pondělí 18. března 2013

Úžasný pondělí

Tak trošku vyjedu ze svýho stereotypu a ačkoliv v pondělí většinou nic nepíšu, výjimka potvrzuje pravidlo. :) Moje pondělí bylo totiž extrémně povedený a já jsem tak excited, že se s váma o to musim podělit.
Celej den šel v pohodě, ve škole žádný testy. Tréninky, ačkoliv se maká, tak si prostě a jednoduše užívám, protože ty holky jsou skvělý!
Doma na mě pak čekalo úžasný překvapení. Přišly mi šaty na prom!! :) Jsou nádherný, úžasný a prostě skvělý. Jsem absolutně nadšená a vůbec jsem nečekala, že přijdou tak brzo.
Pak jsem se koukala s Jodi a Johnem na Dancing with stars a pak jsem odepsala Didi (moje koordinátorka) na mail. Chvíli jsme si psaly a pak z ní vylezlo, že jedou na jarní prázdniny (který jsou mimochodem příští tejden) do Georgie a jestli chci jet taky. Zatim teda nevim, jak moc vážně to myslela a jestli je to vůbec uskutečnitelný, ale bylo by to prostě a jednoduše úžasný, protože bych projela takovejch států, kolik jsem ani ve snu nedoufala. :) Tak uvidíme a držte mi palce! :)
Zejtra jdu s mojí Government class na výlet. Jedeme se podívat na opravdovej americkej soud! :) Uvidím soudce i porotu, tak se taky těšim. A za 14 dní touhle dobou už budu skoro v Arizoně!
Woohoo :)
Dobrou noc. :D

2 komentáře: