neděle 21. dubna 2013

Drama a B-day party

Víkend opět odešel rychlejc, než bych si přála.
Moje sobota byla skvělá! Ráno jsem se připojila na skype, trošičku něco udělala a v 1:10 už jsem byla připravená k odjezdu. Tentokrát i s Grace, protože mi bylo blbý jí nechat samotnou doma, tak jsem jí vzala s sebou na školní drama. Vyzvedla nás Raffi hostmom a jeli jsme směr škola. Hra byla úžasná!! Musim říct, že naše drama má opravdu úroveň, takže nakonci lidi stáli a tleskali ve stoje. :) Když hra skončila, tak jsme se zastavili ve Starbucks a pak jsme vyhodili Grace doma s tim, že já jsem jela k Raffi.
Raffi totiž měla včera opožděnou narozeninovou oslavu, takže jsem aspoň zase nemusela otravovat někoho, aby mě tam hodil a dopravila jsem se tam s Vicki. Kolem 6:30 začaly přicházet první holky.
Na začátku chvilko trvalo, než se to trochu rozjelo a tak, navíc některý lidi měli přijít pozdějc a někdo zase dřív odcházel a tak, ale ve výsledku to bylo skvělý. Nejvíc jsem se opět bavila s holkama s Lacrossu a bylo to fakt super. :) Domů jsem pak přišla asi ve čtvrt na jednu. :)
Ráno jsem se probudila, s Grace jsme skoukli film a já šla na chvilku zase na skype. Potom nám opět sněžilo!! 21. dubna!! Děs! Pomohla jsem Grace a Johnovi s uklízením dřeva a pak jsme jen relaxovali a odpočívali. Na večeři jsme nakonec vyrazili do čínský restaurace a já s Raffi jsme byly pozvaný na prom se skupinou holek, takže uplně nejlepší zakončení dne jaký jsem si mohla představit. :) Prom už máme za 3 tejdny! Woohoo! :)
Přidávám fotky a jdu spát! Hezkej novej týden. :)


miluju jí, ať vypadá jakkoliv :D


4 komentáře:

  1. Ou, enbyla jsme tu dlouho a vidím, že se u tebe stalo tolik věcí! Krásné fotky, máte s Rafii úžasný vztah.).
    A na jaké téma bylo to drama...?

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, budúci školský rok idem tiež na výmenny pobyt do usa. Ako vidím mala si šťastie na dobrú rodinku. :) len tak zbežne som si to tu presurfovala a ak sa nemýlim nemáš tu nič o host family letter. Mohla by si mi prosím povedať, či si im niečo špeciálne napísala? Bola by som rada, keby si ma vybrala nejaká normálna rodina. Taký list by mohol ich rozhodnutie podstatne ovplyvniť. ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.. nemyslim si, že jsem psala něco speciálního.. prostě jsem se normálně popsala (zájmy, škola, kamarádi, rodina, s čim doma pomáhám).. jen teď po roce si myslim, že je dobrý napsat třeba jestli máš ráda malý děti nebo ne, protože to dost ovlivní výběr (já mám například mladší host sestru, protože moje sestra doma je taky mladší, tak to zvolili takhle, že jsem na mladšího sourozence zvyklá).. :)snad to pomohlo.. ty teprve vyplňuješ přihlášku?

      Vymazat