pátek 12. dubna 2013

Zpět ve Wisconsinu

Jsem opět v realitě v mrznoucím a sněhu padajícím Wisconsinu (no kidding).
V středu po návratu jsem měla vstávat v 6:10 na budíka do školy. Nevim vůbec, co se stalo, ale budíka jsem absolutně neslyšela. Můj mozek ho pravděpodobně po 3 hodinách spánku odmítal slyšet. :D V 7:15 pak přišla do pokoje Jodi, že jsem zaspala, ale že mám spát dál. :D Vůbec na nic jsem se neptala a poslechla její pokyny. Vůbec jsem neřešila, jak se dostanu do školy, nic. Prostě jsem lehla a spala. :D Ona pak kolem 8. přišla znovu, tentokrát už mě spát nenechala. :D Řekla, že jde do práce, a že mě John hodí do školy, až poveze Grace na rovnátka. :)
Do školy jsem teda přišla v půlce druhý hodiny. Mr. Rundquist už na mě mával, když jsme byla ještě na chodbě, tak to bylo milý přivítání, že prej jsem mu na hodinách chyběla. :) Celej den byl fajn, docela jsem se i probrala. Všichni mě vítali a ptali se, jak se mám, tak to bylo fajn. :) Večer jsem pak měla od 8 do 9:30 trénink. Nemohla jsem vynechat další trénink po 14 dnech, takže jsem prostě i unavená šla. :) Když mě holky viděly, tak uplně radostně volaly, že jsem zpátky a jak jsem se měla a tak. :) Dostala jsem navíc dárek do Maddie, kterej mi přivezla z Disney z Floridy! To bylo hrozně milý, vůbec jsem nečekala, že mi něco přiveze. :) Trénink byl fajn. :) Navíc jsem se zapomněla zmínit, že jsem se dostala do toho nejlepšího týmu, kde jsou jen holky, co hrály loni, já a Raffí! Z toho mám uplně strašnou radost, protože jsem nečekala, že bych se tam mohla dostat. :) Domů jsem přišla v 10, vysprchovala se a vyčerpaná zalezla do postele.
Včera jsem se kupodivu cejtila unavenější, než ve středu. :D Den šel ale v pohodě, měla jsem nějaký testy a na Composition jsem přednesla svojí Graduation speech, na kterou jsem opravdu pyšná. :) Nejhorší moment dne byl, když mi na 5. hodině ruply džíny. :D Měla jsem ještě další dvě hodiny před sebou, ale neměla jsem na výběr, protože nic na převlečení nebylo. Díra se ale postupně zvětšovala a zvětšovala, takže to bylo vtipnější a vtipnější. :D Pak večer od 8 opět trénink, protože prostě ven pořád nemůžeme, protože nám pořád sněží. Už mám fakt sněhu plný zuby!!
Dnešek byl fajn. Raffí měla narozeniny, tak jsem jí předala dárek z Arizony. :) Na oběd jsem pak seděla na uplně jinym místě, než normálně, ale jsem na sebe pyšná, že jsem to udělala prostě si přisedla, než seděla u stolu sama, protože všechny holky z mýho stolu dneska nějak nebyly. Zbytek dne byl fajn. Našla jsem si i odvoz na trénink a z tréninku, což Jodi hodně ocenila. :) Mollie je strašně fajn, tak jsme si pokecaly a nabídla mi, že kdykoliv budu potřebovat, tak mě hodí kamkoliv. :)
To je asi vše, tenhle víkend mám zase spoustu plánů, tak se pokusim dodělat fotky a v neděli se znovu ozvat. :)
Zatím se loučím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat