neděle 16. září 2012

Víkend!

Potřebovala jsem víkend jako sůl. Tenhle tejden byl pro mě opravdu psychicky náročnej. Za to sobota i neděle se povedla.
V sobotu hned ráno jsme s Johnem vyjeli na snídani. Jodi byla v práci a Grace u kámošky, takže jsme skončili jen spolu. Snídaně byla výborná. Připadala jsem si uplně jak v americkym filmu, jak vždycky chodí na ty snídaně ven. :D Měla jsem zapečenej toast se slaninou, vajíčkem a sýrem. Mňam. Než nám snídani připravili, tak jsme tam hráli různý logický hry. Jednu jsem zahrála tak dobře, že John usoudil, že jsem asi genius! :D Prej se mu to nikdy nepovedlo a já to dala napodruhý. Po snídani jsme se stavili u Franka a Donny a pak jsme jeli domů. Mám ze sebe dobrej pocit, protože jsem dohnala všechno chybějící čtení a nahradila si i neděli. :) Takže jsem za dnešek dala 44 stránek čtení v AJ. :D
Když se vrátila Jodi z práce, začala luxovat. Nikdy mi tu nezadali žádnou práci, tak jsem jí ten lux vzala a dodělala to. Strašně mi děkovala. :)
Potom jsme se pořád bez Grace sebrali a jeli na večeři do čínský restaurace. :) Bylo to skvělý, nasmáli jsme se, až mě z toho bolelo břicho. Jídlo bylo výborný. :)
Pak jsme jeli pro Grace. Nakonec jsme se tam pěkně zdrželi, ale bylo to fajn. Rodiče kamarádky Grace se strašně vyptávali jaký je to v ČR atd. :) Bylo to fajn a pak domů. Dali jsme si Jodin narozeninovej dort, kterej dostala od kamarádky - opět výbornej, pokecali s Kevinem a jeho dcerou a šli si lehnout.
V neděli jsme měli k snídani wafle s borůvkama. Po snídani jsme se šli všichni projít se Sofie. Potom jsem si na chvíli pokecala s rodičema a jeli jsme do Green Bay na orientation meeting. Nic novýho jsem se nedozvěděla. Říkali nám jen pravidla, který jsem slyšela už asi milionkrát. :D Po meetingu jsme se šli svézt na pár atrakcí, který byly hned přes ulici. Maličkej zábavní park se jmenuje Bay Beach. Největší atrakce byla Zippin Pippin - prej nejoblíbenější Elvise Presleyho.
Potom jsme rychle jeli zpátky, protože od 5ti mi začínal cheerleading v Appletonu. Jen jsem se dívala a strašně se mi to líbilo. Zvedačky, salta.. no prostě paráda. :) Navíc i ty holky mi přišly strašně fajn. Bohužel jsem po hodině zjistila všechny poplatky. Představte si, že by mě to vyšlo na víc jak 3500 měsíčně. To je uplně šílená cena. Takže zejtra ještě s Jodi omrkneme další možnosti, co tu dělat. Možná nakonec budu pokračovat se standardem a latinou, což vůbec není špatná varianta nebo se třeba pustim do něčeho uplně jinýho. :) Prostě uvidim. Dneska jsem ještě napsala do tří školních klubů, tak uvidim, co mi odpojí. Pořád bojuju a nezvdávám to. Prostě se mezi ty amíky dostanu ať chtěj nebo nechtěj. :D
Dobrou noc.
výborný místo na snídani :)

skvělá snídaně 

fortune cookie

message from my fortune cookie :D 
nejoblíbenější dráha Elvise


s Johnem v sobotu na snídani :)
v čínský restauraci 


Žádné komentáře:

Okomentovat