sobota 23. března 2013

Jedůůů do Georgie!

Takže. Od skvělýho pondělí se odvíjel uplně celej tejden, ve kterym jsem neměla na zbyt ani minutku, ale naprosto naplno jsem využila veškerýho času. :)
V úterý jsem hned ráno volala rodičům s otázkou, jestli můžu jet do Georgie! Odpověď byla ANO, takže jsem hnedka celá nadšená odpovídala Didi, že určitě jedu a ať se mnou počítají. :) Brzo jsem dostala odpověď, že mám teda být připravená v neděli v 7 ráno a ať vítám ve výpravě! :D Super, jinak žádný testy ve škole. Jediný, co se mi na tom dnu nelíbilo, že jsem musela domů autobusem. :D Ale tak přežila jsem to. Když jsem přišla, Jodi byla doma, protože Grace ten den nebylo dobře. Já měla naplánovanej hovor s rodičema, abych jim ukázala ty šaty a tak vůbec, abych jim řekla víc o tý naší výpravě. Potom při večeři jsme s Grace a Jodi plánovaly jak se sbalim a jaký to bude v Arizoně, co se všechno musí ještě zařídit a tak. :) Pak v 7:30 mě vyzvedla Raffi s jejim host dadem a jelo se na trénink. :) Konečně jsme začali nacvičovat vyloženě hru. Bohužel počasí se tu zatim pořád nezlepšuje a pořád nám leží sníh, tak to vypadá, že se na hřiště ještě nějakou dobu nedostaneme a v tělocvičně se hrát nedá, protože je moc malá. Bylo to fajn. V 10 jsem přišla domů a šla spát. :)
Ve středu jsem měla test ze speech, kterej byl absolutně primitivní a stejně z něj spousta lidí měla Céčko. Nechápu, jak to dělaj (se snad musí snažit to mít co nejblbějc). Pak den šel v pohodě. Po škole jsme musely celej tým na Concussion test, což netušim k čemu to je, ale prostě jsme to musely všechny absolvovat. Potom nás Emily a Maddie hodily domů. Pamatuju si, že jsme ten večer měli k večeři pizzu a cookies. :D No a pak jsem šla zase na trénink. Tentokrát jsme trénovaly střílení na bránu a já dala dokonce i gól. Jedinej ne zrovna nejlepší bod byl, když mě jedna holka trefila míčkej asi z 2 metrový vzdálenosti, s pěknou silou přímo do žeber. Dostala by žlutou kartu, ale k čemu mi to je, že ano? :D Každopádně se mi strašně omlouvala, že se cejtí hrozně a že nechtěla, tak jsem nakonec uklidnovala já jí. :D Pak i ostatní holky se mě pořád ptaly, jestli jsem v pohodě a tak. :)
Ve čtvrtek jsem měla po škole takovejch úkolů, že to už se mi dlouho nestalo. Fakt jsem na tom dělala od doby, co jsem přišla domů, až do doby, kdy jsem jela na trénink. Ve čtvrtek mi trénink moc neubíhal.
V pátek jsem měla šíleně nacpanej den. Hned ráno jsem měla jako jediná speech, abych si jí nahradila, až budu v Arizoně. Asi se mi to muselo povést, protože se mě pak učitelka ptala, jestli se chystám na nějakou kariéru s veřejnejma proslovama. :D Ujistila jsem jí, že ROZHODNĚ ne, tak se mě snažila přesvědčit, že bych měla. :D No, zřejmě dostanu A+. :D Hned další hodina byla US History a další test, další Composition a další test. Pak byla hodina volna, tak jsem se snažila připravit na nejhorší test dne - ekonomie. Snad se mi to nějak povedlo. :) Pak už byl jen tělák a dokončení projektu na Government. Po škole pak practise tentokrát ve škole. Hodně lidí chybělo, protože už odjely na jarňáky, takže to coach udělala tentokrát jinak a v podstatě jsme hrály hru. :D Dávala nám různý otázky a kdo odpověděl špatně, musel dělat trest. Takže jsme si nakonec všechny mákly, ale bylo to fajn. :) Po tréninku jsme navíc dostaly cupcake. :) Po tréninku u mě navíc měla zůstat Raffi. Zajela si teda domů pro nějaký věci a asi o hodku pozdějc už tu byla. :) Jodi uvařila vynikající večeři, Grace tu měla taky kámošku, takže to bylo fajn. Po večeři jsme navíc ještě otevřeli zmrzlinovej (VYNIKAJÍCÍ) dort, kterej byl k mejm narozkám, který jsem proležela v posteli. Tak mi i zazpívali a tak. :D
Dneska ráno jsme s Raffi vstávaly už v 6, protože v 6:45 nás její host dad měl vyzvednou a jely jsme do školy. Zní to hrozivě, ale fakt jsme se v sobotu vypravily do školy. Měly jsme totiž volunteering. Pomáhaly jsme s Forensics state meet. Takže jsme nosily výsledky, pomáhaly navigovat ztracený lidi v naší obrovský škole a tak. :D Konečně mám aspon 5 hodin dobrovolnictví. :D Když jsme byly ve 12 propuštěný, vyzvedla nás Jodi a jely jsme i s Grace a její kámoškou do Mallu v Appletonu. Já a Raffi jsme se najedly a pak se šlo nakupovat!! :) Super odpoledne. Po Mallu už jsme pak jen Raffi hodily domů a já se začala balit a dělat úkoly. Mám toho místo toho tejdne, co budu v Arizoně docela dost, ale nějak to zvládnu!
Takže zejtra vyrážim směr Tennessee a v pondělí už budu v Atlantě. V následujících 6 dnech to zažiju doufám tolik, že na to budu vzpomínat celej život. Pak tu budu na Velikonoce a v úterý po Velikonocích letim do Arizony!
Čeká mě nádhejnech víc jak 14 dní, takže si je hodlám 100% užít. Pokusim se napsat co nejdřív, ale nejsem si jistá, kdy to bude. :)
Dobrou noc. :)
zapomněla jsem zmínit, že mi Raffi upekla štrudl.. chvíli jsem si připadala jako doma :D

dnešní volunteering

again

lepší oběd jsem si dneska představit nemohla!!

2 komentáře:

  1. Wow! :) Ty si to tam užíváš :) Já pojedu do USA na školní rok 2014/2015, pokud naši necouvnou :) Můžu se tě zeptat, jak ti vaši posílají peníze? Jako jestli tam máš nějakej účet, nebo to posílají tý tvý host family....? :)
    můj nový blog v podstatě stejnýho rázu :D: www.highschoolusa.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. držim palce, ať to vyjde!! Mám kreditku k účtu rodičů, takže mi v podstatě nic neposílaj a já mám k penězům přístup neustále. :)

      Vymazat