neděle 3. března 2013

První březnový víkend

Ačkoliv jsem v podstatě ve čtvrtek po opuštění školy neměla skoro žádný plány na víkend, nakonec se to uplně naplnilo.
V sobotu ráno když jsem se probudila, Jodi a Grace jely bobovat, ale mě se moc nechtělo (opravdu nejsem "bobovací" člověk), tak jsem zůstala doma a místo toho si udělala pohodičku. :) Když se pak obě vrátily, chvíli jsme ještě byly doma a pak jsme vyrazily na nákupy. Nic zajímavý, jen nějaký potraviny a tak. V obchodě jsme přemejšlely, co uděláme k večeři. Nevim, co mě to popadlo, ale navrhla jsem, že uvařim. Oni hned nadšený, takže jsme nakoupily suroviny na řízky a jelo se domů. Přijely jsme asi ve tři a já usnula. Místo ale hodinky jsem si dala hned asi tři hodiny, a když jsem se probudila a šla dolů zkontrolovat, kdo vaří večeři, a když jsem viděla, že nikdo, tak jsem šla zase do svýho pokoje. Úplně, ale úplně jsem zapomněla, že jsem slíbila večeři já. Když jsem si to uvědomila, okamžitě jsem běžela dolů. Večeře nakonec byla hotová v 7 a všem to chutnalo! To mi udělalo radost. :) Já pak v 8 byla pozvaná na párty u DeAnna, která je taky z Lacrosse týmu. :) Bylo nás tam asi 30. Moc lidí jsem neznala, protože ani nebyli z Neenah, ale bylo to fajn. Asi v 11 jsme pak s Raffi odchazeli.
Dneska jsem se probudila kolem 9., zrovna když John a Jodi byli na odchodu do kostela. Grace ani já jsme nešly, protože tu Grace měla kámošku. Když se pak oba z kostela vrátili, vyrazili jsme ven na snídani. To bylo něco vynikajícího! Výborný palačinky a k tomu slanina. Napucla jsem se tak, že jsem se skoro ani hejbat nemohla. :D Když jsme se pak vrátily domů, hráli jsme všichni nějaký hry a já pak asi kolem 4. vyrazila do Mallu. Nebyla jsem tam už strašně dlouho a perfektně jsem si nakupovací odpoledne užila. :) Domů jsem pak přišla asi v 7:15, dala si k véče řízek ze předešlýho dne a chvíli koukala na televizi. Další víkend je za mnou. Za měsíc touhle dobou budu užívat sluníčka v Arizoně, tak se nemůžu dočkat.
Hezkej další týden! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat