pondělí 1. dubna 2013

Getting ready!

Tak celej dnešní den byly v podstatě přípravy na odjezd.
Ráno jsem vstala asi v 8:20, počkala chvíli na rodiče se kterejma jsem konečně po 14 dnech pokecala. :) Bylo toho vyprávět fakt hodně! Navíc už se fakt seriozně plánuje, jak přijedou a co budeme dělat, takže už se nemůžu dočkat!!
Potom jsme se já Grace a Jodi připravili k odchodu a jely jsme do Nail salónu. Of course, naše nožičky po zimě musí bejt připravený na zítřejší 30 stupňový vedra v Arizoně. :D Jako užily jsme si to, ne že ne. :)
Horší část dne přišla po nehtech. Měla jsem trénink, což by bylo v pohodě, kdyby byl tak, jak jsme všechny holky předpokládaly - vevnitř. Samozřejmě půlka týmu v šortkách, já měla díky bohu aspon tepláky. První jsem si myslela, že ten trénink venku je jen blbej aprílovej žertík, ale nebyl. Dneska bylo asi -3, což opravdu, ale opravdu nic moc na běhání venku v rozbahněnym hřišti. No nějak jsme to přežily. Když jsem napsala v průběhu tréninku sms, že jsme venku a jestli fakt může přijet na čas, nemohla uvěřit, že si z ní jen nedělám apríl. Naštěstí přijela s předstihem ve vytopenym autě.
Po tréninku jsme měly naplánovanou cestu do Mallu i s Raffi, protože jsem jí nutně potřebovala výpravět o Atlantě a ona mě o Chicagu. I přesto, že jsme byly zmrzlý jsme plány nezměnily, ale jen trochu upravily. Zajely jsme do Starbucks, abysme se trochu zahřály a taky převlíkly z tréninkovýho. :) Mňam!! Miluju Starbuck so much! Potom jsme se vydaly na lov mejch plavek a dokonce jsem konečně uspěla!! Wohoo. Minimálně dva měsíce shánění jsem teda dneškem ukončila a do Arizony jedu s novejma plavkama!
Asi v 7 jsme se dostaly domů, začaly dělat večeři a balit. Večeře byla vynikající!
Teď už mám i zabaleno a jen ležím a přemejšlím, že jsem ještě zapomněla a co musim ráno udělat!!
Absolutně se nemůžu dočkat! Doufám, že tohle bude nejlepší týden tady!
Mějte se krásně a já se zase pokusím ozvat co nejdřív. :)
getting ready for Arizona! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat