úterý 4. září 2012

First day of school

Mám to za sebou. Dneska jsem v 10:15 opustila "domov" a vydala se s Jodi poprvé směr Neenah High school. Byla jsem opravdu nervozní, ale nedopadlo to celkově tak špatně. Hned po příchodu jsme s Jodi chtěly do kanceláře školy ověřit, že můj rozvrh odpovídá kreditově High school diploma. Paní, která se nás měla ujmout zrovna telefonovala a mezitím se mě ujala paní, se kterou jsem připravovala rozvrh, at jdu na oběd, že už je to všechno připravený. :) Takže jsem chca nechca opustila Jodi, z čehož jsem zrovna nadšená nebyla a šla. Musím uznat, že to bylo pěkně připravený. Bylo připravený opravdu spousta jídla a vše bylo zadarmo. Byla jsem ale tak nervozní, že jsem nesnědla skoro nic. :D Když jsme si všichni nabrali, odvedla mě a další dva studenty paní ke stolu, kde už na nás čekali studenti, kteří nám měli pomoct se zorientovat. Já jsem byla přidělená Jenny. Byla strašně milá, ukázala jsem jí svůj rozvrh, tak říkala, že jsem dostala ty nejlepší učitele na škole no prostě jsme si pokecaly. Když jsem dojedla, ukázala mi všechny možnosti, co na škole dělat a pomohla mi zařídit ID Card, takže fajn. Mezitím jsme potkaly spoustu dalších lidí (ta holka zná snad všech 2 100 studentů. :D). Všem mě představovala, bohužel jsem ale většinu jmen zapomněla. Každopádně mezi všema těma lidma byl i kluk, kterej měl se mnou první hodinu. Strašně fajn černoušek, tak jsme si pokecali, zavedl mě do třídy a dokonce mi pomohl najít i druhou třídu, přestože jeho třída byla na druhym konci školy, než jsem potřebovala já. Aspon nějaká spřízněná duše. :) 
Potom už jsem si musela pomoct sama, ale zvládla jsem to. Na škole jsem potkala i Carry i Colina. Colin se mnou má dokonce jednu class (bohužel jí má i jeho přítelkyně :D), ale tak co. Aspon je tam někdo, koho znám. :) 
Jinak učitelé mi zatím připadaj docela fajn. Na každý hodině jsem rozumněla minimálně 70%, většinou i víc. Nejsympatičtější mi zatím připadá učitelka na poslední hodinu. Ví o mě už od tý doby, co jsem si vybírala předměty, takže brala trochu ohledy. Když se bavili o klonování v angličtině, neměla jsem potuchy o čem mluví (to jsem se opravdu nechytala), viděla mě a přišla a vysvětlila mi to lehčí angličtinou a já pochopila, tak to snad nějak zvládnu. Zejtra to asi teprve začne. Jinak zpráva hlavně pro rodiče: Musela jsem si koupit backpack, protože v kabelce to opravdu není možný nosit. Cena: 24 dollars. A když už jsem byla v tom krámě, objevila jsem úžasný slevy, takže k tomu mám ještě 3 trička - dohromady 8,50 dollars. No neberte to. :D Pardom mami a tati, ale ted už mám fakt vše, co jsem potřebovala. :D 
Ještě poznámka. Dress code se tu díky bohu vůbec neřeší. Holky maj celkem uzavřený trička (většinou trička, než tílka), ale dýlka sukně případně kraťas je tu každýmu ukradená. Některý holky vypadaly pomalu jak v kalhotkách. :D Když i já usoudím, že jsou ty šorky opravdu krátký, tak mi věřte, že jsou opravdu krátký. :D Takže ohledně oblíkání budu uplně v pohodě. :)
Jdu spinkat, užívejte školu v češtině! :D 
Před cestou do školy! :)


2 komentáře:

  1. Užívám, užívám!
    Tak čtu, že to nebylo tak strašné, ale stejně si plně boží, jak jsi tos přehledem zvládla! Jás e jedině(tedy, co píšu, není to jediné.) bojím toho, že rpávě nebudu moc rozumět, ale ty jsi šikovná. A ta učitelka musí být rozhodně fajn, že bere ohled.

    OdpovědětVymazat
  2. překvapivě s rozumněním moc velkej problém nemám.. horší je to, když učitel (jako dneska) pustil video. Tomu jsem, přiznávám se, nerozumněla v podstatě vůbec. Nějak se s tim musim poprat. :)

    OdpovědětVymazat