pátek 26. října 2012

Grace´s birthday week!

Celej tenhle tejden se ubíral v duchu Gracin narozenin. Tady, když má někdo narozeniny, tak by ho ostatní skoro měli uctívat. :D Opravdu se to tu bere naveliko a v podstatě to ani není jen narozeninovej den, ale rovnou celej narozeninovej tejden. :D

V neděli jsme se teda vydali do Milwaukee na oslavu s rodinou, protože většina příbuznejch mojí hostfamily žije v Milwaukee. Upřímně řečeno, žádná extra zábava. Většinu doby jsme sledovali Packer game a druhou většinu jsem poslouchala diskuze o tom, jak je Obama strašně špatnej (nevim, jestli jsem to tu zmiňovala, ale moje rodina opravdu Obamu nemá ráda). Grace pak rozbalila hromadu (tím myslim fakt velkou hromadu :D) dárků a asi v půl pátý jsme se konečně vydali zpátky.
V pondělí jsem šla do školy dřív, protože jsem potřebovala dodělat test, kterej jsem nestihla na hodině. Jinak klasickej školní den. Jedinej rozdíl byl, že jsem se poprvé po škole nehnala na školní bus, ale šla jsem sportovat. Emily mě ukecala, abych zkusila powerlifting. :D Není to uplně moje první volba (ani druhá a třetí), ale říkala jsem si proč ne, že mi to určitě neuškodí. :) No nakonec jsem tam byla od tý doby každej den.
V úterý jsme měli další Gracinu oslavu. Ze školy jsem dorazila nějak před šestou s tím, že v 6:30 měli přijet Donna a Frank na oslavu. Měli jsme skvělou večeři a dort, zazpívali jsme Happy Birthday, Grace sfoukla svíčky a rozbalila další hromadu dárků. :) Ode mě dostala velkou Hello Kitty, protože vim, že to miluje. Hned jí umístila do postele (vedle krtečka), což znamená, že se jí to líbí! :) Jinak bylo 21:00 a pořád to nevypadalo, že se oslava budu ukončovat a na mě čekala hromada (asi stejně velká jako Gracina hromada dárků) úkolů. Nakonec jsem se po 21.hod fakt sebrala a šla je dělat. I tak jsem šla spát asi po 11., takže druhej den uplně mrtvá a ještě namožená z powerliftingu. :D
Další zajímavej den byl čtvrtek. Po škole jsem šla zase na powerlifting. Skončili jsme nějak ve 4:30. Pak jsem potkala dvě holky - juniors, ale strašně fajn. Skoro zjištuju, že juniors jsou přátelštějí, než seniors. :) Každopádně jsem se s nima zakecala asi na hodku, takže se mi hodně zkrátil čas na úkoly. Každopádně nějak jsem to stihla a v 6:30 začínal první open gym Basketball. Strašně se mi to líbilo. OK, byly jsme tam tři exchange studentky a všechny nejhorší, ale prostě mě to bavilo. Ty holky to dělám od třetí třídy, takže jsem ani nic jinýho čekat nebylo, ale bylo to fakt strašně fajn. Bolí mě uplně všechno!! :D
Dneska jsem se probudila dvě minuty před budíkem (nevim, co se stalo :D). Bolelo mě uplně uplně celý tělo. To vždycky člověk zjistí, kolik má vlastně svalů. :D Dnešní den byl ale naprosto perfektní. :) Škola v pohodičce, test z matiky taky. Na oběd jsem poprvé opustila školní budovu a po holkách chtěla, aby mi ukázaly něco typicky americkýho. :D Takže jsem tu měla svůj čtvrtej hamburger, hranolky a červený (nealko) pivo se zmrzlinou. Strašně to tu frčí!! :) Pak mě holky vrátily do školy a samy pokračovaly někam dál, protože maj delší volno, než já. :) Po škole mi Alex  nabídla, že mě hodí domů. Šly jsme teda i s Emily k jejímu autu a holky najednou, že pro mě něco maj! Asi před tejdnem jsem jim říkala, že moje nejoblíbenější zvíře je slon. A co jsem dostala od každý jednoho slona :) Obě mi ho podepsaly, takže na jednom zadku jednoho slona je A L a na zadku druhýho je E M. Udělaly mi strašnou radost. :) Pak jsme teda vyrazily domů. Odvezly jsme ještě dvě další holky, který jsem teda zároveň i poznala a pak Alex, jestli musim hned domů. Nemusela jsem, tak jsme se ještě stavily různě po městě, ukázala mi různý místa, koupily jsme si každá sticky things. Prostě to bylo fajn. :) Doma jsem pak byla sama asi do 6, takže jsem si konečně pokecala aspon s taťkou po fakt dlouhý době. Když dorazil i zbytek rodiny, navečeřeli jsme se. Měli jsme fakt skvělou pizzu. Ukázala jsem jim, co mi holky dneska daly a opravdu jsem nečekala, že dostanu dalšího slona. Grace, když to viděla, tak odběhla a prej ať zavřu oči a nastavim ruce. Dostala jsem dalšího úžasnýho slona. Prej mi ho chtěla dát pozdějc, ale že se to dneska hodí, když už mám dva jiný. :) To mi přišlo strašně milý. :)
Přidávám fotky a loučím se! :)

Alex

Alex a Emily

in weight room  
Love it!!
moje sloní sbírka: Děkuju Grace, Emily a Alex!

Let´s celebrate it :)

jedna rodinná


s Hello Kitty :D

Žádné komentáře:

Okomentovat