středa 31. října 2012

Halloween!!

Tak jsem dneska měla další z nejlepších dnů tady!! :) Už přestávám počítat, kolikátej nejlepší to byl, protože tady je skvělej každej den! :)
Škola byla fajn, klasika. Jenom jeden test, takže pohodička. :) Domů jsem měla odvoz, takže jsem přijela nějak před čtvrtou a okamžitě jsem se začala chystat na trick or treating. :) Můj kostým byla beruška, takže všechno jen v černo- červený, nalepený řasy atd. Když jsem byla připravená, přišly Emily a Alex (jsem fakt šťastná, že zrovna ony bydlí tak blízko). Jedna přišla jako Obama a druhá jako Romney, takže jsme z nich pro dnešek udělaly kámoše. :D Ještě přišla spousta dalších dětí, takže o zábavu měla postaráno i Gracie. Alex měla v pět odcházet do práce. Udělala mi strašnou radost, že to přehodila, takže mohla zůstat na celý odpoledne až do večera. :)
Mám takovejch asi půl igelitky sladkostí, dokonale jsem si to užila a byla zase s holkama!! :) Nemohlo to bejt lepší. Jinak, co mě fakt dostalo.. Od baráku k baráku jsme jezdily autem!! Ano, i to je Amerika. :D
Jo a jsem ve školních novinách :D http://moodle.neenah.k12.wi.us/satellite/?p=3690 (je tam spousta chyb, ale i tak to nenaštve) :D
Byl to fakt perfect day. Na závěr jsem ještě dostala "pozvánku" na hanging out se skupinou skvělejch lidí, takže snad příští víkend.
Užívejte naplno každej, každičkej den tak jako já!
Přidávám fotky.
lady bug met Romney and Obama :D 
with the cutest person on the world!  
co dodat.. jedni z nejúžasnějších lidi, co jsem tu potkala!  

autem everywhere :D

scary house 
Alex a Emily alis Obama and Romney



s Hajar (exchange z Finska)

já jako Romney

já jako Obama

family picture

3 komentáře:

  1. Jo, tak věřím, že v USA musí být jiná atmosféra než v ČR, už jen podle fotek...Ale stejně si pořád nedokážu představit to ježděšní autem? To opravdu jezdí všude autem? Četla jsem, že tam vlastně nejsou ani chodníky, takže se tam ani nedá chodit, to by mě teda zajímalo.).
    A Grace vyřiď, že se mi její jméno neskutečně(!) líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím! :) Jinak s těma chodníkama nesouhlasim. Chodníky tu opravdu máme (pokud teda nepočítám dálnice a velký silnice, kde chodníky nejsou ani v čr). Jsou ale opravdu nevyužitý. Když někam jdu, což se mi stává občas, mám chodník pro sebe a auta jsou z toho tak hotový, že skoro zastavujou, kdybych náhodou chtěla přejít. Opravdu tu jezdí autem všude. :D

      Vymazat
  2. Super fotky! To auto s kostlivcem je fakt dobrý! :)

    OdpovědětVymazat