pátek 19. října 2012

2 měsíce a 2 hodiny za oceánem!


Uběhla už opravdu poměrně dlouhá doba, co jsem se rozloučila s kamarádama, rodičema a příbuznejma a na druhý straně poznala mojí novou rodinu. :) Čas tady letí tak strašně rychle, že jsem se ani nerozkoukala a 2 měsíce z 10 jsou za mnou.
Za ty dva měsíce tady jsem ale zažila tolik novejch a úžasnejch věcí, že bych se to snad ani nebála přirovnat k roku života doma. Prošla jsem si všim - naprostý nadšení střídaly na začátku školy deprese. Chci jenom říct těm, co se sem teprve chystaj, že to není to vždycky jenom úžasný. Na druhou stranu na člověka deprese občas padnou i doma mezi lidma, který znáte, takže asi není divu, že na člověka padnou tady, v prostředí, kde na začátku neznáte nikoho, nikdo nemluví vašim jazykem a ještě ke všemu vám chybí ty kámoši, na který jste doma zvyklí. 
Když to ale celkově shrnu, rozhodně NELITUJU a pořád dokola si děkuju ( a i rodičům), že jsem se rozhodla a odvážila.
Jinak co novýho přinesl tenhle týden? V pondělí druhou vyučovací hodinu svolali rozhlasem uplně všechny seniory do Pickard auditorim (velikost Mosteckýho divadla). Dostali jsme možný i nemožný informace o tom, co musíme udělat pro graduaci - respektive hlavně si objednat ten obleček. :D Dostali jsme různý katalogy a formulář s pokynem, aby to bylo do středy vyplněný. :) To bylo pro mě very exciting. :)
V úterý jsem po škole měla basketball meeting. Ještě pořád nejsem uplně rozhodnutá se do toho pustit, ale mám na výběr ještě mezi powerliftingem. :D Ani jedno není moje první volba, ale jsem rozhodnutá se do jednoho nebo druhýho pustit. At least jako manager powerlifting team. :) Jinak ten basketbal mi nepřišel špatnej, holky tam byly strašně milý a fajn. Bohužel si ale vybíraj jen ty nejlepší hráče do týmu a to jsem si jistá, že nebudu. :)
Ve středu byl half day, takže jsem domů dorazila už kolem jedný. Chvíli jsem pokecala s rodičema, bohužel to byl jeden z těch "stejskacích" hovorů, takže moje nálada silně poklesla. Byla jsem doma jen s Grace a ta když mě viděla, že nejsem v pohodě, tak přišla a strašně mi pomohla. Opravdu jsem tohle od 12letý holčiny nečekala. :) Takže jsme si pustily wii, udělaly horkou čokoládu, malovaly se, česaly se. Prostě strašně fajn. :) Večeři vařil John - to bylo něco tak výbornýho. :) V kuchyni mu to fakt jde. :) Po večeři jsme se my holky sebraly a jely na Halloween nákup. :) Měla jsem na sobě dýni, Simpsona, gejšu, čarodějnici a berušku. :D Po dlouhym rozhodování nakonec vyhrála beruška. Strašně se mi líbí jejich překlad - ladybug. :D Jinak Jodi si koupila jeptišku a Grace bude Hermiona z Harryho Pottera. :)
Včera asi žádná zajímavá událost. Normální den.
Dneska jsem měla busy day. Hned ráno jsem šla do školy dřív, protože jsem potřebovala ještě odpovědi na nějaký otázky z US History. Bylo to domluvený už dopředu, takže nás tam bylo víc. Každej, kdo přišel, dostal (zadarmo) výbornej doughnut. Prej je Mr. Rundquist rád, že se zajímáme o jeho předmět, tak nám chtěl udělat radost. Upřímně řečeno jsem se spíš zajímala o to, abych napsala ten test, než že by mě US History tak brala, ale rozhodně to nenaštve. :) Psala jsem dneska ještě test z human bio a měla jsem mít presentaci, která je naštěstí přesunutá na pondělí. :) Po škole jsem jela normálně domů a večer jsem měla na plánu s Emily Fall Musical. Téma našeho muzikálu je Hello, Dolly. Ok, kvalita pražskýho divadla to nebyla, ale musim uznat, že to bylo dobrý. Zpěváci úžasný! Taneční stránka byla trochu horší, ale rekvizity to zase vylepšovaly. Ty byly opravdu promakaný a myslim si, že to muselo stát pěkný peníze. Vstup 8dollarů, not bad. :)
Zítra mě čeká výlet do Madisonu - Wisconsin capital a v neděli Milwaukee a oslava Gracin narozenin. :) Určitě bude brzo další článek.
Zatim přidávám aspon nějaký fotky - ladybug zatim nezveřejňuju!!
takhle mě změnila Amerika :D 
jen tak pro představu jak vypadá Pickard s oponou :D

gejša 
no comment :D

4 komentáře:

  1. Oú, chci do USA, abych se proměnila v Homera!
    Jinak do merických divadel bych ráda zašla, takže v tomto ohledu se nesmírně "máš".). Jen mi vadí, že (aspoň mně to tak připadá) hrají většinou samé muzikály. A věřím, že ty kulisy musely být bombastické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není to jen samej muzikál :) na mojí škole máme muzikál jen na podzim a zimní a jarní jsou dramata :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. To jsme něvěděla, že je to takto rozkouskované.). Děkuji za rozšíření obzoru.)!

      Vymazat