pátek 14. září 2012

4. týden v USA

Obávám se, že psát budu míň a míň. Vůbec nemám čas, pořád se něco děje. Američani v tomhle oproti nám žijou strašně aktivní život. Tenhle týden byl šíleně hektickej. V podstatě denně jsem dělala úkoly celý odpoledne. I uplně primitivní věci mi trvaj strašně dlouho, protože tomu nerozumim v Aj. Od pondělka jsem vlastně začala novej (definitivní) rozvrh. Když jsem přišla na matematiku Pre-calculus, tak mi učitel ukázal knížku a jestli nechci jít do Calculus. Já souhlasila, protože většinu toho, co je v Pre-calculus jsme dělali. No spletla jsem se. V calculusu jsem nebyla uplně totálně ztracená, ale ztracená jsem byla, takže jsem se po jednom dnu rozhodla vrátit zpět do Pre-calculus. Jinak změna ekonomie za Personal health mi naprosto vyhovuje. I lidi jsou tam docela přátelský, takže to se mi líbí.
Jinak jsem v pondělí byla v Activity office. Dostala kontakty na cheerleader team, AFS klub a ještě jeden klub s volejbalem. Na obědě jsem se ale od lidí dozvěděla, že cheerleader tým opravdu moc dobrej není. Dneska jsem si to ověřila na vlastní oči. Takže cheerleading: "No, Thank you! :D" Přihlásila jsem se ale do AFS klubu a přihlásim se i na ten volejbal. :)
V úterý jsem psala první quizz (nečekaně). Paráda. :D Jsem opravdu zvědavá, jak to dopadlo, protože ještě nemám výsledky. Jinak mám za to, že se nic zásadního nestalo.
Ve středu jsem psala další quizz z US History. Mohli jsme používat zápisy, takže to byla naprostá pohodička. Ten učitel je opravdu skvělej. Jinak v úterý jsem byla zavolaná do office. Setkala jsem se prvně se svojí "úřednicí" a řešily jsme High school diploma, jak se mi tu líbí, jaká je rodina atd. Odpoledne po škole mě John s Grace vyzvedli na zastávce a jeli jsme rychle koupit dárek Jodi k narozeninám, který jsme slavili den předem. Středa byl strašně fajn den. Byla tady spousta lidí, konečně jsem poznala svojí koordinátorku a prostě to bylo fajn. Jodi byla z parfému ode mě nadšená, takže paráda. Jinak od svojí koordinátorky (Didi) jsem zjistila, že kdo chce dělat cheer tady, tak to nedělá ve škole. Dala mi informace o klubu, kam chodí její dcera. Je to teda pěkně drahý, ale zatim to vypadá, že to vyjde. :)
Ve čtvrtek se asi nic zajímavýho nedělo.
Zajímavej byl až dnešek. Hned ráno jsem psala první velkej test z Human bio. Samo o sobě učení je strašně lehký, ale je to všechno v Aj takže pro mě je to opravdu těžký. Učila jsem se na to včera a stejně to nešlo, jak jsem si představovala. Všichni už dávno odevzdali a já pořád ne a ne se tim prokousat. Zazvonilo a já pořád nebyla hotová. Už při testu jsem uplně cejtila jak na mě jde nával breku a když ke mě přišel učitel, tak se to spustilo. Prostě jsem se před nim rozbrečela. Z testu mám 73%. Opravdu nejsem na takový známky zvyklá. :( Včera je pro mě 3 špatná známka. Ten test mě rozhodil až do oběda. Nemohla jsem se z toho pořád nějak vzpamatovat a každou chvíli se mi chtělo brečet. Díky bohu jsem to udržela (aspon ve škole).
Doma to ale nešlo. Já byla už i celkem v pohodě a k tomu, abych se rozbrečela mi stačilo jen to, že mě Grace poslala do dolní koupelny, protože zrovna byla v horní. Bulela jsem asi půl hodiny zavřená v pokoji. Když přišla Jodi z práce John za mnou těsně před ní přišel. Opět mi zase strašně MOC pomohli. Dokázali mě rozesmát. :) Za tohle jsem jim opravdu strašně moc vděčná. Vzali mě na fotbalovej zápas. Tam jsem potkala pár dalších lidí a celkově to bylo fajn. Grace pak jela s Carly k ní domů, takže jsem doma zase s Jodi a Johnem sama. Chvíli jsme ještě pokecali a ted si půjdu lehnout.
Zejtra mě čeká SPOUSTA čtení v AJ do příštího pátku mám přečíst 100 stránek a k tomu ještě na pondělí dalších 11. Opravdu netušim, jak to udělám. :D
Dobrou noc
můj locker

jeden z milionů vchodů do školy :)

cheerleaders team :D

první zápas


8 komentářů:

  1. Tak s těmi předmětya známkami ti moc přeji, abys měla samé nejlepší.)! J8 se přiznám, že ani nejsem v USA a taky občas brečím kvůli známce nebo tak.)...God Luck!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) do dalšího tejdne zase vstupuju s optimismem, tak snad to aspon pomůže :D

      Vymazat
  2. Vem si lehčí hodinu angl. jestli se budeš pitvat v literatuře a číst stránky textu akorát z toho budeš otrávená.Důležité je naučit se konverzovat a rozumět mluvenému, ne dělat rozbory knih(k tomu asi dojde). Jestli je vás ve škole víc ex studentů tak se občas dejte dohromady a vyrazte jen spolu nebo je po dohodě s rodiči zavolej k vám. Uvidíš jak se cítí oni a budou to časem tvé zpřízněné duše.

    OdpovědětVymazat
  3. NEENAH — Ten foreign exchange students from 10 different countries will attend Neenah High School this year.

    The students represent Austria, Czech Republic, Germany, Japan, Kyrgyzstan, Montenegro, Morocco, Pakistan, Thailand and Turkey.

    světové složení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já s nima v kontaktu jsem a vim, že se asi cítí podobně.. jíme spolu každej den oběd a bavíme se o tom. Upřímně řečeno bych se od nich radši separovala ale. Chci se dostat mezi americký studenty, takhle vždycky sedíme jako oddělená skupina. Lehčí angličtinu budu mít ve druhym semestru. Ted si lehčí vzít nemůžu, protože bych jinak nemohla mít High school diploma. :)

      Vymazat
  4. Chceš diplom? tak to se budeš hlásit v zimě na výšku? je s tím spoustu práce, jestli ti ho povolí tak ti pošlu recept co dál(pokud nevíš), ale na to je čas, ale pokud to neuděláš tak ti bude ten papír asi nanic

    OdpovědětVymazat
  5. ještě si nejsem jistá, jestli bych tu chtěla na vejšku (taky to záleží, jestli bych dostala nějaký stipendium), ale taky je šance si nechat maturitu nostrifikovat, takže o diplom se chci pokusit určitě. :) Pokud máš nějakej recept, budu ráda. Dost jsem toho četla, ale každá informace dobrá :)

    OdpovědětVymazat