neděle 28. října 2012

Předhalloweenskej víkend

31.10. se ukrutně blíží, takže se tu přirozeně řeší jen a jen Halloween. :) 
Včera dopoledne jsme my holky vyrazily do Green Bay, mimo jiné jsme tam nakoupily ještě i nějakou halloweenskou dekoraci, najedly se a jely zpátky. Dorazily jsme zpět asi kolem půl čtvrtý a já byla fakt mrtvá. Grace se nudila, tak že mi prej udělá lázně a že já u toho můžu spát a ona bude zabavená. :D Bylo to perfektní, pustila relaxační hudbu, přinesla relaxační vůně a pak (když jsem se probudila) mi ještě natočila vlasy a udělala make-up. Ona prostě miluje někoho česat, dělat nehty atd. :) Potom asi v 19:00 jsem byla domluvená s holkama Emily a Alex, že pojedeme do haunted house. Byla vlastně poslední šance, protože po Halloweenu se to zavírá. Všichni mi říkali, že tam prostě musim a jako jo, fakt to stálo za to. :) Měli to fakt promakaný, prostě paráda. :) Pak jsme ještě zajeli na jídlo a zmrzku a domů. :) Skvělej den!!
V neděli jsem měla jít prvně do kostela. Bohužel (díky bohu) jsme ho zaspali, takže, když mi Jodi oznámila, že je už moc pozdě, rozhodně mi to vůbec nevadilo. Zřejmě mě to čeká příští tejden, ale myslim, že to ani nebude tak hrozný, protože jsem kostel viděla a vypadá jako obrovský nákupní středisko a trvá to jen 45 minut, takže to snad bude pohodička. Po obědě jsem jela s Jodi do města, podívat se na nějakej nábytek atd. :) K večeru jsme se pustily s Grace do vyřezávání dýní. Celá rodina byla uplně hotová z toho, že jsem ještě nikdy nevyřezávala dýně. :D Skoro, jak když bez toho ani nejde žít! :D 
Fotky z haunted house dodám pozdějc, protože je nemám k dispozici. Tady jsou aspon naše dýně. :D
dvě nejoblíbenější věci - subway a cookies! :)

na pravo Gracina "mašle", na levo můj výtvor

můj výtvor

ano, vydlabání dýně byla oprvdu výborná část :D

v akci
speciálně pro rodiče: vídíte ve mě tu basketbalistku? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat