pondělí 3. září 2012

Labor day!

Neboli svátek práce. Opravdu (téměř) nikdo tady dneska nepracoval. Když jsem ráno volala s rodičema, přidala se poprvé i Jodi a za chvíli i John a Grace. Když Jodi vyprávěla mamče, že svátek práce je hlavně o tom, že se HODNĚ JÍ a celá rodina je pohromadě, nepředstavovala jsem si to tak, jak to nakonec dopadlo. :D Kromě toho, že Jodi se tohohle neúčastnila, protože zrovna dnešní noc umřel její mamči manžel, musela za smutnou mamčou. Bylo mi jí líto. My všichni jsme se bavily a ona nemohla.
Takže asi kolem 11. jsme se sbalili stále i s Johnovo mamkou a tetou (ano, jsou tu pořád) a jeli jsme k Jodi taťkovi a jeho manželce na oběd. Tam už bylo spousta lidí před náma. Asi tři rodiny, takže lidí opravdu málo nebylo. Většinu už jsem znala, tak jsem konečně jednou nepotřebovala frázi: "Nice to meet you." :D Na začátku jsem si připadala trochu navíc, všichni se bavili, děti si hrály venku a já jen poslouchala hovor dospělejch, kterýmu jsem ještě ke všemu moc nerozumněla. :D Potom se ale připravilo jídlo (HODNĚ JÍDLA), a tak se všichni museli přeskupit a pak už to bylo daleko lepší. Společnost se rozdělila na několik skupinek, tak jsem si vždycky mohla vybrat kam chci a kam ne a hezky mě zapojili do hovoru, tak se mi to líbilo. Jinak oběd byl výbornej. Měla jsem dneska svůj první apple pie a byl vynikající. Šlehačka a zmrzlina ho opravdu nezkazily. :D
Zůstali jsme tam nakonec asi do 4 a pak se jelo domů. Doma jsme tak různě v podstatě nic nedělali. K večeři byla domácí pizza a pak jsme se s Grace začaly chystat do školy. Takže mám připravenou kabelku, v ní peněženku, sešity, mobil a tužky. Doufám, že mi to pro zejtřek bude stačit.
Budíka nastavuju na 9. hodinu, protože jako senior nemusím bejt ve škole už od rána. Díky bohu! :D Takže si v 10:45 dojdu na picnic exchange studentů a nových studentů a ve 12:10 mi začíná škola s tím, že každej předmět zítra budu mít po 20 minutách.
Držte mi prosím všichni palce, ať to přežiju, protože mám opravdu strach. Moje angličtina mi nepřipadá zatím dostatečná natolik, abych se byla schopná v angličtině učit.
Jdu zkusit usnout, dobrou noc! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat