neděle 2. září 2012

14 dní tady

Dneska je to přesně 14 dní, co jsem dorazila na druhou polovinu světa. A uznávám, je toho tady hodně jinýho. Kromě toho, že mluví anglicky, jí Američani jiný jídlo, mají všechno větší, jsou přátelštější, soudržnější, mají rozhodně větší národní hrdost než my (americkou vlajku tady potkáte na každym druhym baráku), většina věcí je tu levnějších, častěji perou (opravdu si nemyslím, že je nutný pyžamo měnit po dvou nocích), často se doma vůbec nepřezouvaj atd. Těch rozdílů tady je daleko víc, tohle jsou jen ty největší asi. Každopádně jsem tady naprosto spokojená a za těch 14 dní jsem ještě neobjevila nic, co by mi nevyhovovalo.
Znovu musím opakovat, že jsem dostala tu nejúžasnější rodinu na světě a neměnila bych je ani za nic, tak doufám, že to tak uvidím i o pár měsíců později. :)
Jinak co se dělo druhou polovinu druhého týdne? V pátek jsme původně měli jet navštívit nějakou Jodinu kamarádku. Jodi ale nebylo dobře, tak přijela aspon na chvíli ona k nám, protože Jodi přešívá pro Grace šaty na příští víkend, pojedeme totiž do Milwaukee na pravou americkou svatbu. Těším se. :) Byla to jen kraťoučká návštěva (díky bohu :D.. vůbec na mě nebraly ohledy a mlely jak splašený, doslova :D). Potom jsem šla s Jodi udělat mojí nástěnku, takže jsme společně potáhly rám oranžovou látkou a prokřížily mašlema a vypadá to dobře. Ještě to není uplně dodělaný, ale až to bude, hodím sem fotku. :)
V sobotu jsme všichni vstali okolo sedmý, připravili se a my holky jsme vyrazily na farmářský trhy. Ty byly pro změnu OBROVSKÝ! :D Sešly jsme se tam ještě se skupinkou lidí, takže jsem poznala další část rodiny, ochutnala jsem pravý americký doughnuts, nakoupily jsme něco málo a asi po necelejch dvou hodinách se vrátily domů.
Měly jsme nahlášenou návštěvu Johnovo mamky a tety. Občas bylo vtipný sledovat Jodin výraz, když jí třeba tchýně neviděla. :D Myslím, že tchýně jsou opravdu oblíbený na celým světě. :D No odpoledne jsme nějak strávili povídáním, hráním wii atd a pak dorazil ještě Jodi táta a jeho manželka na večeři. Takže večeře byla na veliko. Prostřel se stůl a jedlo se. Tři chody, předkrm - salát, hlavní jídlo noodles s hovězím a dezert mrkvovej dort s krémem, který jsem pozor, pomáhala připravit, tak mi ho všichni chválili. :D Potom jsme se s Grace naložily do vířivky a relaxovali (pro změnu). :D
A dneska tady stále tchýně s tetou byly, takže se připravovala na veliko i snídaně. :D Nevím proč, ale včera zrovna na mě padla velká únava, tak mi přišlo docela vtipný, když za mnou kolem 10. ráno Jodi potichoučku přišla, jestli chci jít snídat nebo jestli chci ještě spát. Strašně se mi omlouvala, že mě budí. No trhla jsem si dneska rekord, protože dýl jak do 9 jsem tu ještě nespala. Dopoledne proběhla tak různě, tzn. televize, počítač. Na oběd jsme měli koupený kuřecí kousky s chlebem. Mňam. Po obědě ale začalo super odpoledne. John mi nabídl, že půjdeme zkusit zase něco z golfu. Tentokrát už mi dal normální golfovou hůl (ne tréninkovou) a i jsem si odpálila pár míčků. Strašně mě chválil, že mám talent, tak jsem z toho měla radost a bavilo mě to. :)
Potom asi kolem 5. přišli Johnovi kamarádi z práce. Sedli si ven, takže se nás vevnitř to týkalo jen tak, že jsme připravovali jídlo. :D Takže večeře opět na veliko. Snažim se jíst aspon hodně zeleniny, protože mi ty jejich zeleninový saláty strašně chutnaj. :) No ale samozřejmě mi chutná i zmrzlina, která byla hned potom, takže pěkná kalorická bomba. :D Po večeři se hrála hra, že si lidi mezi sebou předávaj takovej mini "počítač" a ten jeden tam vidí slovo a ostatního ho musí v časovym limitu uhodnout. Tuhle hru jsem musela oželit, protože tak daleko moje angličtina opravdu ještě nedospěla. Tak jsem jenom poslouchala. V těhle hrách nejsem dobrá ani v češtině, natož v angličtině. Když návštěva odešla, tak jsme si šli díky bohu aspon zaběhat, tak doufám, že jsem aspon částečně tu zmrzlinu vysportovala. :D
Pro dnešek končím. Čeká mě poslední den bez školy, tak si ho chci ještě užít. Vám v ČR přeju, ať si svůj první den ve škole užijete. :)
dojídám mrkvový dort :D

2 komentáře:

  1. Určitě si ji yvsportovala a když k tomu přidáš tu zeleninu taks e rozhodně neboj. Navíc já bych klidně jedla a jedla, doma to pak shodím.)!
    A to vířivku ti docela závidím.), určitě to muselo být skvělé.

    OdpovědětVymazat
  2. To já bych taky jedla a jedla, akorát se právě bojim, že to pak doma neshodim. :D Nejvtipnější mi připadá, že oni maj pocit, že jim strašně málo. Vířivka doma je opravdu super! :)

    OdpovědětVymazat