neděle 14. října 2012

6. týden školy

Hned na úvod musim říct, že to byl další skvělej týden.
V pondělí všichni řešili homecoming atd. Nepamatuju si na nic zajímavýho kromě toho, že jsme na US History řešili (nevim, jak jsme se k tomu dostali), jaký jídlo v ČR máme a nemáme. Z vyjmenovanýho jsem neznala skoro nic. :D
V úterý se asi zase nedělo nic zajímavýho kromě US History, kam mi Emily a Sophie přinesly uplně všechno jídlo, který jsem jim řekla, že neznám. :D Moje lavice byla uplně, uplně plná jídla. Měla jsem zadarmo svačinu, oběd a ještě druhou svačinu a byla jsem přežraná až do večeře. :D  Děkuju holky. :-* Jinak jsem se v úterý stavila na picture re-takes, protože fotka, která se mi povedla vytvořit první den školy je opravdu, opravdu příšerná.
Středa byla zase normální školní den. Musim každopádně uznat, že ačkoliv školní den tady je delší než českej (každej den začínáme v 7:50 a končíme ve 3:20), tak to utíká daleko rychleji. Nemusím se tady zabývat opruzama jako fyzika nebo chemie a hlavně celkově výuka tady je zábavnější. :)
Ve čtvrtek jsme měli jen half day, protože bylo něco jako třídní schůzky. Škola končila ve 12:10, takže jsem byla ve 13hod. doma a měla jsem celý odpoledne a víkend před sebou (v pátek škola taky nebyla).
Původně jsem neměla moc plány, co budu dělat. Jedinej plán byl páteční haunted house.
Během čtvrtka a pátka se mi to (samo) naplánovalo způsobem, že jsem si nebyla jistá, jestli to všechno stihnu vůbec. :D Začnu čtvrtkem. :)
Po škole jsem si pokecala s rodičema na skypu, dostala dopis od babičky a dědy - Děkuju!! :) Kolem pátý jsme se vydaly jen s Jodi k jejímu taťkovi pomoct se zahradou. V životě bych v ČR nic takový nedělala (pokud jo, tak jedině z donucení) a tady mě to prostě baví!! :) Je to fakt jiný, než v ČR.. Byla u toho strašná sranda, nevim, nedokážu to přesně popsat, ale bylo to fajn. Na závěr jsme si dali horkou čokoládu - prostě pohodička. Během toho jsem si celou dobu psala s Chrisem a hádejte co? Pozval mě na rande - takže jsem rázem měla plán na sobotu. :) Domů jsme se s Jodi vrátily celkem pozdě, udělaly si pizzu k večeři a pak přijel John s Grace. :)
V pátek jsem byla pozvaná se skupinou lidí do Haunted house. Blíží se totiž Halloween a tohle k němu neodmyslitelně patří. :) Bohužel jsem se v průběhu dne dozvěděla, že se to ruší, že maj lidi jiný plány. Super - těšila jsem se. Každopádně jsme se s Breannou rozhodly, že se tim nenecháme odradit a naplánovaly jsme si noc společnou ve dvou. Půjčily jsme si film, udělaly popcorn a prostě pohodičku. Poznala jsem navíc její úžasnou rodinu. Z filmu jsme neměly ani jedna nic, protože jsme to celý prokecaly. :D Každopádně Breanna měla druhej den narozky a ve chvilce, kdy zrovna musela do koupelny za mnou přišla její mamča, že pro ní chystá překvapení a že teda jsem pozvaná v sobotu v 17:00 na oslavu. :) Breanna mě pak asi v 11 hodila domů. :)
V sobotu to byl úžasnej den. Vstala jsem asi v 9 a hned jsem nestíhala. Ve 14:00 jsem měla domluvenýho Chrise a od 17:00 oslavu. Neměla jsem ale žádnej dárek, takže jsem ráno dala rychle skype s rodinou a běžely (jely) jsme s Jodi do města. :D Samozřejmě jsme to spojily s milionem dalších krámů, takže jsem nakonec měla co dělat, abych byla do těch 14:00 doma.
Rande nebylo přesně to, co jsem očekávala. :) Chris je strašně fajn atd, ale maximálně kámoš, nic víc. :) Byli jsme u něj doma, koukali na How I met your mother a pak mi pustil jeho hru rugby. Představovala jsem si to trochu jinak no. :D Každopádně mě potom hodil k Breanně. Tam jsem očekávala jenom kamarády a byla tam hlavně rodina (babičky, dědečci, rodiče) a 5 kamarádek. Vůbec nechápu, jak jsem se mohla do výběru 5 kamarádek dostat, ale potěšilo mě to. :) Ta oslava byla úžasná, holky byly strašně fajn a rodina jsou fakt strašně milí lidi. Všude to bylo vyzdobený, fakt paráda. :)
V 8 přišli další lidi (kluci), který jsme my holky pozvaly. Takže jsem se seznámila s dalšíma lidma a přišel i Chris. Jeli jsme všichni na bowling. Můj první bowling tady a já se umístila na druhym místě!! :) WOOHOO :D Sama jsem byla překvapená, jak mi to jde. :D Takže mi všichni tleskali a tak. Z holek jsem byla jednoznačně nejlepší. :) Doma jsem měla bejt v 11:30. No hádejte, kdo mě vezl domů. Ano - Chris. Docela jsem měla strach z konce, kdy vystoupim domů, protože jsem nechtěla, aby došlo na Kiss ještě ke všemu před barákem, kde mě může vidět host rodina, když mám v pravidlech No Boys. :D Když jsme byli na místě on vystoupil a obešel auto. Nevim, co přesně chtěl, ale prostě jsem ho obejmula a nedala příležitost k ničemu jinýmu, poděkovala a odcházela. :D
Dneska jsem se ráno vydali k Jodi mamče. Byl to super relax den, kterej jsem naprosto potřebovala. Bejt daleko od povinný četby a jen jíst, spát, koukat na telku nebo případně hrát kulečník. :) Taky jsem si dneska oprášila háčkování. :D :D
Mám za sebou další týden tady, celkově už 8. a mám za ty skoro dva měsíce takovou tunu zážitků, že to bych v ČR nikdy nenasbírala. :)
Přidávám nějaký foto, ale fotky z oslavy zatim nemám, takže dodám později. :)
with the cutest dog on the world :) 
new farmer girl Klara :D

s Amber

Breanna´s birthday party - bowling
Užívejte

Žádné komentáře:

Okomentovat