čtvrtek 20. září 2012

Měsíc a den v USA

Tak dneska je to přesně měsíc a jeden den, co jsem vstoupila na americkou půdu. Uteklo to pěkně rychle. Vůbec bych neřekla, že už jsem tu takovou dobu. Každopádně to byl jeden z nejvýživnějších měsíců na zážitky, co jsem možná kdy v životě zažila. :)
Včera mi Jodi řekla, že jsem se po měsíci tady strašně zlepšila v angličtině. A jo, musim to uznat. Jasně, pořád nerozumim všemu, ale je to rozhodně daleko lepší, než to bylo na začátku. V normální denní konverzaci už jsem uplně v pohodičce. Ve škole když se bavim s někym, tak v podstatě v pohodě. :) Problém nastává při hodinách biotechnologie, kde rozebíráme podrobně enzymy a složení DNA nebo při human bio, když se učíme všechny tkáně, jejich rozdělení atd. To přiznávám - jsem ztracená. :D
Jinak škola jde pořád tak stejně, pořád se střídají hodiny a tak. Každopádně už se necejtim tak sama jako ještě asi před tejdnem. Od úterý se to zlomilo. S Julii (exchange studentka z Německa) jsme se konečně trhli od ostatních exchange (nic proti nim nemám, ale takhle bych se mezi Amíky nedostala nikdy). Sedli jsme si ke třem holkám, který nás hned druhej den pozvali do obchodáku. :) Nakonec se to teda zrušilo, ale je to posunutý na jindy. :) Včera jsme měli ve škole do 12:10, takže parádička. Domů jsem se dostala už kolem 1. Bohužel jsem včera měla pěknej head ache, takže jsem část dne prospala a druhou se učila, ale pořád lepší než mít bolest hlavy ve škole, ne? :D Nejlepší na včerejšku bylo, když jsem četla Thousand Spledid suns a Jodi mi přinesla ještě teplý cookies. Prej mi to chtěla zpříjemnit. Prostě je miluju, už ted by se mi po nich stejskalo, kdybych odjížděla, tak si nedovedu představit, jaký to bude po roce.
Jinak dneska škola v pohodě, psali jsme z matiky a já netušila, co znamená decimal places, takže jsem to měla celý blbě v podstatě. :D Učitel mi to ale vysvětlil, test mi vrátil a já to dopsala. V tomhle jsou ty učitelé strašně fajn. :)
Po škole jsme měli takový jakože představení exchange studentů v jídelně. Díky bohu přišlo dost lidí a já se seznámila se spoustou strašně fajn lidí, takže mám strašnou radost. :) Jedna holčina mi hned nabídla, že s nima můžu jít nakupovat atd. Prostě paráda!! :)
Taky jsem dneska byla na svojí první hodině baletu. Ano, opustila jsem standard a latinu a jdu do baletu. V úterý jsem měla schůzku s potenciálním tanečním partnerem, ale opravdu jsem usoudila, že se dám radši do něčeho uplně novýho, než jít sedět za vraždu. :D Byl opravdu weird and crazy. Takže jsem našla baletní studio (mimochodem tam chodí i Julie) a dneska jsem to ozkoušela. Ty holky jsou opravdu výborný, takže jsem absolutně absolutně nejhorší, ale baví mě to, takže smůla a musí mě tam přetrpět. :D :D
Jsem strašně ráda, že jsem mohla napsat první pozitivní článek ze školy.
Držte mi dál palce, protože si tu začínám užívat i mimo host rodinu. :)
Zdravim.

2 komentáře:

  1. To zni fantasticky a pozitivne :)! Go girl :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. Balet je krásný tanec, máš štěstí, že se ho můžeš učit, byť jen v na rok(nebo jsi tančila i předtím?).
    je fajn, že jsi se zapojila k ostatním Amíkům, tak si to co užívej.)!

    OdpovědětVymazat