pátek 1. března 2013

1/3 druhýho pololetí za mnou

Tak jsem si tak uvědomila, že se mi tady čas začíná krátit. Zbývá mi už jen 12 tejdnů školy, k tomu dva tejdny navíc a ze nějakejch 14 tejdnů už sedim v letadle na cestě domů. Strašně to utíká a myslim si, že se začátkem sezóny se to tempo ještě zrychlí.
Opět se pokusim popsat další týden. V pondělí jsem byla ještě pořád unavená po nedělním rozruchu s Johnovo otřesem mozku. John každopádně vyrazil do práce, ačkoliv jsme ho všichni přesvědčovali, ať zůstane doma, nedal si říct. Taky musel přijít domů dřív, protože byl strašně unavenej, čemuž není divu. Grace nasimulovala nemoc, tak mohla v pondělí zůstat doma. :D Fakt jsem jí nevěřila ani trochu, že je nemocná, když celá nadšená lítala po baráku v šortkách a tričku a večer tancovala kolem krbu. Já měla normální den. Po škole trénink, prostě klasika. :)
V úterý byl fajn den. Po škole jsem tentokrát neměla na plánu vůbec nic a ještě jsem musela jet domů busem, ale jinak to bylo v pohodě. :)
Ve středu jsem měla svojí už druhou speech! Téma bylo Jak si správně vyčistit zuby. Jodi mi přinesla nějaký modely z práce a musim se pochválit, že se mi to povedlo, takže A+. Potom test z ekonomie a pak jsme s Raffi v době release a oběda vyrazili do Culvers na naše oblíbený Cheese Curds. Mňam! Když už jsme tam byli, tak samozřejmě i zmrzlinku atd. :D Potom zbytek dne byl v pohodě a po škole jsme s Raffi začali hledat nějakou práci v Rakousku pro mě, tak to vypadá, že bych si mohla o prázdninách procvičit němčinu a ještě si u toho vydělat. :) Uvidíme! Pak večer byl trénink a když jsem konečně v 9 přišla ze školy domů, tak jsem uplně vyčerpaná padla do postele a byla ráda, že žiju. :D
Ve čtvrtek byl jen half day. Už hodně dlouhou dobu plánuju s Jessie, že spolu něco podnikneme, takže jsme na ten den naplánovaly společnej oběd hned po škole. :) Jely jsme do Mallu, bylo to super. Navíc jsem tam potkala ještě jednu, strašně milou, holku z Lacrosse teamu, tak jsme pokecaly. :) S Jessie to bylo super, máme toho strašně moc společnýho. :) Asi ve 2 mě pak hodila domů a Grace pak brzo odcházela na rodičáky s Jodi, takže jsem si užila výhodu volnýho baráku. :D Pak jsem se začala k večeru nudit, tak jsem pozvala Raffi na noc. :) Nepamatuju si, kdy jsme se naposledy tolik nasmály! Včera to fakt sedlo. Pak ráno tu byla ještě asi do půl dvanáctý a šla domů. Její hostdad nás měl pak hodit na practise, ale musely jsme jet už dřív, protože Raffi hostsestra něco potřebovala, tak jsme si pak zašly ještě na oběd a postupně se přesunuly na trénink.
Dnešní trénink byl 2 a půl hodinovej, suprovej, ale jsem totálně vyčerpaná. :) Ty holky jsou tak strašně milý. :) Máme poslední tejden před sezónou a já už se nemůžu dočkat, až to 11. března všechno začne. Jinak po tréninku nás vyzvedl JOhn, hodili jsme Raffi domů a jeli jsme na naplávanou večeři do Italský restaurace. Bylo to dobrý, ale upřímně, Američani moc netuší, jak italský jídlo opravdu chutná. :D Navíc dezert byl i v italský restauraci absolutně americkej. :D Po večeři jsme ještě jeli na chvilku na návštěvu k jedný rodině, kterou jsem do tý doby neznala. Teď se zaregistruju na TOEFL test na květen a jdu spinkat!
Dobrou noc
fotka někdy z listopadu s celou ISE group

My lacrosse team :)

1 komentář: