neděle 14. dubna 2013

Víkend

Můj víkend byl naprosto skvělej!
Včera jsem přes den pomohla Jodi s domácností a udělala spoustu věcí, který jsem už dlouho plánovala a potom byl na večer plán jednoduchej - Dance Marathon. Už nějakou dobu se vybíraly peníze na Children's Miracle Network a to včera vyvrcholilo v úžasnou akci. Studenti se rozdělili do různých skupin, který mezi sebou v podstatě závodily, kdo získá pro nemocný děti víc peněz. :) Každej musel vybrat minimálně 20 dollarů, aby se mohl účastnit. Já vybrala 50. :)
Už v 6:15 mě vyzvedla Amanda, Brianne a Louisa u mě doma. Dojely jsme ještě pro Raffi a vyrazily směr maraton. :) Tam už bylo všechno krásně vyzdobený, balonky, jídlo, pití.. Všechno zadarmo. Každou hodinu bylo jiný téma hudby, takže to bylo super. :) Navíc každou hodinu nám některý z těch dětí, na který jsme vybírali peníze, řeklo jejich příběh. Jeden chlapeček ještě ani nešel do školy a už má za sebou 36 operací. :( Pak tam byla maminka, která nám řekla příběh její holčičky, která umřela, protože měla o chromozom navíc. Tohle bylo fakt takový, že si člověk uvědomí, jaký má štěstí, že je zdravej.
Potkala jsem se tam se spoustou lidi, různě jsme se střídali, ale nejvíc jsem byla s holkama z Lacrossu, který jsou fakt skvělý. :) O půlnoci jsme navíc dostali zmrzlinu z Culver's, což je jedna z nejlepších zmrzlin. S Raffi jsme si pro jistotu daly dvě, abysme zabránily zbytkům. :D Přece je to nenecháme vyhodit, ne? :D
Když to pak asi v jednu skončilo, byla jsem pozvaná na přespání s Amandou, Louisou a Brianne, ale to jsem musela odmítnout, protože už jsem měla další plány na nedělní ráno a po přespávačce bych nebyla schopná vstát, takže mě Amanda hodila domů, kam jsem se dostala asi ve 2.
Ráno jsem měla budíčka už v 8:30, takže jsem se po 6 hodinách spánku necejtila nejvyspalejší, ale stejně jsem vstala. :) Měla jsem totiž na plánu jet s Raffi a Theresou do Milwaukee, podívat se na profesionální Lacrosse game. Jsem fakt ráda, že jsem jela, protože ted aspon trochu vim, co očekávat a jak se ty holky rozmisťovaly na hřišti a tak. Mám navíc fotku s maskotem, ze který jsem nadšená. :D Taky jsme všichni diváci dostali free pizza. :D To se mi ještě nikdy nestalo, že bych dostala někde pizzu zadarmo místo toho, abych za ní musela platit. :D
Domů jsem se pak vrátila asi kolem 4., zkoukla film s rodinkou, navečeřela se, připravila se do školy na zejtra a jdu spát!
P.S.: Pořád se chystám na fotky z Arizony, ale nezbejvá mi čas, tak snad brzo.


Lacrosse girls :)

silly one :D
my mascot picture :D

Žádné komentáře:

Okomentovat