pondělí 1. října 2012

Senior citizen day

Tak první dress up day mám za sebou. Nevím, jestli je to tak i na jinejch školách, ale na mojí škole mají seniors každej den jinej dress up než zbytek školy. Bohužel seniors se nějak neshodli, a tak existujou dva seznamy témat - tím pádem seniors rozdělený na dvě poloviny.
Já měla připravenej perfektní kostým na senior citizen day, ale když jsem ráno napsala třem lidem sms a tři mi napsali, že jdou jako redneck, zpanikařila jsem a perfektní kostým nakonec neměla. Byla jsem nakonec vlastně uplně normálně. Jediný, co bylo jinak, že jsem si nechala brejle, protože už jsem ráno nestíhala nasadit čočky, když jsem 5 minut před odchodem všechno měnila. :D
Dneska jsem měla busy day. Ve škole jsme psali dva velký testy. Na human bio jsem se opravdu učila, protože tam to bez toho fakt nejde. Spousta mejch americkejch spolužáků mi říkalo, že o nějaký tkání pseudostratified epithelium, simple squamous, stratified squamous a podobně v životě neslyšelo. Já si myslim, že jsem to už slyšela, ale bohužel v angličtině mi to nic nepřipomíná. Navíc rozlišování tkání pohledem do mikroskopu je taky paráda - jinými slovy test jsem napsala na 46%, což je uplně jasný F. Jediný co mě uklidňuje a v co doufám, že se nad náma Mr. Schettle smiluje, protože co jsem se bavila s jinejma, tak měli třeba 54%, což je stále F. :D
Test z US History tak strašnej nebyl. Mohli jsme na část dokonce i používat zápisky, takže v pohodě. :)
Jinak zbytek dne probíhal v pohodě, bavila jsem se i s dalšíma lidma a pomalu si na tu školu začínám zvykat. :)
Co mě dneska ale rozhodilo byla zpráva od Julie. Mění školu. :( Moje největší podpora a holka se kterou jsem si fakt měla co říct přechází do Oskosh. Měla jsem s ní jít i na homecoming, tak musim rychle splašit někoho s kym půjde. Upřímně, asi to nebude takovej problém, protože mám další dvě pozvánky, ale stejně. Chtěla jsem jít s Julie.
Nedá se nic dělat, já na Neenah high school zůstávám a musim bojovat i bez Julie. Pořád jsem se chtěla odtrhnout od ostatních exchange, tak ted to mám. :D
Jinak zítra je 80s day. Můj kostým je naprosto perfektní, takže v něm prostě jdu a ráno nebudu nikomu psát a plašit. :D
Dobrou noc.
pozornost věnujte hlavně mým krásným ponožkám :D

co tomu říkáte? za pět minut o 60 let starší :D

2 komentáře:

  1. Proč se chceš vlastně trhat od ostatních exchange? Domácí tě často budou zvát na cokoli, ale je to často jenom taková póza, je to jejich styl, pozvou tě třeba i na výlet, na prázdniny, ale vážně to myslí málokdy. Až se vrátíš domů, ti exchange ti zůstanou jako přátelé po celém světě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nechtěla trhat od Julie (Německo), ale neměla jsem na výběr, když mění školu. Od ostatních jsem se chtěla odtrhnout jenom na obědech, protože to je jedna z šancí poznat víc lidí atd a ne sedět v partě lidí se kterejma si já osobně nemám moc co říct. Takže to je vždycky otázka, všichni odpoví a zase ticho. Žádná zábava. Navíc s nikym z nich nemám žádnou class.

      Vymazat