středa 5. září 2012

Second day of school

Přežila jsem i druhý den. :D Dneska to začalo na plný obrátky. Ráno jsme vyjely do školy pozdějc, než bylo plánovaný, takže jsem svojí první návštěvu lockeru musela odložit a šla jsem rovnou do třídy, počkala asi 5 minut a začalo to. Hned ráno mě překvapila přísaha věrnosti americký vlajce. Nevěděla jsem, co dělat, naštěstí to bylo tak rychlý, že než jsem se stihla rozkoukat, tak už jsem zase seděla na zadku. Od zejtřka jsem ale rozhodnutá se prostě postavit, ale žádná ruka na srdce - nic takovýho. :D První hodina byla v pohodě, učitel si zapamatoval z takovýho dotazníku, že jsem exchange student (docela by mě zajímalo, jak věděl, že zrovna já jsem ta Klára). Během hodiny jsme si rozdávali knihy, říkali pravidla, co se smí a co ne a co bude náplní hodin. Probrali jsme taky kolik, kdo napíše tak v průměru sms, počasí, kdo je jak ospalej a podobně. :D Pak jsme dostali první úkol. Dostali jsme každej papír a měli jsme sehnat někoho, kdo se podepíše na jednu z asi 20 kolonek. Podepsat jste se mohli například, když jste se chtěli stát zdravotní sestrou, nebo jste věděli jakej je nejdelší sval těla, nebo proč lidi nevoní, když se potí. Primitivní, kdybych všechny ty byla schopná přeložit, podepsala bych se skoro všude. :D Každopádně jsem konečně přišla do kontaktu s lidma, tak doufám, že to zejtra bude lepší. :) Jinak učitel je strašně fajn, nevěděla jsem, kdy mám oběd, tak mi pomohl to zjistit, takže s nim snad problém nebude. :)
Další hodina byla světová literatura. Zase v podstatě ta samá náplň. Pravidla, rozdávání učebnic a ke konci hodiny jsme začali pracovat, tentokrát smysluplněji, než na předcházející hodině. Četli jsme báseň. Básničkám nerozumim ani v češtině, natož v Aj, takže jsem se hodně chytala no. :D Dostali jsme i homework - ANO, DALŠÍ BÁSEŇ! :D Uvidíme, jak se to bude vyvíjet, ale tahle class ještě s Economics mi moc nevyhovujou. Nechám tomu čas a případně to změnim.
Po druhý hodině jsem byla relativně blízko lockeru, tak jsem se vydala ho prvně vyzkoušet. Navíc jsem si potřebovala odložit dvě těžký (opravdu těžký) učebnice, tak jsem toho využila. Co se nestalo, já ho otevřela napoprvé. Skoro se mi tomu nechtělo věřit.
Třetí hodina - Algebra 2. Počítali jsme jednoduchý příklady, rozdávali knížky a rychle projeli pravidla. Tahle učitelka mi připadá trochu "prdlá", tak jsem zvědavá.
Další hodina byla US History. Ta se mi dneska líbila asi nejvíc. Učitel si mě ze včera pamatoval, tak se mě ptal, kde bydlim, jak se speluje moje město, jestli se mi líbí Evropa a tak. Strašně fajn. Taky jsem se tam seznámila se dvěma holkama a byly strašně milý a tak, tak toho musim využít. Ačkoliv je to třída, kde je většina juniors, zatím se mi fakt líbí nejvíc. :)
Potom přišel čas oběda. Z toho jsem měla opravdu strach, abych neskončila s obědem na záchodě sama, jak v některejch filmech. :D No, nedopadlo to tak. Ještě předtím, než jsem vůbec do jídelny přišla, chtěla jsem si odložit další vyfasovaný učebnice. Opravdu jsem nečekala, že otevíráním lockeru strávim skoro celou obědovou pauzu. Prostě to nešlo, nešlo, nešlo. Poprosila jsem o pomoc 2 lidi a těm se to taky nepovedlo. Tak mě druhá oslovená osoba (učitelka) dovedla do office, že mi tam pomůžou. Tam byla strašně milá paní. Došla