neděle 17. března 2013

Weekend and St. Patrick's day

Tak mám za sebou docela pěknou, normální víkend.
Včera ráno jsem se probudila, mrkla na film, pokecala s rodičema a dopoledne bylo gone. Jodi se mě potom zeptala, jestli bych stála o zrcadlo do svýho pokoje, tak to jsem jí samozřejmě neřekla, že ne. :D Našla nějaký v nějakym obchodu ve slevě a že se jí líbí a jestli se na něj chci jít podívat. Chtěla jsem. :D Spojily jsme to ještě s obchodem s knihama. Já i Grace jsme totiž dostaly vánoční gift card s 25 dollarama a ještě jsme jí nevyužily. Takže jsem překvapila sama sebe, když jsem si dobrovolně zakoupila knížku v angličtině, a co víc, už jsem jí dokonce začala číst. :D Ještě jsem si koupila časopis a pořád mi nějaký dollary zbyly, takže not bad. :) Když jsme byly s knihama hotový, hned vedle byl ten obchod s vyhlídnutym zrcadlem. Zrcadlo se nám líbilo i naživo, takže jsme ho koupily. Juchůů :) Potom jsme se ještě zastavily v novym Kwik tripu, kterej má zrovna tejden, kdy je coffee free. :D To je něco pro mě. :) Koupily jsme si oběd a jelo se domů. Doma jsem udělala nějaký úkoly do školy a pak asi v 6, když domů přišel hladovej John jsme vyrazily ve třech do řecký restaurace. :) Johnovi jsme pak jídlo vzali s sebou domů, protože nemůže chodit. Chudák má něco s nohou a odmítal jít k doktorovi. Včera už ale musel, dostal léky a už dneska to bylo daleko lepší.
Dneska byl St. Patrick's day, ale pro mě to v podstatě neznamenalo nic jinýho, než že všichni kromě mě byli v něčem zelenym. Já v šatníku nic zelenýho nenašla, tak mi Grace aspon půjčila zelený náušnice. :D Jinak, St Patick's day je oslava Irů. V některejch městech se dělaj různý průvody atd, ale v Neenah moc Irů není, tak se to moc neřeší. Dál jsme s Grace dneska vyzdobily dům na Velikonoce, koukali i s Johnem na film a pak se dneska uklízelo. :D Nic nějak extra zajímavýho. Já pak usnula a když jsem se vzbudila, byli tady Katie and Craig (jestli si vzpomínáte v září jsem byla na jejich svatbě). To bylo fajn. Měli jsem všichni výbornou večeři, Katie zajímalo moje tancování z domova a strašně mě chválila. :D Pěknej večer.
Pak jsme ještě pověsili moje zrcadlo a chystám se na další tejden. :)
Dobrou noc. :)
večeře v řecký restauraci :)

1 komentář:

  1. Hezky si to užíváš.)...Jakou knížku sis' koupila? Docela by mě zajímalo, jestli ji najdu i u nás v knihovně nebo knihkupectví...Jinak, našla jsme si vaše město na Google Earth, takže se procházím po možná stejných ulicích jako ty.)!

    OdpovědětVymazat