pátek 15. března 2013

First week of lacrosse season

Tak je to tady. Já se konečně dočkala a v pondělí jsme oficiálně zahájily sezónu.
Bohužel jsem zrovna ten den neměla nejlepší náladu, protože tak nějak celkově nic nevycházelo, ale i tak mi trénink náladu zlepšil. Protože nám tady ve Wisconsinu pořád sněží a teploty jsou pod 0, není možný jít ven na hřiště tak, jak by se za normálních okolností šlo. To by bylo v pohodě, kdyby aspoň ostatní sporty mohly ven. Bohužel ani track and field ani nikdo jinej ven jít nemůže a lacrosse v Neenah začal teprve loni - to znamená, že ještě nejsme "sport", ale jenom "klub". Tim pádem jsme zařazený až na konec fronty na tělocvičnu. Bezva. Platíme uplně stejně, trénujeme uplně stejně, ale tělocvičnu nedostaneme. No, není to nefér? Takže rozvrh na tenhle týden byl pondělí, úterý a čtvrtek jenom tréninky na kondičku od 4:00 do 5:30 a ve středu a v pátek jsme se dočkaly tělocvičny od 5:30 do 7:00 (až když byly ostatní sporty hotový, my mohly začít) a předtim jsme si oba dny daly ještě půl hodiny na kondičku.
Jsem uplně totálně celá námožená, ale mám ten pocit ráda, protože mám ráda lacrosse! Ty holky jsou strašně fajn. :) Každej trénink uteče strašně rychle, protože neděláme každej den to samý, ale coach to každej den mění. :)
Dneska jsme navíc dostaly konečně uniformy a ani ne za 14 dní mám první hru proti Appletonu. Nemůžu se dočkat a jsem totally excited!
Kromě prvních tréninků šel týden v pohodě, klasicky. Testů jenom minimum a v pohodě. Ještě mám příští tejden školu, a pak se přesunu do druhý poloviny druhýho pololetí. Tu navíc hnedka začnu jarníma prázdninama, první hrou, Velikonocema a po jarňákách jedu na tejden do Arizony, kde uvidim i Grand Canyon. :)
Myslim, že nadcházející tři týdny utečou jako voda a pak už mi tu času moc nezbejvá. Chýlí se to ke konci šíleně rychle - až moc rychle.
Dobrou noc
My new love - Lacrosse (number 37)

Žádné komentáře:

Okomentovat