se mnou ke skříňce a otevřela to napoprvé. :D Zkusila jsem si to taky a taky napoprvé. Nechápu. No z polední pauzy mi zbylo asi 10 minut. Došla jsem teda do jídelny a snažila jsem hledat někoho, koho jsem třeba viděla na nějaký hodině. Unfortunately, nikoho jsem nenašla. Nakonec jsem si sedla k jedný holce, která mi připadala sympatická a seděla sama. Tak jsme si chvilku pokecaly, já se najedla a běžela na další hodinu. Study hall. Udělala jsem si úkol na matiku a zbytek hodiny jsem čekala, až to skončí. :D
Další byla dneska výjimečně class meeting. Další překvapení pro mě. Oni mají v tý škole divadlo velikostně odpovídající Mosteckýmu nebo nějakýmu malýmu pražskýmu (i s balkonama  :D). Tam nám pustili prezentaci o škole a tak, nic moc zábava. Každopádně si vedle mě sedl kluk, kterej mi předtim pomáhal otevřít locker, tak jsme se trochu bavili, ale připadá mi divnej. :D
Potom jsme měli jít na Economics, ale já nutně potřebovala vyndat čočku z oka. Bylo to opravdu nezbytný. Snažila jsem se to vydržet už od druhý hodiny, ale řezalo to natolik, že jsem každou chvíli brečela jednim okem, takže musela prostě ven. Asi jsem vypadala dost směšně. :D Bohužel jsem ale na Economics přišla pozdě. Asi ne o moc, ale přece. Naštěstí to učitel nijak nekomentoval, tak jsem se usadila a dělala nenápadnou. Probírali jsme nějaký ekonomický myšlenky ve smyslu To nejlepší v životě je zadarmo - True or false. Po mně díky bohu nikdo žádnej názor nechtěl. Ono asi i kdyby chtěl, tak ho dostane jedině v češtině. :D V týhle části hodiny jsem s porozumněním problém neměla. Pak ale přišla další, rozdal nám papíry, pustil video a měli jsme hledat ve videu odpovědi na otázky. Bohužel, videu jsem opravdu nerozumněla vůbec, tak jsem zvědavá, jak to udělám. Po hodině jsem za učitelem šla a zeptala se ho, jestli to budeme ještě zejtra dělat, že jsem exchange student a že tomu moc nerozumim, tak se tvářil mile, že se mám kdyžtak hlásit, když nevim (uplně teda nevim, jak si to představuje, protože moje ruka by byla nahoře celý video), tak minimálně to ted ví a snad po mě aspon ze začátku nebude moc chtít názory. :)
Poslední hodina s mojí oblíbenou učitelkou - Biotechnologie. Zkoumali jsme, jak se dají modifikovat jabka a hrušky. Měla tam asi 7 druhů jablek i hrušek a my jsme ochutnávali a porovnávali. :) Tam za mnou přišla taky nějaká holka, pak jsme spolu i dělali ve skupině, přišla mi fajn. :)
Pořád doufám, že se to se vztahama rozjede. Je to těžký si udělat kamarády, když mám co dělat, abych doběhla do třídy, pak je hodina a nedá se moc mluvit a pak zase hned běžim pryč. Takhle pořád ty lidi střídám a nemám šanci se seznámit.
Zejtra pojedu prvně do školy school busem, tak jsem na to hodně zvědavá. :)
Prosím, držte dál palce, ať to dám.
Dobrou noc.

2 komentáře:

  1. Jseš dobrá, žes otevřela locker hned tak! A vypadá to na milé učitele, určitě bych takové chtěla.)! A to divadlo moc závidím, i když vím, žes' tam nehrála nebo tak.)...Já bych se hned přihlásila do nějakého drama club.


    A můžu tě poprosit jestli bys nemohla smazat ty kódy pro ověření v komentářích?

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro po trech tydnech ve skole, jsem dnes otevrela locker na prvni pokus :D!! Takze good luck :) a pekne byti :)

    OdpovědětVymazat