pátek 5. října 2012

Homecoming week

Všechny dress up days mám za sebou, homecoming parade a football game taky. Z homecomingu mě čeká poslední věc - DANCE! :)
Pondělí už je tu popsaný, tak přejdu rovnou k úterý - 80s day. Skvělý. Navíc žádný testy, paráda. :)
Středa byla v duchu country club, čili golf, tenis atd. To byl jedinej den, kdy jsem dress up vynechala, protože jsem opravdu nevěděla, co vzít na sebe. Takže jsem si udělala vlastní Klara day. Bohužel jsem rozhodně nebyla sama, což mě celej tejden dost štvalo, protože hodně lidí dress up days ignorovala a pak to neměl takovej význam, jakej by to mělo, kdyby se účastnila celá škola. Co se ale ve středu stalo. V úterý si mě přidal na facebook kluk, o kterym jsem nikdy dřív neslyšela (on o mě očividně jo :D). Chvíli jsme si psali a on se mě pak zeptal, jestli bych mu udělala tu čest a nosila jeho Jersey shirt v pátek. Ha, nevěděla jsem absolutně co to znamená, ale znělo to dobře, tak jsem řekla, že jo. Až pozdějc jsem zjistila, že většinou to kluk dává holce, se kterou jde na homecoming dance date. Teď zpátky ke středě. Celej den jsme si psali sms a on se mě pak zeptal, kde jsem šestou hodinu. Řekla jsem mu číslo učebny. On za chvíli odpověděl, že se tam staví a předá mi to Jersey shirt a k tomu dodal, že se staví uprostřed hodiny. Automaticky jsem očekávála, že mi pak napíše a já budu předstírat, že zrovna děsně potřebuju na wc, jak bych to udělala v Čechách. Ani v nejhlubším snu mě nenapadlo, co mě čeká. Ano, opravdu přišel uprostřed hodiny a najednou byl ve třídě. Šel za učitelem, jestli mi může předat jeho Jersey shirt. Učitel jen kejvl, takže mi to tričko předal před celou třídou. Já byla tak strašně zaskočená, že jsem (předpokládám rudá až na patách) vymektala něco jako Thank you. :D Fakt mě zaskočil, i když musim uznat, že příjemně. Navíc se kolem mě okamžitě seskupila skupina zvědavejch holek, kterejm to přišlo strašně cool a cute, takže nejenže jsem měla skvělý překvapení, ale ještě jsem poznala nový lidi. :D
Čtvrtek byl Jersey Shore day. Pravděpodobně většina nebude vědět co to je, tak jako jsem ani já nevěděla. Když jsem přišla domů, že máme ve škole Jersey shore day a co to je, tak se dost podivili, že to škola vůbec povolila. Prej to opravdu není dobrej příklad. Ty holky měly obrovský výstřihy, krátký sukně a velký vlasy nahoru, pokud možno tygrovaný triko. Můj dress up byl nakonec geniální, ale bohužel jsem zapomněla na picture. :( Sakra. Jinak tenhle den se zapojilo asi nejvíc lidí, takže se mi to líbilo. Ve škole jsem potkávala fake těhotenský břicha a téměř každá holka měla vlasy pěkně natupírovaný nahoru. :D
No každopádně pátek byl blackout day pro seniors. Kromě pár vyvolených (ano i já mezi nima :D), který jsem nosily bílý Jersey shirt byli skoro všichni fakt v černym. :) Takže jsem mezi seniorama krásně svítila. :D Jinak dnešek byl úžasnej den, fakt jsem si to strašně užila. Raní assembly, kde bylo představování exchange, band, cheerleaders, zpěváci, různý hry a řvaní po ročníkách. Fakt skvělý. :) Potom se šlo na vyučování. Na oběd jsem s mýma obědovýma holkama naplánovaly birthday picnic party, protože Clair měla dneska narozeniny. Každej přinesl něco a ve výsledku jsme toho měly tolik, že jsme se všechny krásně přežraly. :D Když jsem Clair dala malej dárek, tak mě objala a řekla, že jsem nejmilejší exchange student a že bych tu s nima měla zůstat. Cute! :) Tyhle holky jsou fakt uplně skvělý. Zbytek školního dne probíhal v pohodě. :)
Hned po škole jsme měli sraz s AFS clubem, protože exchange studenti měli právo bejt přímym účastníkem homecoming parade. Dostali jsme pizzu a pití na účet školy a pak vyrazili kabrioletem, s plakátama exchange students a hromadou bonbónů směr Parade. Většinu času jsem trávila s Rafné z Rakouska, je snad uplně stejná jako já, takže to bylo úžasný. Házeli jsme bonbony lidem - no nádhera. Jediná vada byla zima. Před návratem do školy nám ještě coach of AFS club ukázala, kde bydlí (přímo na pobřeží jezera), dala nám maliny a jeli jsme zpátky do školy. Když jsme dorazili, měli jsme ještě asi hodku do football game. Potkali jsme Katie a Shanon a jeli jsme s nima na večeři do mexický restaurace. Mňam! :) Na game jsme nakonec dorazili pozdě, ale to vůbec nevadilo. Potkala jsem tam takovejch novejch lidí. Pokecala se spoustou lidí, navíc jsem na sobě stále měla Jersey shirt, takže se mě všichni ptali čí to je a tak. Paráda!!
Jsem strašně unavená, mám za sebou úžasnej den a doufám, že před sebou ještě užásnější, protože mě čeká Homecoming dance. Strašně se těším.
Mějte se krásně a ještě přihazuju pár fotek.
Dobrou noc
Homecoming day - getting ready :) GO ROCKETS! :) 
Clair´s birthday lunch :)

co dodat - obě hladový :D
Emily, Rafne a já na football game :) love these girls :) 
80s with Jazzie :)

Here we go!! 80s

Blackout day a já svaláč v Jersey shirt :D 
s Jazzie a Nicole 
senior class - blackout day :)

byl na naší assembly :DD 

my very first time in the car without roof :D

společná fotka AFS club and South Asia club :) 
Homecoming parade!! 

2 komentáře:

  1. Ten Bieber se dostane všude!
    Ale určitě to bylo skvělé, hezky to popisuješ a baví mě to.).

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda :) každá kladná zpráva potěší :) akorát je to čím dál tím těžší s časem, ale budu se snažit i dál psát :)

    OdpovědětVymazat