neděle 30. září 2012

6th week in America

Vůbec bych neřekla, že už je to tak dlouho. Mám za sebou v podstatě 1/9 školy. Od posledního příspěvku jsem si prošla další krizí, která byla ale doufám poslední. Ted nazpátek si myslim, že je dobře, že jsem jí měla, protože se díky tomu spousta věcí změnila a za jeden den jsem se cejtila o 100% líp.
Jinak jak se cejtim s angličtinou po 6. týdnu? Upřímně, daleko daleko líp. V běžný konverzaci uplně bez problému. Už začínám mluvit bez přemejšlení a rovnou ze mě lezou anglický věty. :D Dokonce už mám i spoustu myšlenek v angličtině. Při komunikaci s rodičema na skypu mi do českejch vět lezou anglický slova a dokonce, když jsme měli hromadnej skype s mojí americkou a českou rodinu a česká rodina nerozumněla a potřebovala přeložit jednu větu, já nebyla schopná přehodit na češtinu. Ani čtení už teď není takovej problém jako na začátku roku, takže mám ze sebe rozhodně radost.
Jinak od minula jsem se rozhodla přeskočit špatnou část a pustim se rovnou do tý lepší, protože ta je skvělá. :)
V pátek jsem tu měla zatim nejlepší den na americký high school. Škola byla v pohodě, dokonce se se mnou začali na us history bavit holky, který do tý doby mlčely. Jsou strašně fajn. Hned po škole jsme s Julie jely školním busem k nám (její první jízda busem :D). Tady jsme byly asi 2 a půl hodky. Strašně to uteklo, s ní je pořád o čem povídat. :) Pak jsme spolu jely na football game, kde jsme se sešly ještě s exchange z Rakouska. Bylo to uplně skvělý, poznala jsem tam tolik novejch lidí. :) Po 8. hodině jsme se sebraly a jely se třema holkama, který nás pozvaly na večeři. :) Paráda. Cejtila jsem se jak ve filmu. Mami, teď nečti. :D Bylo nás celkem 6 do auta pro 5, takže jsme v zadu seděly 4, hudba na plný pecky, prostě a little crazy, ale skvělý. :) Po véče nás holky vrátily na stadion. Byl už konec hry. Trochu jsme prohrály 0:17 (ano, náš tým je opravdu špatnej :D), ale bylo to prostě skvělý, protože jsem hlavně poznala spoustu lidí.
Po football game byla akce 5th quarter. Vůbec jsem netušila, co to je, ale vzhledem k tomu, že nás tam pozvaly Emily a Courtney, chtěla jsem tam už jenom proto, abych byla mezi lidma. :) Ani ve snu mě nenapadlo, že to bude tak úžasný. Střídali se tam různý studenti, většina zpívala. Bylo tam zdarma jídlo a pití, krb - strašně krásný prostředí. Seděli jsme v první řadě. Úžasný. Tohle se mi na Americe strašně  líbí. Byla tam třeba jedna holka, která přišla a řekla, že strašně ráda zpívá, že není nejlepší, ale prostě jí to baví a chce nám zazpívat a jestli můžeme zpívat s ní. V ČR by jí spousta lidí odsoudila, co si o sobě myslí a tady jí nakonci všichni hlasitě zatleskali. :) Bylo to opravdu skvělý. V 22:30 jsme se sbalily a Emily a Courtney nás tři exchange rozvezly domů. :)
V sobotu jsem byla na October festu. Jídlo, pivo, hudba a lidi všude. :D Opravdu na můj vkus přelidněno.
A dneska další skvělej den. Amanda a její kámošky mě pozvaly na bowling. Bohužel bowling se zrušil, protože hodně lidí nemohlo, ale já Amanda, Morgan a Brinnae jsme stejně šli aspon ven. Vzali mě do Cherry Berry. Zmrzlinu si tam každej může udělat jakou chce a je vynikající. Je to tam krásně barevný, takže se mi tam fakt líbilo. Když jsme to všechno snědly, tak jsme vyrazili do příšernýho krámu, ale vzhledem k tomu, že máme před Homecomingem, docela jsme se pobavily nad některejma věcma. Bylo to fakt fun. :)
Když jsem se vrátila domů, snědla jsem vynikající večeři a začala si připravovat na svůj první dress up day. Téma - senior citizen. :D Myslím, že jsme to připravily dokonale, takže se strašně těšim za zítřek.
By the way vypadá to, že budu manager of basketball team, takže budu konečně částí týmu a poznám další lidi.
Doufám, že po skvělym víkendu bude pokračovat úžasnej homecoming week.
Držte mi palce! :)

hledáme inspiraci pro dress up days
Halloween decoration
football game (já, Lara a Julie)
minulá sobota - společný nákupy s Brazilkou, Finkou, Němkou, Američankou a Justinem Bieberem :D
já, Brinnae, Amanda a Morgan v Cherry Berry


udělej si tu nejlepší zmrzlinu jakou umíš :)



vidíte tu prázdnou ulici na Octoberfestu? :D

Wisconsin store na Octoberfestu

americký němci :D


Žádné komentáře:

Okomentovat