sobota 20. dubna 2013

Týden bez Jodi

Jodi nám v pondělí odletěla na tejden do Virginie, takže se ze mě stala "matka". Začnu pěkně od začátku.
V pondělí ve škole fajn, nepamatuju si na nic extrémně záživnýho. :) Po škole jsme měly naplánovanej první trénink Lacrossu venku. I když bylo asi 8 stupňů, tak jsme prostě vyrazily. Samozřejmě hřiště absolutně nepřipravený k tomu, aby se na něm začalo hrát. Všechno bylo uplně mokrý, že to čvachtalo pod nohama a tim pádem to i pěkně klouzalo. Byly jsme špinavý uplně všechny, ale některý holky víc, protože jim to prostě uklouzlo, takže se v tom bahníčku ještě vyválely. :D Já byla naštěstí šťastlivec, kterýmu se v tom vyválet nepovedlo. :) Po tréninku jsem pak přišla domů, kde ještě nikdo nebyl. Udělala jsem si večeři, vyvenčila Sofie a pustila se do hromady úkolů.
V úterý byly ve škole nějaký testy, ale všechno tak nějak v pohodě. Na Lacrosse jsme měly Picture day. To znamená v fotky venku v uniformě. Venku asi zase 8 stupnů a my v šortkách a tričkách hodinu a půl pozovaly. :D Byly jsme všechny fakt zmrzlý. Po fotkách jsme si daly ještě krátkej trénink a v 6 jsme skončily. Já pak přijela domů v půl sedmý, udělala večeři pro celou rodinu a šla si dělat úkoly.
Ve středu jsme měli ve škole jen half day, takže jsem se domluvila s Amandou, zajely jsem na oběd a ona mě pak hodila domů. Ve středu jsem měla od Jodi prosbu, jestli bych mohla vyprat, takže jsem vyprala dvě pračky, zkoukla film s Grace (opravdu stupidní film u kterýho jsem usla, takže na mě byla naštvaná :D), udělala úkoly a v 7 vyrazila na trénink. Z tréninku jsem se pak dostala v 10 a šla spát.
Ve čtvrtek jsem ve škole dodělala přihlášku na Graduation speech. Ano, zkoušim se přihlásit! Měly jsme skvělej oběd, kterej je jednou za měsíc a odpadl nám trénink, protože bylo fakt špatný počasí. Takže jsem odpoledne věnovala přípravám na TOEFL, protože jsem v deštivej den stejně jiný plány neměla.
V pátek jsem měla absolutně busy day. Do školy jsem ráno vyrazila v 7:05am a domů se vrátila v 9:15pm. Škola byla v pohodě, i když jsem měla spoustu testů a na oběd jsme s Raffi uplně neplánovaně vyrazily ven, tak to bylo fajn. Horší bylo, že se na cestě zpět 19. dubna začal sypat sníh. Už mám toho sněhu fakt pokrk!! Každopádně po škole jsme měly trénink jen na kondičku. 2 a čtvrt hodiny jen běhání, sprintů nebo posilování! Byl to asi jeden z nejnáročnějších tréninků, který jsem zatim měla. Každopádně po tréninku jsme se celej tým přesunuly k jedný holčině domů, kde jsme měly naplánovanou týmovou večeři. :) To bylo fakt fajn. Večeře výborná a po večeři movie. Pitch Perfect byla výborná volba, takže to bylo fakt super. Maddie mě pak hodila domů, kde jsem ještě zkoukla jeden film s Johnem a Grace a šla uplně vyčerpaná spát.
Dneska mám na plánu školní drama a pak večer má Raffi Birthday party, tak se těšim. :)


seniors

Přidat popisek






s Raffi a Maddie

exchange students and coach


seniors and coach

Ally and Raffi

nečekané :D najednou mi coach skočila na záda :D

seniors

ještě jedna :D

seniors

týmovka :)

2 komentáře:

  1. Poslední dobou si pročítám hodně tvých článků a musím uznat, že je tento blog dost dobrý:) (y)
    Uvažuju nad tím, že příští rok si dám taky přihlášku na exchange do USA, ale nevím, jakou si mám zvolit agenturu. Proto jsem se tě jen chtěla zeptat, jestli nevíš o agentuře nebo typu pobytu, kde bych si mohla zařídit ubytování sama:) (mám totiž známé v Californii, blízko LA a tak bych měla ubytování zařízené) :)
    Díky předem, Monika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za milou reakci. :) Jak asi víš, já jsem se Study line, která je jedna z nejlevnějších a jsem naprosto spokojená. :) Na tuhle otázku jsme se ptali, protože tahle situace může nastat i pro mojí ségru. :) Když máš rodinu už dopředu, dostaneš slevu, ale kolik si nepamatuju. :)Hodně štěstí!

      Vymazat