neděle 10. března 2013

Poslední týden před začátkem sezóny

Tak je to tu.. Zejtra po dlouhym očekávání začíná sezóna a já se absolutně nemůžu dočkat. :)
Pokusim se ale shrnout poslední týden před sezónou.
V pondělí byla ve škole pohodička.. celkově celej tejden byla. Nevim, co se stalo, ale nějak si učitelé dali odpočinek s testama. :) Po škole byl kondiční trénink. Uplně vyčerpaná jsem pak přišla domů, snědla skvělou pizzu a šla dělat úkoly, pak spát.
V úterý pak trénink nebyl, ale já i přesto zůstala s Raffi po škole a trochu jsme si procvičovaly chytání na tréninky.  :) Přijela jsem pak domů asi v 6, udělala něco do školy, sepsala životopis, abych se mohla začít hlásit na letní brigády a byl zase večer. :D
Ve středu jsem si všimla, že v době našeho tréninku je naplánovanej v tělocvičně zápas basketbalu pro special needs. Šla jsem se teda zeptat coach, jestli o tom ví. No, nevěděla, ale hned na mě vyjela, že jsem ještě neodevzdala nějaký nutný dokumenty, a že jestli to nebude do pondělí, tak nehraju. :D (fakt umí bejt ostrá, ale i tak jí mám ráda). :D Asi o hodinu později pak rozesílala maily, že všichni povinně musíme jít na special needs basket, abysme je podpořili a pak budeme mít trénink. Byla docela fuška všechno stihnout, protože jsme s Raffí obě zapomněly googles (bez kterejch trénovat nesmíme), takže jsme musely po škole domů a pak zase zpátky. Nějak jsme to ale daly a bylo to fajn. Poprvé jsme podnikly něco jako tým. :)
Ve čtvrtek jsem pak po škole neměla nic, ale celý odpoledne jsem byla doma sama, tak jsem si to docela užila. :D Musim se pochlubit.. Poprvý jsem prala a nic jsem nezničila! :D
V pátek jsem pak po škole zase na plánu nic neměla, ale vůbec mi to nevadilo. Teď už dlouho takovej den mít nebudu. :D Bylo to fajn odpoledne ale. S rodinkou jsme k večeři měli dovezenou večeři z Johnovo oblíbený (čínský) restaurace a pak jsme koukali na film. :) Já u toho teda usnula, ale bylo to krásný odpočinkový odpoledne. :)
V sobotu jsem měla znovu hezkej den. Ráno jsem měla chvilku, abych se spojila s domovem a pak jsme šly s Jodi a Grace do kina. :) Film suprovej! Navíc jsme se poprvé seriozně bavily o mý Graduation party. Hned po filmu jsem pak jela na odpoledne k Raffi. Tu holku prostě miluju!! :)
Dneska jsme měly k snídani něco jako vdolek a pak jsme jely ve třech do kostela. Můj druhej kostel byl horší než ten první, ale i tak to bylo fajn a s českym kostelem se to vůbec nedá srovnat. Pak jsme jely na chvilku na nákupy. Já našla nádherný (levný :D) šaty, ale nepadly.. tak jsem z toho byla trochu rozladěná :D. Pak odpoledne už zase jen filmy a jídlo. :D Na závěr neděle jsem dostala krásnou sms od Grace, ve který mi napsala: Dear Klára, I just wanted you to know that I love when we tease each other and talk while getting ready in the morning. If you weren´t here with us my life would be super boring. So I wanted to text you that I love you!!
Krásnější neděli jsem mít nemohla.
Až se někdy vzmůžu, dodám fotky (do tý doby musíte počkat :D).
Dobrou

Žádné komentáře:

Okomentovat