas až do 4 a pak museli na letiště. Tentokrát jsem zažila ten nejhorší let v životě. Nejprve museli chlapa vedle mě vyhodit z letadla ještě než jsme vůbec zvlítli, a pak bylo dost velký turbulence celej let. Fakt se mi dost ulevilo, když jsme v pořádku dosedli v Milwaukee na zem. :) Bohužel to bylo až ve 00:30, a než jsme se dostali domů bylo 3:30. Nastavila jsem si budíka do školy a šla si na tři hodky lehnout. :D
Musím říct, že jsem si Arizonu opravdu užila a jsem strašně ráda, že jsem mohla vidět Grand Canyon, protože to fakt stojí za to!!
Omlouvám se, že jsem zatim bez fotek, strašně mi blbne počítat, a tak jsem ráda, že můžu aspon psát. :)  Slibuju, že je dodám brzo, protože jsem taky zvědavá. :D
Bye Bye :)


Žádné komentáře:

Okomentovat