neděle 31. března 2013

Velikonoce!

Moje Velikonoce byly celý dost narychlo kvůli pozdnímu příjezdu z Atlanty. Když jsem včera přijela, tak jsme teda všechny holky malovaly vajíčka a zdobily cookies. Jodi s Grace na mě počkaly, prej abych zažila Velikonoce v Americe se všim všudy. Když jsme byly s malováním hotový, tak jsme si všechny společně ještě udělaly nehty, abysme na Velikonoce mohly mezi lidi, povyprávěla jsem zážitky z Atlanty a šlo se spát, protože ráno jsme museli všichni vstávat už v 6:45, abysme stihli kostel, kterej jsme museli odložit na ráno.
Ráno mě teda Grace přišla vzbudit, připravili jsme se a v 7:30 vyrazili. :) Bylo to hezký. Strašně se mi líbí, jak hodně se zpívá. Dneska to bylo delší než jindy, takže to trvalo asi hodku a 15 minut.
Po kostele jsme se vrátili domů a já s Grace jsme začaly hledat vajíčka a Eastern basket. :) Dalo mi to docela zabrat, protože to teda bylo fakt dobře schovaný. :D Nakonec jsem potřebovala i rady. :D No ale byla jsem zřejmě hodná, protože jsem toho dostala dost. :) Spoustu čokoládiček, peněženku, nějaký to malování, mojí nutellu. :D A k tomu ve vajíčkách bylo 14 dollarů. :)
Když jsme byli doma hotoví, vydali jsme se k Jodi taťkovi, kde to celý proběhlo znovu. Dostala jsem spoustu dalších sladkostí a parfém. :) Měli jsme tam taky výbornej snídano-oběd. No, a asi ve 3 jsme se vydali domů.
Já konečně vybalila a začala prát, abych zejtra zase mohla zabalit a odletět do Arizony, tentokrát s mojí rodinkou, takže tam nebude nikdo, kdo by mi to kazil. :D
Mějte se tak skvěle jako já!!
Zdravim do ČR a přesu Veselé Velikonoce!!

Žádné komentáře:

Okomentovat